Ze heeft nog wel een eigen wikiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, typetjes van Van Kooten en De Bie,
een paar vond ik er wel leukquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op de Bie gehad.
Die humor is niet zo de mijne.
Dat was het Hema brei boek uit 1978quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
goh, laat die anus van je eens dicht!
Welnee, ze twitteren hun diagnoses alleen nog maar, voor een MSN consult van 5 minuten betaal je 50 euro extra.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze doen álles telefonisch tegenwoordig
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welnee, ze twitteren hun diagnoses alleen nog maar, voor een MSN consult van 5 minuten betaal je 50 euro extra.
maar ik vond vroeger Peppie en Kokkie al engquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:54 schreef Desmonkey het volgende:
Keek op de week! Daar keken mijn ouders graag naar. Ik snapte er destijds helemaal niks van. Vond het zelfs eng.
Ja zo is dat hele electronische patienten dossier helemaal niet nodig en kan het kabinet dat geld aan andere zaken uitgevenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]En als ze de diagnose via de webcam stellen maken ze foto's, die vervolgens weer op flickr worden gepubliceerd. Kost wel (verplicht) 75 euro.
Ik IT,.... en daar wordt nu een film van gemaaktquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik vond vroeger Peppie en Kokkie al eng
Daar was al een film van. Was de eerste horror die ik zag was op mijn 6.7de?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik IT,.... en daar wordt nu een film van gemaakt
Maar de IT was toch ook eng met al die mannen in die donkere kamers en gangenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik IT,.... en daar wordt nu een film van gemaakt
Voor een second opinion.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:00 schreef Waxxer het volgende:
die vervolgens weer op flickr worden gepubliceerd. Kost wel (verplicht) 75 euro.
Doe jij altijd om kwart over 2 's nachts de afwas?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:17 schreef MisterO het volgende:
Zo, terug van het afwassen![]()
Wat is Xiance toch een drama queen, ook al wil hij dat niet toegeven, wat mij niet uitmaaktHet komt allemaal wel goed.
Nee, alleen als het door mijn werkgever gevraagd wordtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doe jij altijd om kwart over 2 's nachts de afwas?
ok, slaapse dan maarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, alleen als het door mijn werkgever gevraagd wordt
trusten![]()
ik wens jou ook een enorme kiespijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:17 schreef MisterO het volgende:
Zo, terug van het afwassen![]()
Wat is Xiance toch een drama queen, ook al wil hij dat niet toegeven, wat mij niet uitmaaktHet komt allemaal wel goed.
ik ben er nogquote:
Ik houd niet van massa hysterie, en het is niet mijn ding.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:25 schreef samjustme het volgende:
[ afbeelding ]
EÒ jongerendag, ga je nog hiw naartoe
maar het is wel met god en alles!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik houd niet van massa hysterie, en het is niet mijn ding.
Mijn godsbeeld komt niet overeen met die van de EO. Daarnaast zijn dit soort dagen, eo-jongeren-dag of meer van die prijs-de-heerdagen gericht om het collectief oproepen van een bepaald gevoel. En ik wil niet vanuit die basis geloven, maar vanuit iets wat in mijzelf zit.quote:
ja ik was druk de kiet aan het opruimen en heb net andere zithoek geregeldquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:08 schreef keizerpinguin het volgende:
en weer ben ik alleen
Het word echt
The one where the left KP all alone....
LOlllllllllllllll briljant!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:31 schreef Cybart het volgende:
Can't believe it's the last one they do,
maar damn hij was weer goed !!!!
Nee dat was een miniserie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Daar was al een film van. Was de eerste horror die ik zag was op mijn 6.7de?
Zoals U2-kaarten scoren. Als me dat lukt, dan is dat goddelijk. Dan heeft de Hand van onze Vader zich er daadwerkelijk mee bemoeid.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mijn godsbeeld komt niet overeen met die van de EO. Daarnaast zijn dit soort dagen, eo-jongeren-dag of meer van die prijs-de-heerdagen gericht om het collectief oproepen van een bepaald gevoel. En ik wil niet vanuit die basis geloven, maar vanuit iets wat in mijzelf zit.
Ik keur het niet af, maar het is niet mijn ding, naar mijn mening is dat niet goddelijkheid, maar meer de menselijke psyche die door de massa-hysterie wordt beïnvloed.
quote:
Check jequote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zoals U2-kaarten scoren. Als me dat lukt, dan is dat goddelijk. Dan heeft de Hand van onze Vader zich er daadwerkelijk mee bemoeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |