Nee morgen denk ik. Vanavond ene beetje moe en lui en ff mijn series aan het bijkijken.quote:
Heeft ie niet nodigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:54 schreef keizerpinguin het volgende:
Alleen mijn mannetje is nu zijn schoonheids slaapje aan het doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born this way
Nee dat is nu in de factory is erg leuk feestje zijn er vorige maand ook geweest!quote:
Ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Nee dat is nu in de factory is erg leuk feestje zijn er vorige maand ook geweest!
http://www.depink.nl
Jij straks nog richting Soete Lieve Gerritje ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:52 schreef keizerpinguin het volgende:
Vervolg op HOMO# 2334 - Hier verder graag.
Tja daar ben ik dan in mijn ééntje............
Om een heel topic vol te lullen.
Of zijn er stiekum toch andere?
10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
Ik KOM!!!!
Wie niet weg is is gezien
Makkelijk lullen he, vanuit je ivoren torentje..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Of je zorgt gewoon dat je een vaste tandarts hebt, waar je 1 of 2 keer per jaar op controle komt..
In plaats van te wachten tot het te laat is en dan anderen de schuld geven dat je zelf niet eerder je hebt laten inschrijven bij een tandarts..
Nou sorry hoor, dat heeft weinig met ivoren torens te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
Makkelijk lullen he, vanuit je ivoren torentje..
helaas, mischien moeilijk om te snappen, maar in de echte wereld gaat het er niet zo simpel aan toe als in jouw belevingswereldje
ik vind het ZO prettig dat jullie allemaal weten waarom ik nog geen tandarts heb hier in arnhemquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, dat heeft weinig met ivoren torens te maken.
gewoon met afspraken maken en plannen ipv chao en last minute.
Hoezo echte wereld? Zo vreemd is het toch niet om een tandarts te hebben en minimaal 1x per jaar op controle te gaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
Makkelijk lullen he, vanuit je ivoren torentje..
helaas, mischien moeilijk om te snappen, maar in de echte wereld gaat het er niet zo simpel aan toe als in jouw belevingswereldje
ik ben 2mnd geleden nog bij de tandarts geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo echte wereld? Zo vreemd is het toch niet om een tandarts te hebben en minimaal 1x per jaar op controle te gaan?
O flikker toch op met je slachtofferrol zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:29 schreef Xiance het volgende:
(HELP! een anti-depressiva! sluit ramen en deuren en duik onder je satijnen bedje in je prada sokjes!)
Ik negeer die email altijd dat het weer tijd is voor de controlequote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo echte wereld? Zo vreemd is het toch niet om een tandarts te hebben en minimaal 1x per jaar op controle te gaan?
Nou moet ik wel zeggen dat ik zelf niet echt extreem fan ben van de tandarts. Ben ook een paar jaar niet geweest. Maar sinds dat mijn tandarts eind 2007 een grondige renovatie heeft gedaan die behoorlijk duur was ben ik daar heeeeel snel van terug gekomen.
Ik probeer altijd heel verstandig om gelijk bij de laatste controle een afspraak te maken voor een nieuwe omdat het er anders niet van komtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik negeer die email altijd dat het weer tijd is voor de controle
flikker zelf een end op, oppervlakkige pisnicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O flikker toch op met je slachtofferrol zeg.
Dat is een goed puntL Moet mijn tandarts en doktor ook over laten zetten en meteen even een afspraak maken bij die tandarts voor de inmiddels 3jaarlijkse controle....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:18 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind het ZO prettig dat jullie allemaal weten waarom ik nog geen tandarts heb hier in arnhem
dat geeft maar weer eens te meer aan hoe bevooroordeeld jullie zijn.![]()
FYI, ik heb sinds vorrige week geen tandarts meer, daar zijn hele goede redenen voor, maar die zal ik jullie besparen omwille jullie tere zieltjes![]()
ik ga slapen
ik plan het doorgaans gelijk met mijn bezoek aan de dokter, maar dat is ook pas in meiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik probeer altijd heel verstandig om gelijk bij de laatste controle een afspraak te maken voor een nieuwe omdat het er anders niet van komt
Dat doe ik expres niet, omdat ik weet dat ik dat ga vergeten. Beter dat ik eerst bel en dan een paar dagen later een afspraak kan maken. Maar aangezien mijn tandarts alleen altijd pas over 3 weken kan... Dat is dan weer geen korte afstand en laat ik het maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik probeer altijd heel verstandig om gelijk bij de laatste controle een afspraak te maken voor een nieuwe omdat het er anders niet van komt
Mja, ik ken 't. Toen tijden niet geweest, totdat het gevulde gat in m'n tand open ging. Ik heb een gat in 'n kies omdat ik heel erg veel penicilline heb moeten slikken en dat kan je tanden aantasten... (o help o shit, ik moest medicijnen slikken, I;m a tragic freak!) en dat is mooi opgevuld met porcelein maar het was langzaam gaan afbreken enzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja that's me. Oppervlakkigheid uit de ivoren toren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
flikker zelf een end op, oppervlakkige pisnicht.
Huisarts en apotheek zijn verplicht ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is een goed puntL Moet mijn tandarts en doktor ook over laten zetten en meteen even een afspraak maken bij die tandarts voor de inmiddels 3jaarlijkse controle....
Daar ben ik dit jaar wel een keer geweest en vorig jaar ook. Dus dat is in 2 jaar net zoveel als in de 22 jaar ervoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik plan het doorgaans gelijk met mijn bezoek aan de dokter, maar dat is ook pas in mei
Jij bent hier degene die begint te miepen over het niet snappen van je problemen en dat we prozac niet zouden begrijpen etc terwijl wij alleen maar aangaven dat het een beetje onzinnig is te bitchen over een zorgstelsel en het feit dat je niet a la minuut kan inschrijven bij een tandarts terwijl je er zelf geen had.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja that's me. Oppervlakkigheid uit de ivoren toren.
En jij, jij hebt het enorm zwaar in je leven. och och och.
En wij, wij snappen daar allemaal niets van.
Ik heb al gekeken welke ik wil, allebei in het centrum, anders laat ik het allemaal in Ede zitten... Die paar meter meer..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huisarts en apotheek zijn verplicht ook
Zou ik wel snel ff doen! leuk wat papierwerk
Je tandarts mag je gewoon in de oude plaats aanhouden. Heb ik bewust ook gedaan!
het is wat je aangeeft, je bent 3 dagen kwijt, voor iets wat eigenlijk in 3 minuten gepiept is. Dat geeft een hoge drempelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die begint te miepen over het niet snappen van je problemen en dat we prozac niet zouden begrijpen etc terwijl wij alleen maar aangaven dat het een beetje onzinnig is te bitchen over een zorgstelsel en het feit dat je niet a la minuut kan inschrijven bij een tandarts terwijl je er zelf geen had.
ja, je gedraagt je behoorlijk opervlakkig ja, en dat heeft niks met mijn (volgens jou dan he) slachtoffer rol te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja that's me. Oppervlakkigheid uit de ivoren toren.
En jij, jij hebt het enorm zwaar in je leven. och och och.
En wij, wij snappen daar allemaal niets van.
Ja dat deed ik dus ook inderdaad. Maar ben nu toch wel liever preventief bezig dan elke keer 'te laat' en veeeeeel pijn lijdenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik ken 't. Toen tijden niet geweest, totdat het gevulde gat in m'n tand open ging. Ik heb een gat in 'n kies omdat ik heel erg veel penicilline heb moeten slikken en dat kan je tanden aantasten... (o help o shit, ik moest medicijnen slikken, I;m a tragic freak!) en dat is mooi opgevuld met porcelein maar het was langzaam gaan afbreken enzo.
Eigenlijk ga ik alleen naar de tandarts als ik last heb. Die controles dan zit ik langer in de wachtkamer dan in de stoel zelf. Maar goed, ALS ik last heb dan heb ik een tandarts.
en DAT vind ik dus onzin!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die begint te miepen over het niet snappen van je problemen en dat we prozac niet zouden begrijpen etc terwijl wij alleen maar aangaven dat het een beetje onzinnig is te bitchen over een zorgstelsel en het feit dat je niet a la minuut kan inschrijven bij een tandarts terwijl je er zelf geen had.
kleuren op de computer? Wat heb jij voor een high tech?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat deed ik dus ook inderdaad. Maar ben nu toch wel liever preventief bezig dan elke keer 'te laat' en veeeeeel pijn lijdenOp de een of andere manier heb ik ook niet zo'n sterk gebit
Ik schrok laatst wel van alle "kleuren" die mijn gebit had bij de tandarts in de computer
Zit je nog steeds binnen dezelfde gemeente dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken welke ik wil, allebei in het centrum, anders laat ik het allemaal in Ede zitten... Die paar meter meer..
Van wie moet dat en waarom? (naar de buurgemeente verhuisd)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zit je nog steeds binnen dezelfde gemeente dan?![]()
Zo niet dan MOET je de huisarts en de apotheek overzetten.
Het komt vooral omdat jij onwijs in de slachtoffer rol kruipt. O ik ben zo zielig want de regering werkt tegen met z'n zorgstelsel. O ik ben zielig want mijn tandarts stopt op vrijdag om 14:00 uur met werken om met z'n luie reet in een hangmat te gaan liggen. O ik ben zielig want het is toch $%^& belachelijk dat ik niet gewoon naar de weekendtandarts kan omdat ik geen tandarts heb.*quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja, je gedraagt je behoorlijk opervlakkig ja, en dat heeft niks met mijn (volgens jou dan he) slachtoffer rol te maken.
er is een verdomd goede reden waarom ik nog geen tandarts heb, maar nee.. laten we er vooral vanuit gaan dat het door mijn chaotische last minute (waar je dat vandaan haald mag joost weten, of mischien weet je schoonmaakster dat) gedrag komt.
maar denk vooral wat je denken wil
Ze hebben een dossier op de computer en bij elke handeling voeren ze in wat ze gedaan hebben. Ze geven hierbij ook aan aan welke tand ze dat doen. De tand, of het tanddeel, krijgt dan een kleurtje. En elke kleur is weer een bepaalde handeling. Een kanaalbehandeling bijvoorbeeld kleurt de hele tand/kies oranje geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
kleuren op de computer? Wat heb jij voor een high tech?
dat heeft niks met zieligheid te maken, maar ik vind het gewoon ronduit schandalig dat je gewoon niet geholpen wordt als je niet contant kan betalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het komt vooral omdat jij onwijs in de slachtoffer rol kruipt. O ik ben zo zielig want de regering werkt tegen met z'n zorgstelsel. O ik ben zielig want mijn tandarts stopt op vrijdag om 14:00 uur met werken om met z'n luie reet in een hangmat te gaan liggen. O ik ben zielig want het is toch $%^& belachelijk dat ik niet gewoon naar de weekendtandarts kan omdat ik geen tandarts heb.*
Kerel als je gewoon had aangegeven dat je net van tandarts aan het wisselen bent en daarom geen tandarts hebt was het van meet af aan een stuk duidelijker geweest.
(* dit is een lichtelijk overdreven versie van de realiteit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |