Euforischquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat was het woord nou ?
quote:
is deadquote:
Whehequote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik kreeg vandaag totaal onverwacht een fles wijn van een externe medewerker. Ik was paar dagen geleden heel duidelijk geweest tegen een collega die hem van de plek wilde verjagen waar ie was gaan zitten.
Had ie echt niet hoeven doen. Maarja, ik ben voortaan natuurlijk wat vaker duidelijk tegen collega'squote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik kreeg vandaag totaal onverwacht een fles wijn van een externe medewerker. Ik was paar dagen geleden heel duidelijk geweest tegen een collega die hem van de plek wilde verjagen waar ie was gaan zitten.
Kijk aan das lief van die collegaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Wat een IQ hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:57 schreef drummerdude het volgende:Is dat zo vreemd op de vrijdagavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een IQ hier![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:57 schreef drummerdude het volgende:WhahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een IQ hier![]()
![]()
Zeer toffe plaatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:00 schreef Timo20 het volgende:
ff die fuck you very much van Lily Allen opgezet![]()
![]()
Ze moeten die teller omdraaien...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Llink zit nog op schema richting de 150.000 , alleen mag nog ietsje sneller
De uuropener !!quote:Playlist:
22-23
JUSTICE - D.A.N.C.E. (MSTRKRFT REMIX)
TIGA - SHOES
LILY ALLEN - THE FEAR
BELL X1 - THE GREAT DEFECTOR
GEM - LOOK (LIVE OP LLINK IN CONCERT)
LADY GAGA - POKERFACE
MGMT - ELECTRIC FEEL
DIO - TIJDMACHINE
MAXIMO PARK - WRAITHLIKE
PIZICATO FIVE - TWIGGY
ELLA BANDITA - LIVE IN DE STUDIO (1)
ESTELLE - NO SUBSTITUTE LOVE
Hee Kevin!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allemaal!
ps: we zitten nog steeds op 101
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allemaal!
Idd. Tequila en nu llama'squote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee Kevin!
Heb ik je toch al een paar dagen al niet meer gezien... dinsdag of woensdag was de laatste keer volgens mij.
Nee hoor, die zijn alweer overgeschakeld naar hun eigen korte-filmpjesparade.
Avond Kevinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allemaal!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allemaal!
lekker hoor. ik zat er vorige week ook al hoor, en gisterennacht met floortje dessing (was erg tof)quote:
geen idee, weet geen tussenstandenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat denk je Timo, blijft het 0 - 0 ? Lijkt het wel op..
Nog iets van 20 minuten jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
geen idee, weet geen tussenstandenkijk het dalijk op tv
hoe lang is het nog? 20 minuten?
Ik heb je al meerdere keren zien rondlopen in de gangen en kantoren bij 3 idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
lekker hoor. ik zat er vorige week ook al hoor, en gisterennacht met floortje dessing (was erg tof)
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog iets van 20 minuten ja. Zal niets verklappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |