abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67349237
Tis inderdaad meer ff kijken of ze nog lekker warm liggen of zoiets.
Ik ga niet luisteren naar ademhalingen enzo...nooit gedaan. Ik heb me daar nooit druk overgemaakt. Gelukkig ooit nooit aanleiding toe gehad.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 10:27:42 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67349496
Ik heb heel lang gehad dat ik echt opgelucht was als ik hem hoorde 's middags of 's ochtends na een slaapje.
Geen idee waarom maar het was/is echt mijn grootste angst.
Nu ga ik idd ook wel naar binnen om even de deken terug over hem heen te leggen want hij draait nogal zijn bedje door.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:09:45 #253
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67350883
het is gewoon een kronkel in mn hoofd hoor. Ergens ben ik ervan overtuigd dat Jen er eigenlijk niet had moeten zijn (na zoveel ziekenhuis behandelingen) en dat door een foutje ze er opeens toch was. En ik ben gewoon bang dat dat foutje mij weer wordt afgenomen.

klinkt raar zoals ik het schrijf, maar ik weet het ook niet anders onder woorden te brengen. Het is een raar gevoel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_67354372
Als ik om de 10 minuten ga kijken zou ik ook onrustig worden. Maar af en toe om het hoekje gluren of hij onder de dekens ligt, dat wel. Maar hij slaapt heel stil, dus door de babyfoon hoor je hem niet slapen. Alleen om het uur een zucht of een draai.

Ik kende het jochie niet, Chris zit ook nog maar 5/6 weken op deze groep. Ik denk dat hij ergens tussen de 2 en 2,5 was (zijn tweelingbroer zat in de groep van 2-4, en onze groep is tot 2,5). De ouders heb ik ook nooit gesproken. Ze hebben wel toevallig 3 weken geleden schoolfoto's gemaakt. En daar zit het jochie vrolijk naast Chris op de foto. Dat voelt wel raar.

Vannacht was Chris weer aan het spoken, en uiteindelijk huilend in slaap gevallen. Toen was is wel blij dat hij vanochtend weer babbelend wakker werd..

Ticootje, zolang je niet te overbezorgd, overbeschermend wordt, dan kan dat toch geen kwaad? Als het haar verder niet belemerd in opgroeien.. Liever bezorgd dan niet naar je kind omkijken..
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:43:49 #255
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67383508
Zijn er hier meer kindjes die last hebben van een soort verlatingsangst? Linde wordt steeds huilend wakker en dan wordt ze pas rustig als ze bij ons is of als ze ons een tijdje hoort. Ik vraag me nu af of ik er in mee moet gaan of gewoon even een aai moet geven en weer weggaan (daat laatste staat garant voor zo'n 25 minuten hard gehuil). Nu hebben we vannacht geprobeert om niet nar haar toe te gaan, maar te laten horen dat we er zijn, maar na een aantal keren 'Olifantje in het bos' zingen om 3 uur 's nachts had ik het er wel een beetje mee gehad eigenlijk Bedacht me later dat het ook niet echt slim was om een liedje te zingen over een olifantje dat mama kwijtraakt in dit geval

Iemand ervaring of tips?
pi_67395410
Helaas, Stiemie.
Ik denk dat het een onwijs veilig gevoel geeft dat je altijd je zus naast je hebt liggen...in Pien en Floor hun geval, dan.

Een nachtlampje, is dat een idee?

Ik zou ook je verhaal van vorige (?) week in gedachten houden..Over dat uitstellen om te gaan slapen enzo. Wellicht nu even doorbijten?
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:02:35 #257
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67396156
Ja we zijn inderdaad afgelopen nacht maar voor de wat 'hardere' aanpak gegaan. Maandag hebben we het bedje in onze kamer gezet zodat ze bij ons kon slapen. Maar zodra we gingen liggen zag ze ons niet en was het alsnog brullen. Dus nu maar steeds als we haar horen laten merken dat we er nog zijn door te praten/liedje zingen ofzo. Het licht in de gang is altijd aan dus op zich is haar kamer niet echt donker (behalve als wij ook gaan slapen dan...)

Gisteren was ze trouwens wel extra zilig. Er is bij ons aan de overkant kermis en Linde ging dansen op de muziek. Op een gegeven moment viel ze zo voorover. We dachten dat het wel meeviel want ze hield zich tegen met haar handjes maar toen ik haar optilde zag ik meteen overal bloed! Schrok me echt te pletter! Waarschijnlijk is het dingetje onder haar bovenlip gescheurd. Ze heeft nu ook een hele dikke rode bovenlip. Zo zielig en ik voelde me zo schuldig
pi_67396311
ach linde, zo zielig!
pi_67396347
Wij houden het licht aan op de gang! Ook als wij gaan slapen.
Het klinkt vermoeiend, Stiemie. Dit is wel nieuw, toch? Ze sliep toch altijd prima enzo?
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:03:57 #260
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67398826
Ja dit is echt iets nieuws. Linde sliep altijd gewoon door. Nou ja het zal vast wel weer overgaan
Licht op de gang de hele nacht aanhouden is geen optie, dan is het namelijk in mijn slaapkamer ook heel licht. Maar eens kijken hoe het vannacht gaat en anders toch eens een lampje proberen.
pi_67399187
Linde toch, wat een schrik, ook voor mama!
Ik herken het slaap gebeuren niet zo gelukkig Stiemie. Misschien begint ze meer te begrijpen en heeft ze het daarom wat moeilijk als ze wakker wordt 's nachts... Hopelijk is het van voorbijgaande aard.
Heeft ze het niet als het licht op de gang nog aan is? Want dan zou een nachtlampje misschien best een idee zijn. Succes!

Ik heb net Mirte maar een boterham gegeven, want die lijkt 's middags na het slapen echt een energiedipje te hebben.... Maar eens kijken of dit helpt...
Fake it till you make it...
pi_67402124
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:03 schreef Stiemie het volgende:
Ja dit is echt iets nieuws. Linde sliep altijd gewoon door. Nou ja het zal vast wel weer overgaan
Licht op de gang de hele nacht aanhouden is geen optie, dan is het namelijk in mijn slaapkamer ook heel licht. Maar eens kijken hoe het vannacht gaat en anders toch eens een lampje proberen.
Ik begrijp dat je een soort raam boven je slaapkamerdeur hebt?
Die kan je afplakken.....
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:22:34 #263
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67403717
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je een soort raam boven je slaapkamerdeur hebt?
Die kan je afplakken.....
Ja er zit inderdaad een raam boven de slaapkamerdeur, maar dan is het makkelijker om bij Linde een lampje op de kamer aan te laten

Nijna ze heeft het ook als het licht op de gang nog aan is. Heeft d boterham bij Mirte geholpen? Linde krijgt meestal een klein snackje als ze wakker is. Bv een plakje ontbijtkoek of een doosje rozijntjes. Heeft ze dan ook echt even nodig inderdaad.
pi_67404268
Ik gaf eigenlijk altijd een koekje, maar ze kakt dan toch helemaal in. Niet alsof ze dan net 3 uur heeft liggen slapen zeg maar... Maar ook met boterham kwam er niet zoveel uit meer...
Kan ook zijn omdat we vanmorgen bij mn oude peuters zijn geweest en ze daar erg druk heeft gespeeld... morgen proberen we het weer...
pi_67407945
Arme linde, een dikke lip.. Hoofdwondjes willen inderdaad veel erger bloeden dan het eruitziet..

Dat huilen op die manier herken ik niet zo. Zou ze geen last van dromen krijgen? Ik weet eigenlijk niet bij welke leeftijd ze die onthouden tot het wakker worden. Een lampje is te proberen, of een shirt die jij een dag hebt gedragen?

Chris is weer een dagje naar het KDV gegaan.. Ik ben echt zo blij dat hij daar gewoon goed is geaard. Hij wilde de tv aanzetten, en toen de leidster dat verbood ging hij lief lachen
En hij had vandaag 2 boterhammen en een cracker in supertempo gegeten, terwijl hij maandag eeuwen deed over 1 boterham. Mijn eigenwijsje
Morgen lekker naar de kruipgroep, en vrijdag keuring op het CB
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:28:57 #266
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_67408893
Oeh stiemie, dat zal schrikken geweest zijn... Ik kan er ook niet aan wennen dat mijn kindje kan bloeden, ik schrik daar steeds erg van!

Floortje eet s'morgens altijd pap, en nou haal ik altijd bambix peuter ontbijt.
Gewoon brinta kan toch eigenlijk ook wel of niet?
  woensdag 25 maart 2009 @ 21:43:12 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67409472
Sasha krijgt idd gewone Brinta eig. al vanaf dat we over gingen op pap omdat ik alleen maar rare appelpapjes tegen kwam. En dit is lekker makkelijk want ik ben er zelf ook aan verslaafd.
Hij krijgt het nog steeds 's ochtends bij ons op bed met een 1-2-3 speen. Nog even lekker samen wakker worden met z'n drietjes.
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:56:01 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67412907
Oeh, BE, wat gezellig zo
De laatste keer dat eli pap kreeg, kon ik het van de vloer schrapen, met bord en al... das dus helemaal over op brood nu

DF, wat fijn dat het zo goed gaat op het kdv! geeft vast veel rust

We zijn vandaag weer bij de kapper geweest, en het bleef zowaar bij een zeer ontevreden gejammer / gemopper, maar de wereld is niet vergaan vandaag!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_67419111
Hoe is het met Linde en haar wondje? Hoop dat ze gauw weer lekker gaat slapen.

Goedzo Eli!

Chris wat goed van jouw! En veel plezier op het KDV en heel goed eten

Maarten lust geen brinta. heb ook weinig zin om alles maar zoet te maken zodat hij het wel wil eten.
Gewoon melk drinken wil hij ook niet en daar zit nu ook diksap door zodat hij het wel drinkt.

Maarten lijkt eindelijk op te knappen. Alles komt los en een ui in z'n kamer heeft ook goed geholpen.
Alles komt nu los en het is net een rochelende opa soms
Alleen nu heb ik het gevoel dat ik ziek aan het worden ben. Ben nu wel spuugzat van dat ziek gedoe hier
Maar ben allang blij dat Maarten beter aan het worden is.
pi_67419309
Jen lust echt geen pap. Al geen nutrix en ook geen bamix of brinta. Zelf ben ik dol op pap. Heerlijk. Maar ook het zien eten doet eten werkte niet.
  donderdag 26 maart 2009 @ 08:41:51 #271
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_67419412
Dank je BE, normaal krijgt ze gewone pap-variant van bambix, maar papa had deze keer die met appel meegenomen, leek hem lekker .
Gelukkig is het ook lekker, is niet heel zoet ofzo...
Volgende keer dus brinta, vind ze vast ook lekker!
Ze eet het zelf met een lepel, helemaal op en ze knoeit echt weinig...

De laatste dagen loopt ze héél de dag met haar pop rond het is een echt meisje.
Ze trekt haar nieuwe schoenen en haar sokken uit, en dan moet pop alles aan. Pop moet de jas aan en dan loopt ze met pop en tasje om haar arm naar de deur, 'da da!'.
Ook pakt ze een luier en een billendoek, legt pop op de bank... Hup de romper open, beentjes omhoog en billen poetsen maar (dat ze daarna meteen met dezelfde doek de neus van de pop poetst laat ik maar even zo ).
Ik wist echt niet dat ze zulke dingen al met 15 maanden deden!

[ Bericht 0% gewijzigd door DeLiedje op 26-03-2009 08:48:28 ]
  donderdag 26 maart 2009 @ 08:45:55 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67419480
Echt zelf met een lepel joh! Wat knap!
pi_67419548
Jen eet tegenwoordig ook met een lepel.... Maar daarna moet ik wel stofzuigen, maar het gaat wel echt steeds beter. We hebben oefenbestek van de prenatal... Alleen dat is rechtshandig, en op dit moment pakt Jen toch ook erg vaak met links. Ook een bal gooien doet ze met links.

Deze is alweer een tijdje geleden, Nu gaat het zonder extra hand in je bakje yoghurt.
  donderdag 26 maart 2009 @ 08:50:28 #274
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_67419560
Yoghurt, rijst, pasta, pap... Alles zelf doen... Was even vermoeiend in het begin, maar ze kan het nu zo goed!

En vanmiddag gaat ze weer naar de kapper. De vorige keer alleen haar ponny een beetje geknipt, nu moet ze echt een kapseltje... Het groeit zo hard!
En ik vind het zo spannend als ze het maar niet 'verknippen'....
  donderdag 26 maart 2009 @ 08:55:59 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67419656
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 08:49 schreef Ticootje het volgende:
Jen eet tegenwoordig ook met een lepel.... Maar daarna moet ik wel stofzuigen, maar het gaat wel echt steeds beter. We hebben oefenbestek van de prenatal... Alleen dat is rechtshandig, en op dit moment pakt Jen toch ook erg vaak met links. Ook een bal gooien doet ze met links.

[ afbeelding ]

Deze is alweer een tijdje geleden, Nu gaat het zonder extra hand in je bakje yoghurt.

De lateralisatie, het kiezen van de voorkeurshand vindt plaats op latere leeftijd plaats. Dus ik zou het gewoon nog even zo laten.
Eva doet ook soms dingen met rechts en soms overtuigd links.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lateralisatie
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:04:42 #276
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67419828
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha krijgt idd gewone Brinta eig. al vanaf dat we over gingen op pap omdat ik alleen maar rare appelpapjes tegen kwam. En dit is lekker makkelijk want ik ben er zelf ook aan verslaafd.
Hij krijgt het nog steeds 's ochtends bij ons op bed met een 1-2-3 speen. Nog even lekker samen wakker worden met z'n drietjes.
Eva krijgt ook een papje((bambix 8 granen) uit de 123 speen. Ik vind het wel zo makkelijk en zij vindt het heerlijk om met dr flesje rond te lopen. Of ergens te gaan zitten.
Het is dat het aanrecht nét te hoog is anders zou ik dr leren om het terug op het aanrecht te leggen.
pi_67419848
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 08:55 schreef amaranta het volgende:

[..]

De lateralisatie, het kiezen van de voorkeurshand vindt plaats op latere leeftijd plaats. Dus ik zou het gewoon nog even zo laten.
Eva doet ook soms dingen met rechts en soms overtuigd links.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lateralisatie
Het was ook niet alsof ik er echt iets tegen wilde doen hoor. Maar het viel mij op. Maar inderdaad doet ze andere dingen weer met rechts.
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:07:32 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67419886
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 09:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het was ook niet alsof ik er echt iets tegen wilde doen hoor. Maar het viel mij op. Maar inderdaad doet ze andere dingen weer met rechts.
Oh oke.
Mijn moeder is daar namelijk super streng in. Ze moet van haar echt alles met rechts.
Als ze iets met links doet dan pakt ze het af geeft ze het in dr rechter hand.
Ik denk dat ik zelf ook links ben namelijk, want ik doe heel veel met links behalve schrijven.
  donderdag 26 maart 2009 @ 09:15:44 #279
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67420066
en de wet van fok heeft zich weer bewezen...
vanochtend werd een overheelijk boterhammetje pindakaas jammerend tot moest geknepen,en toen ik vroeg of hij pap wilde, werd er wild ja geroepen (zegt nog niks, tkind zegt op alles ja, ook als het nee is, erg nuttig), zelfs op het pak pap werd enthousiast gereageerd "pah,'pah pah", voorzichtig een halve portie gemaakt, nou die ging er in als koek
tweede halve portie bleef op de helft hangen.

raar kind...

wat lief dat floortje al zo goed speelt
pi_67420789
Ja Davinia dat is het lot natuurlijk ook wel een beetje tarten he? Wat fijn dat Eli op alles ja zegt. Bij Linde is de nee-variant erg in trek...

En mag ik even ? Linde heeft (op een klein brulletje rond 11 uur) gewoon weer doorgeslapen Deepfreeze ik dacht gisteravond ook ineens aan dromen want ze werd wakker emt een luid 'Nee-nee-nee!' Nu had ze die dag ook ruzie gehad met een jongetje bij de opvang dus misschien dat ze dat aan het herbeleven was?

Pap geven wij trouwens al een tijdje niet meer (let op Davinia morgenochtend dus pap voor Linde ) Linde houdt er volgens mij niet zo van en ik ook niet dus we hebben het ook niet standaard in huis. Wel gaven we altijd gewone brinta of pap van de natuurwinkel. Al die extra zooi als pyjamapapje enzo hoeft van mij niet zo. Dat krijgt ze bij oma wel weer een keer

O ja Linde's lip is minder dik, maar er zit wel ineens een soort van schaafplek onder haar neus. Ik denk dat dat een soort van inwendig bloedinkje is geweest en dat je dat nu daar ziet zitten
pi_67423290
Mijn kleintje gloeit van de koorts!Zielig
Saar krijgt nooit pap trouwens maar gewoon altijd brrod. Ik heb geen papkindjes
Saartje
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:26:59 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67423441
Noem jij mijn zoon een papkindje! Tssss!!!

Wat zielig voor je vrouwtje.
pi_67423498
Saar is echt vaak ziekjes! Ik klaag al over Jen die al vanaf oktober ofzo alleen maar snot heeft.... Maar saar is echt zielig..
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:37:09 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_67423784
Ruben is ook druk bezig met zelf van een lepeltje leren eten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67423920
ik mag gewoon niet meer helpen... Gewoon NIET.
  donderdag 26 maart 2009 @ 11:52:29 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67424343
Ik herken dat wel, dat van het lepeltje. Ik laat ze zo nu en dan zelf een danoontje eten. Dat gaat al aardig, al heeft ze ook wel door dat haar hand in het bekertje stoppen ook werkt.

En dat van het niet helpen ook. Dan gaan die armen zwaaien en dan is de chaos nog groter. Dan zit het echt overal.
  donderdag 26 maart 2009 @ 12:10:10 #287
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67424926
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 11:41 schreef Ticootje het volgende:
ik mag gewoon niet meer helpen... Gewoon NIET.
jawel, hoor! je mag opruimen.
dat helpt ook

en een voor saar
pi_67425025
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:10 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

jawel, hoor! je mag opruimen.
dat helpt ook

pi_67426723
Beterschap Saartje, hopelijk ben je snel weer beter!

Stiemie, fijn dat het vannacht wel goed is gegaan.

Hier geen papkindje meer.. Al steelt hij wel mijn brinta. Maar dat vind ik zo snel indikken. Hoe doen jullie dat?
pi_67427284
Lol Davinia...

Saar, beterschap!

Hier geen pap meer sinds een paar weken. Ik had een pak van die appelzooi van bambix gehad, die vond ze echt niet te eten . Peutermuesli ging eigenlijk best wel goed.
Maar een boterham kan ze zelf eten en vind ik eerlijk gezegd praktischer.
Zelf eten wil ze graag, maar bestek is voor de sier. Eten doe je met je handen . Al zat ze laatst heel lief met een lepeltje in de appelmoes te dippen en te eten. Tot ze bedacht dat met handen vol het toch sneller ging .
Ik geef nu tussen de middag thee (100cc) met een druppie honing en melk (100cc) en ze drinkt het .
Eerder kreeg ze alleen melk (120-140cc) maar had ik het idee dat ze wel meer lustte. Nu heeft ze dus een fles vol, maar niet enkel melk.
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:32:09 #291
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67427894
Nijna, wilde ze dan ook echt niks anders drinken dan melk? Dat probleem heb ik hier ook nog steeds een beetje (want het lijkt erop dat ze nu toch wel een beetje Roosvice lust), ze krijgt hier nu nog steeds 3 tot 4 flessen melk op een dag. Questie van afwachten dus? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 26 maart 2009 @ 13:45:30 #292
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_67428404
Ik zag of las laatst ergens iets van een roosvicee die je ook met melk aan kon maken?

[iimg]http://www.roosvicee.nl/foto/home/in_je_melk.gif[/img]

Maar mij lijkt het persoonlijk erg smerig.
pi_67432276
Ik zag dat Nienke ook alweer een dreumesje is!
Gefeliciteerd met je eerste verjaardag
pi_67433212
K_i_m, ze dronk wel muizenbeetjes diksap enzo. Maar eigenlijk was de melk het enige wat er fatsoenlijk in ging. Nu hebben we dan de combi thee met melk.
En ze begint ook beter ander drinken te drinken. Ze vind appelsap lekker, dus ik ben maar ff opgehouden met het aanbieden van diksap. Soms verdun ik het wel met wat water. Heb nu appel-sinaasappelsap van de landwinkel en dan heb ik wat verdunt, ik reageerde zelf vroeger erg heftig op sinaasappelsap (diarree) dus ben een beetje in de uitprobeerfase daarmee.
De appel-perensap ook van de landwinkel vind ze ook erg lekker.

Ze loopt hier nu met vest aan, capuchon op en klompjes in haar hand...
En ze heeft een papieren tas van mn moeder gekregen van de week, die wordt volgestopt met alles wat ze maar kan vinden en die sleept ze de hele kamer door.
Ze stinkt trouwens... tijd voor verschoning vermoed ik zo...
  donderdag 26 maart 2009 @ 19:07:35 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67439528
Ik ging vanavond eens kijken hoe Sasha het deed met zijn yoghurt en een lepel en dat ging wonder boven wonder echt supergoed! Dat had ik helemaal niet verwacht!
Nu was het nu natuurlijk nieuw, dus opperste concentratie, maar toch... Het viel me echt enorm mee met het knoeien!
pi_67440919
Gaaf BE
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:14:41 #297
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67457214
Pfft Saar heeft het goed te pakken! Beste koorts, ze hijgt als een molenpaard en ze heeft het steeds zo koud! Kippenvel en echt blauwe handjes en voetjes. Nu dus maar weer vestje en broek aan en lekker tegen me aanhangen.

Sasha wat goed dat je al zelf schept! Saar eet alles nog het liefst met haar vingers. Dan schep ik prakballetjes en zij stopt ze in haar mond
Saartje
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:17:12 #298
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67458884
beterschap voor saartje

Nienke alweer 1 jaar! gaat hard, zeg!
pi_67460218
He Saartje, nog niks beter.. Hopelijk knap je snel op!

En Sasha eet netje met een lepel. Goed zeg!

Ons guppie is weer goedgekeurd door het CB. Helemaal geen commentaar gehad (ok, heb iets gelogen over de vitD druppels)... Lopen was goed, motoriek was goed, spraak was goed. Gewicht en lengte blijft hetzelfde verhaal. Nog steeds in dezelfde verhouding, met gewicht op een iets hoger lijntje van de lengte. Hij is nu 13,2 kg en 85,3 cm. Hij zakt wel iets in de curve, maar hij is ook redelijk wat ziek geweest dus dat verbaasd me ook niet.
En de wvk vroeg nog naar zijn karakter, en kon zich niet voorstellen dat ons jochie boos kon worden. En zeker niet smijten met dingen of een driftbui kon krijgen . Hij heeft het hele gesprek rustig aan de kleine tafel gezeten en gespeeld met de kralenboog en auto's. Ze vond hem zo lief. Ze heeft er toch maar ingezet dat hij lief was, met vurige/explosieve momenten
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:12:17 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67478881
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 13:06 schreef Deepfreeze het volgende:

En Sasha eet netje met een lepel. Goed zeg!
Had dat nou niet gezegd!

Zo ging het vandaag:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')