abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2009 @ 16:45:31 #226
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67328871
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:22 schreef Ardenlyn het volgende:
yay tis gezellig hier joh
Maarten wil bij alles z'n zin doordrammen en als ik "nee" zeg is het hard janken.
Nog tig keer daarna weer ernaar wijzen en "daah!!" (daar) roepen en ik weer "nee" zeggen en hij weer huilen.

Ook is hij nog sneu van de koorts en meneer is nu verkouden
Jottum!! Gezellie!!
Is hij in de leer geweest bij Eli?
Eli doet het meestal alleen vlak voor een sprongetje...
het gaat nu best hard hij kan zijn neus aanwijzen (iets eronder, maar soit), en zijn oor, en er komen soms al wat meer woorden uit. nieuwste hit is "tita"
dus we horen de hele dag "auto" "auten" "tita" "hallo" "dag" "mama" "hiehiehiehie!!!" ofwel "huhuhuhuhu"

en onze kleine grote prins <= mannelijke cinderella (of wie was die ene die het halve verhaal sliep? ) slaapt altijd en overal
gister bij mn schoonzus wilde hij niet in het bedje slapen, dus dan maar 2,5 uur op de bank tukken
's Nachts horen we hem nooit. en als we hem wel horen, blijven we liggen gaat vanzelf over

linde is wel bijdehand dat ze nu al verzint dat ze pijn aan dr teen heeft! Leuk
dat wordt nog wat!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 23 maart 2009 @ 16:54:37 #227
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67329190
Hahaha schone slaper Eli Linde wil bij iedereen zijn/haar ogen aanwijzen. En dat kan het beste door er goed met je kleine friemelvingers in te poeren

Grappig dat jullie het zo slim van Linde vinden. Ik had zelf eigenlijk alleen nog maar bedacht dat het lastig was Zodra we de kamer uit willen gaan, begint ze met 'Mama kusje?' en daar ben ik dus een keer ingetrapt en dan vraagt ze daarna als je weer bij de deur staat :'Papa kusje?' En als dat niet meer werkt, begint ze dus met 'voet au, kusje?' Nu ik het zo teuglees is het eigenlijk best een lekker knuffelgrietje
pi_67329353

Geen idee maar het begon ineens.
Blijkbaar heeft hij alles weer heerlijk tegelijk. Sprong, prikken, koorts en nu ook verkouden.
Hoop echt voor hem (en ook voor mezelf) dat het straks klaar is.

Hier is Maarten ook onwijs aan de babbel ineens. Niet echt woorden maar hij probeerd ons na te zeggen met woordjes. En dat is zo leuk
pi_67330089
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:54 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha schone slaper Eli Linde wil bij iedereen zijn/haar ogen aanwijzen. En dat kan het beste door er goed met je kleine friemelvingers in te poeren
Hier ook . En proberen of wenkbrauwen goed vast zitten .

Eli, bank ligt ook veul lekkerderder natuurlijk
Fake it till you make it...
pi_67334119
Herkenbaar. Stiemie !

Na het voorlezen ga ik nog even voor een bedje zitten, dan mogen ze even " vertelluh ". Even 1 op 1 aandacht aan het einde van de dag.
De verhaaltjes worden steeds langer en ik word ook steeds steviger vastgepakt.
  maandag 23 maart 2009 @ 20:37:42 #231
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67336533
jen is van de bank gevallen. Het ging zo snel. Ik was folders aan het kijken met jen en ik zag dat de kat in mijn schoen wilde kotsen. Dus ik buk om de kat een douw te geven en toen lag ze dus al op de grond. Wel half op een kussen, het kussen viel eerst. Maar natuurlijk wel geschrokken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_67336803
Wat doen jullie als jullie kindjes het (avond) eten niet lusten? Chris lust bijna alles, maar de makreel-pasta van gisteravond viel niet in de smaak. We hebben hem na een paar keer proeven toch een potje gegeven, omdat hij wel gewoon honger had. Doen jullie dat ook?

Manlief kwam vandaag met verdrietig nieuws thuis. Een kindje uit Chris zijn groep was thuis overleden tijdens zijn middagslaapje. Ik kreeg echt de koude rillingen. Ze weten ook nog niet precies waarom. Ik denk dat ik de komende tijd wel eens vaker om het hoekje gluur als hij slaapt..
Zijn tweelingbroertje zit ook op dit KDV, alleen een andere groep. Lijkt me voor de ouders ook eng, als de ene zonder aanwijsbare reden is overleden, ik zou de ander echt nooit meer loslaten..
pi_67337691
Tico , jen nog wel helemaal heel neem ik aan! Schrikken he...

DF, als Mirte slecht eet dan geef ik soms wat meer toetje en als ze dat ook niet hoeft dan is het klaar.
Ik ga niet alsnog een potje geven, maar ik heb hier vaak ook wel het idee dat het gewoon koppigheid is hoor. Ik wilde iets toevoegen, maar ivm de wet van FOK! zeg ik maar helemaal niks erover... Anders zitten we straks met gebroken nachten .
Wat een naar nieuws zeg... brrr. Wat lijkt dat me naar als ouders zijnde.
  maandag 23 maart 2009 @ 21:21:19 #234
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67338176
bah wat een verhaal. Ik kijk nog steeds bijna elke 10 minuten bij Jen. Op een of andere manier kan ik dat niet laten. Misschien wil ik daarom ook wel dat ze bij ons slaapt. Ik luister vaak even of ze nog ademt.

Jen is nog helemaal heel. Ze viel op een kussen.
pi_67338341
Goed gemikt kleine stuntvrouw Jen .

Ik kijk altijd wel voordat ik zelf naar bed ga even bij Mirte en als ik 's nachts moet plassen luister ik even bij de deur. Overdag loop ik tussendoor meestal even een keer naar boven om te kijken of ze lekker ligt.
Het rottige met dit soort dingen is dat je het waarschijnlijk niet kan voorkomen (heel nuchter beredeneerd). Zelfs al ga je om de 5 minuten kijken... net in die tijd zou er theoretisch gezien iets kunnen gebeuren... En je kan er moeilijk de hele tijd naast gaan zitten.
Maar het blijft naar en ik moet er niet aan denken, getsie. Kippenvel van boven tot onder en weer terug
pi_67340001
Koppigheid & eten is wel een beruchte combi hier.. Maar nu was het echt anders. Hij wilde wel eten, maar hij keek heel vies. Bij koppigheid zoekt hij het maar uit, krijgt gewoon toetje. En dan soms nog een smoothie (fruit,zuivel, blender) ofzo voor het slapengaan.

Jen, dat is goed gemikt. Scheelt weer een buil.

Overdag loop in soms de kamer binnen halverwege het slaapje. Maar als ik druk aan de studie/huishouden ben, dan ook vaak genoeg niet. Als wij naar bed gaan, dan lopen we even het kamertje binnen. En 's nachts als we toevallig naar de wc moeten. Aan de deur luisteren werkt hier niet echt. Je moet echt naar binnen, en dan nog ligt hij stil, en ademt nagenoeg geluidsloos. Ik heb al zovaak hem over zijn wang geaaid om toch maar een zuchtje te horen.
  maandag 23 maart 2009 @ 23:22:26 #237
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67342896
Oh Deepfreeze wat een vreselijk verhaal! Kende jij het kindje ook? Was het ongeveer dezelfde leeftijd als Chris? Ik dacht altijd dat je na een jaar het grootste risico op zulke enge dingen wel had gehad Eigenlijk kijken we nooit voordat we gaan slapen bij Linde. Ik ben altijd zo bang dat ze dan wakker wordt...
  maandag 23 maart 2009 @ 23:31:19 #238
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67343251
Bah DF wat een naar verhaal. Wij kijken ook af en toe bij Anna, als we boven zijn of naar het toilet moeten idd. Ik moet er niet aan denken zeg, wat vreselijk.

Stiemie, Anna heeft het woordje au ook gevonden als aandachtsmiddel. En toegeven, je kijkt toch eerder wanneer ze ineens au gaat roepen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 23 maart 2009 @ 23:42:40 #239
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67343671
ik heb hier inmiddels van 20.30 tot 23 uur 'au', 'kusje' en 'uit' achter de rug Op een of andere manier doet ze dat natuurlijk op een avvond dat mijn vriend met zijn band gaat oefenen en er dus niet is Nu werd ze na 23 uur pas stil, maar nu durf ik zelf door dat vreselijke verhaal niet te gaan slapen zonder even bij haar te kijken, maar ik ben ook zooo bang dat ik haar wakker maak en dat we dan weer 2 uur bal hebben
pi_67346271
Doodeng zulke verhalen
Ben soms ook nog steeds bang dat zoiets hier zal gebeuren maar vaak zet ik het van mij af.
Net als Nijna probeer ik het maar nuchter te zien.

Ik hoop dat hier de verkoudheid gauw weg gaat!!
Zo sneu voor Maarten dat hij nog bij moest komen van de koorts en daarna meteen weer ziek werd.
Hij is bekaf maar gelukkig at hij vanochtend een broodje op en drinkt redelijk
Vandaag maar even achter het huis op het fietspad een beetje lopen zodat hij een frisse neus krijgt.
Gisteren echt te slecht weer om een ommetje te maken.
pi_67346558
quote:
Op maandag 23 maart 2009 23:22 schreef Stiemie het volgende:
Oh Deepfreeze wat een vreselijk verhaal! Kende jij het kindje ook? Was het ongeveer dezelfde leeftijd als Chris? Ik dacht altijd dat je na een jaar het grootste risico op zulke enge dingen wel had gehad Eigenlijk kijken we nooit voordat we gaan slapen bij Linde. Ik ben altijd zo bang dat ze dan wakker wordt...
Mijn vriend heeft hetzelfde, Stiemie, die is ook bang dat ze wakker worden. Ik ga eigenlijk altijd even kijken.
En tjeesus wat een onwijs naar verhaal, Deepfreeze...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 08:53:28 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67347171
Heel vaak geeft Sasha even een diepe zucht als de deur het begin-kraakje geeft als ik hem open doe, dat is voldoende voor mij.
Maar als dat niet zo is dan loop ik wel door. Meestal gaat dat ook wel goed, soms wordt hij half wakker maar als ik dan snel weg sluip is hij ook zo weer vertrokken.
Maar idd, ik wil iig elke avond voor ik ga slapen heel even luisteren. En F. dan later ook nog eens als hij naar bed gaat.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:07:19 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_67347451
Ik kijk eigenlijk alleen maar als ik zelf naar bed ga, maar dan meer om te kijken of ik Ruben een beetje onder de dekens kan schuiven. Gisteren lag hij zelfs te snurken

Het lijkt me verschrikkelijk, maar ik zou zelf ook compleet geen rust hebben als ik elke 10 minuten zou gaan kijken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67347501
Heb ik net zo Troel.
Zou ik alleen maar onrustiger worden als ik zo vaak ging kijken.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:10:20 #245
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67347520
Ik word onrustig als ik lang niet heb gekeken...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:11:07 #246
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67347536
hoe is het eigenlijk met jellyrose en ethan?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:24:11 #247
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_67347852
DF, wat een verhaal daar moet je niet aan denken, idd...
vwb eten, als hij het wel heeft geprobeerd, maar lust het niet, dan krijgt eli meestal wel iets anders. als hij gewoon loopt te etteren, dan mag hij het uitzoeken met een paar rozijnen en is het ook klaar. honger of geen honger.

en een kusje voor jen! niet meer vallen, hoor!

ik luister bijna altijd ook wel even aan de deur als ik ga slapen. automatisme. gelukkig maakt meneer nogal geluid als hij slaapt, dus is het snel duidelijk
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:28:59 #248
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67347974
Oh eten, Jen vind rijst en pasta echt niet lekker. We bieden het wel aan, maar we koken apart een aardappel en groente voor haar. Maar bijvoorbeeld zuurkool vindt ze opeens niet meer lekker, dan krijgt ze een boterham.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 09:30:50 #249
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67348026
Goede vraag Pinquit!

Ik ben eigenlijk best blij dat we nog een babyfoon hebben staan op Anna d'r kamer. Aan de andere kant kan ik haar kamer verbouwen als ze ligt te slapen, ze wordt er niet wakker van.

Vanmorgen was ze echter om half zeven al op (nog nooit vertoond), dus ze kruipt tussen J en mij in, tikt mij op mijn schouder en zegt 'Mama...Elmo?' en wijst naar de tv... Ik heb haar nog geprobeerd uit te leggen dat Elmo echt nog aan het slapen was....maar nee hoor....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67349182
Hier ook een babyfoon
Als ik die niet zou hebben dan ging ik wel kijken maar die we hebben is erg goed.
Maar zodra ik naar bed ga dan kijk ik niet bij hem. Veel te bang dat hij ineens wakker word van mij.
Ik zou dus wel onwijs onrustig worden als ik geen babyfoon zou hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')