quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:20 schreef Renzoku het volgende:
Jammer dat de beste ooit er niet tussen staat.....
Kamamotoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef Blupp het volgende:
[..]
wie dan?
mijn keuze:
01 Park Ji-Sung
02 Ali Daei
03 Harry Kewell
04 Cha Bum-Kun
doe mij die ook maarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:44 schreef gers het volgende:
01 Park Ji-Sung -
02 Ali Daei
03 Shinji Ono
04 Cha Bum-Kun
Het heeft bij bij toch meer te maken met zijn huidige club, waar 'ie gewoon nog behoorlijk vaak speelt, zeker als er blessures of zoiets zijn. En dan is het niet de beste speler van het veld, maar toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:31 schreef TTD het volgende:
Maar Park zal waarschijnlijk winnen vanwege zijn PSV verleden
Alles om dus niet op hem te stemmenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het heeft bij bij toch meer te maken met zijn huidige club, waar 'ie gewoon nog behoorlijk vaak speelt, zeker als er blessures of zoiets zijn. En dan is het niet de beste speler van het veld, maar toch.
Nakata zette Aziatische spelers inderdaad op de kaart, maar faalde toch min of meer in de Serie A. Park heeft het goed gedaan in de Eredivisie, maar toen bekend werd dat hij naar Man Utd ging, had hij de lachers op de hand. Toch vind ik dat Park het redelijk tot goed doet bij Utd. Beter dan ik had verwacht in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:31 schreef TTD het volgende:
01 Hidetoshi Nakata, een van de spelers die de voetbal in Azië echt op kaart heeft gezet en was vaak een belangrijk pion voor zijn ploeg. En hij straalt meer klasse uit dan Park. Maar Park zal waarschijnlijk winnen vanwege zijn PSV verleden
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:17 schreef Homdeck het volgende:
01 Park Ji-Sung --- Hidetoshi Nakata
02 Tim Cahill --- Ali Daei
03 Harry Kewell --- Shinji Ono
04 Mark Viduka --- Cha Bum-Kun
Falen is een groot woord wtje, bij Fiorentina heeft die misschien niet zo goed gedaan maar zijn tijd bij Roma was echter anders. Verder is Park nooit echt beslissend geweest voor zijn club of land. Terwijl Nakata wel dat individuele klasse heeft. Ik zeg niet dat Nakata dit toernooi moet winnen, dat mede omdat hij veel te vroeg was gestopt met voetballen en omdat deze legende er tussen staat, Cha Bum-Kun.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nakata zette Aziatische spelers inderdaad op de kaart, maar faalde toch min of meer in de Serie A. Park heeft het goed gedaan in de Eredivisie, maar toen bekend werd dat hij naar Man Utd ging, had hij de lachers op de hand. Toch vind ik dat Park het redelijk tot goed doet bij Utd. Beter dan ik had verwacht in ieder geval.
Daarvoor ook mijn keuze op Park
Ik heb niet van het begin af aan meegestemd in deze verkiezing maar ik mis een andere grote Aziatische speler: Okudera, in de jaren '70 en '80 een grote speler in de Bundesliga bij o.a. Köln en Bremen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:57 schreef TTD het volgende:
[..]
Falen is een groot woord wtje, bij Fiorentina heeft die misschien niet zo goed gedaan maar zijn tijd bij Roma was echter anders. Verder is Park nooit echt beslissend geweest voor zijn club of land. Terwijl Nakata wel dat individuele klasse heeft. Ik zeg niet dat Nakata dit toernooi moet winnen, dat mede omdat hij veel te vroeg was gestopt met voetballen en omdat deze legende er tussen staat, Cha Bum-Kun.
Park doet het idd niet slecht bij Utd maar is daar toch meer een meevoetballer.
Die heb ik nog genomineerd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik heb niet van het begin af aan meegestemd in deze verkiezing maar ik mis een andere grote Aziatische speler: Okudera, in de jaren '70 en '80 een grote speler in de Bundesliga bij o.a. Köln en Bremen.
Vreemd dat ie er al lang niet meer bijzit.
Belachelijk, speelde zowat 10 jaar in de Bundesliga.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik nog genomineerd.
Vloog er in de eerste ronde al uit.
Eerste ronde inderdaad:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Belachelijk, speelde zowat 10 jaar in de Bundesliga.
veel te veel jongeren hier![]()
Ik mag dat niet meer zeggen volgens sommigenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Belachelijk, speelde zowat 10 jaar in de Bundesliga.
veel te veel jongeren hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |