abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67749017
quote:
Op maandag 6 april 2009 06:43 schreef elcastel het volgende:

Ik heb er niet zoveel vertrouwen in Stali. Meneer komt mij totaal niet betrouwbaar over en ik heb het idee dat HIJ de keuze had, die positie vind ik niet handig voor iemand die dat niet verdient/waarmaakt tot nu toe.
Ik vrees ook dat ze domweg niet zonder hem durft (financieel, emotioneel, de kinderen). Dat zal de 'keuze' enorm hebben beïnvloed, denk ik. En hij zal idd het vreemdgaan nu beter gaan verbergen.

Sterkte. Ik vind het dapper & stom. Maar wie weet pakt het wel goed uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67777615
quote:
Op maandag 6 april 2009 06:43 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik heb er niet zoveel vertrouwen in Stali. Meneer komt mij totaal niet betrouwbaar over en ik heb het idee dat HIJ de keuze had, die positie vind ik niet handig voor iemand die dat niet verdient/waarmaakt tot nu toe.
Ik denk er net zo over. Maar TS is nog jong en wrs. zoals Isabeau zegt bang om de alle verantwoordelijkheid te durven dragen. Het is ook allemaal niet makkelijk. W.m.b. is die jongen een derde kind die ze beter aan de kant zou kunnen zetten waardoor ze misschien emotioneel i.i.g. veel minder zorgen aan haar hoofd zal hebben en ook een baan zoeken, al was het maar een paar uurtjes per week. Het lijkt me beter om niet te lang uit het arbeidsleven te raken ondanks kinderen. Het maakt je afhankelijk en dat weet zo'n gozer natuurlijk ook.

Maar goed, hij is er met een paar daagjes ouders mooi mee weggekomen en er zal wel een herhaling komen. Misschien dat de kinderen dan wat ouder zullen zijn en ze wel durft weg te gaan.
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 22:56:17 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_67778393
quote:
Op maandag 6 april 2009 07:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vrees ook dat ze domweg niet zonder hem durft (financieel, emotioneel, de kinderen). Dat zal de 'keuze' enorm hebben beïnvloed, denk ik. En hij zal idd het vreemdgaan nu beter gaan verbergen.

Inderdaad, dapper en stom, mét angst om het alleen niet te kunnen rooien.
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 12:18:02 #229
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_67824551
quote:
(Dit is niet de eerste keer dat hij me bedoonderd heeft)
Ik wilde er een poging aan wagen om het hele stuk te lezen.... Maar na het lezen van bovenstaande was dit tegen beter weten in

He did it once, he did it twice, he will do it again.

Lozen die handel
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 8 april 2009 @ 12:28:33 #230
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67824883
quote:
Op maandag 6 april 2009 07:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik denk dat er ook een enorme psychische druk van hem en de familie achterzit zoals meestal in dit soort gevallen, je laat je kinderen toch niet zonder vader opgroeien, of dat mes in de keukenla is altijd dichtbij...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_67825867
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:28 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat er ook een enorme psychische druk van hem en de familie achterzit zoals meestal in dit soort gevallen, je laat je kinderen toch niet zonder vader opgroeien, of dat mes in de keukenla is altijd dichtbij...
dat zag je al terug in het topic hier.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67919507
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 11:51 schreef Stali het volgende:

[..]

!

Ik ken twee mensen waarvan de vrouw haar ogen simpelweg sluit voor het aan de lopende band vreemdgaan van haar man. Het is geen open huwelijk o.i.d. maar ze doet net alsof het niet gebeurd en komt verder normaal gelukkig over. Dus het kan inderdaad wel. .
Ik kende ook zo'n koppel, alleen is de man toen de kinderen oud genoeg waren (lees: de twee dochters hadden werk) uiteindelijk toch vertrokken door een briefje achter te laten op het aanrecht. Had hij het 15 jaar eerder gedaan, ging het resultaat volgens mij voor de beide partners beter geweest zijn. Nu heeft de vrouw jarenlang alles door de vingers gezien en blijft ze uiteindelijk toch alleen achter.
pi_67920978
Je staat eigenlijk al op scherp voor de volgende misstap? Nu doet hij zijn best maar op den duur gaat de rol van boetedoener hem de keel uithangen en op het moment dat hij weer makkelijker wordt ga jij de druk waarschijnlijk weer opvoeren en zal hij daar weer aan willen ontsnappen..

Ik denk dat het echt kiezen of delen wordt en dat je alleen open communicatie met hem kunt hebben als je hem gaat accepteren zoals hij is, niet zoals je zou willen dat hij is. Maar goed dat geldt denk ik voor 90% van de relaties.
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')