Tsja vrouwen met bril zijn soms sexy.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
ik vond het ooit eens erg grappig.. ik draag nooit een bril en toen dus een avondje wel.
en die kerel echt zo van: "Je was al een geil wijf, maar nu echt helemaal"
Kwaliteitspostquote:
Een naamtopic dat is een hele eer.quote:
Beter danquote:
Smileys leuk.quote:
Perhaps, but why??quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een naamtopic dat is een hele eer.
Dat moet je aan TS vragen die heeft de TT bedacht.quote:
Ja, maar die flikker reageert nog niet!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet je aan TS vragen die heeft de TT bedacht.
Ze bedoelt waarom het een eer is, niet waarom dawg ervoor heeft gekozen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet je aan TS vragen die heeft de TT bedacht.
Nou, dat ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze bedoelt waarom het een eer is, niet waarom dawg ervoor heeft gekozen.
Die flikker?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar die flikker reageert nog niet!![]()
ALS!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beter dan
Maar er is idd vooruitgang
Dat komt gewoon omdat de laatste pagina daarover gingquote:
Vrijdag de 13e hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die flikker?
Ik krijg shock naar shock hier.
Oh, geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze bedoelt waarom het een eer is, niet waarom dawg ervoor heeft gekozen.
Sorry, it's just a name.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die flikker?
Mag ik ook niet meer aan haar komen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
Oh en btw, even een bericht van Goeroe86:
jullie moeten van zijn vriendin afblijven.
Ohhh wat schattig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
Hoiquote:
Als hij een echte vent is dan heeft hij zulke loze dreigementen niet nodig, dan heeft zijn vriendin sowieso alleen maar oog voor hem. Onzekere broekies...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
Euh, ff nachecken...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag ik ook niet meer aan haar komen?
De 23e wordt vast wel een heerlijke dagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo'n heerlijke dag.Geen ongeluks dag, maar ook niet heerlijk.
En vraag dan gelijk even wanneer zijn ma Borek gaat makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef vencodark het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, ff nachecken...
Alleen als hij erbij is, zegt ie.
Je doet me aan iemand anders denken, die ook overal toestemming voor moet vragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, ff nachecken...
Alleen als hij erbij is, zegt ie.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De 23e wordt vast wel een heerlijke dag
Wat is er de 23ste?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De 23e wordt vast wel een heerlijke dag
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je doet me aan iemand anders denken, die ook overal toestemming voor moet vragen.
quote:
Hey bengeltje schat, redt je het nog in je eentje in dat grote huis van je?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die flikker?
We gaan wel een keertje met zn 3en twister spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]had eig ook niks anders verwacht
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
We gaan wel een keertje met zn 3en twister spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |