abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 maart 2009 @ 16:08:21 #1
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_67012111
En hier weer door. Laatste post vorige topic:
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 16:07 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja is ook zo. Het is ook niet zo dat ik me er echt druk om maak, ben alleen benieuwd. Ik wil gewoon zo goed mogelijk scoren en dan helpt elk beetje training
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_67015492
haha ik had zonder enige kracht en sport training cluster 3
en ik was zo vet al een hond

Nog een vraagje, hoe reageren ze als ze sporten vinden van sterioiden in je bloed tijdens de keuring, ik weet uit ervaring dat je alleen je plas word gecontroleerd!! Maken ze er een probleem van stel ze nemen wat af! ?
pi_67016512
tvp
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_67027960
iedereen heeft toch stereoiden in het bloed?

[ Bericht 20% gewijzigd door Bjorn-86 op 14-03-2009 00:07:31 (edit) ]
pi_67030835
tvp.
pi_67083928
Je bloed wordt niet getest tijdens de keuring. Alleen wat urine dat is voor suikerziekte en leveraandoeningen geloof ik,
  zondag 15 maart 2009 @ 22:36:17 #7
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_67086172
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:38 schreef JaFFe het volgende:
Je bloed wordt niet getest tijdens de keuring. Alleen wat urine dat is voor suikerziekte en leveraandoeningen geloof ik,
Op de keuring niet inderdaad. Als er tijdens de keuring reden voor blijkt te zijn, kan je wel verwezen worden naar het Militair Hospitaal in Utrecht om alsnog een bloedonderzoek te ondergaan voordat je je sporttest mag doen.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_67096520
Zo, tweede helft van juni eindelijk AMO doen(Y). Al meer mensen die weten dat ze dan gaan?

Het was een lange weg.. De keuring ging in principe goed, fietste iedereen eruit. Alleen het krachtmeten was beetje suf, lieten je een beetje ibj het apparaat staan en mocht zelf even uitvogelen waarmee en hoe je wat ging tillen, geen enkele uitleg bij. Kwam zeker omdat het het einde van de dag was.

Alles gehaald, totdat de arts in zijn gegevens las dat ik ooit een paar x een oogontsteking gehad had. En jaja, 'ze nemen geen bergen medicijnen mee op uitzending, dus iemand met een oogontsteking kunnen ze niet hebben'.. (ja daarom zit ik toch ook bij de natres, en niet bij de commando's leek me). Dus mocht ik fijn door naar het CMH, wat een wachttijd van meer dan een maand had. Eindelijk daar, snapte de dienstdoende oogarts niet waarom ik ooit voor die ontsteking naar het CMH was gestuurd..

Dus alsnog goedkeuring, en nu wachten op ophalen van de PGU:)..
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:05:52 #9
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_67126843
Whehe ja ik ben ook doorverwezen naar het CMH, vanwege een hartkwaal in mijn familie waar ik zelf 99% zeker geen last van heb. Enige vervelende is dat ik daarna pas de sporttest mag doen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Rock-shocker op 17-03-2009 11:10:40 ]
pi_67129920
10 april ´s ochtends PO maar nog niks over de fysieke keuring binnen gekregen...
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:15:55 #11
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_67132451
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Whehe ja ik ben ook doorverwezen naar het CMH, vanwege een hartkwaal in mijn familie waar ik zelf 99% zeker geen last van heb. Enige vervelende is dat ik daarna pas de sporttest mag doen...
stel jij zou niet gechecked zijn in CMH, je doet die sporttest.
en nu is het net die 1% die je niet wil.. je krijgt een hartaanval en overlijd.

Hoe wordt defensie dan weer neergezet denk je?

Jou verhaal snap ik wel, maar van die oogontsteking...
je had gewoon moeten zeggen, nou dan doen jullie het toch lekker zonder mij.

vaak willen de doktoren dan wel wijken hoor.
Ik kreeg om 3 kilo aan te komen ook 6 maanden, toen zei ik ook... bekijk het maar.
Moet ik nu voor 6 maanden opzoek naar werk? Net studie gestopt etc..

werden ook ineens 2 maanden. En toen was er iets met mijn oren niet goed , voor zekerheid moest ik naar CMH. Toen gaf ik aan dat ik toch echt moest instromen in de lichting augustus op de KMS destijds..

de arts ( dit keer wel een vriendelijke en menselijke vent ) zei, oh ja je zit op de grens dus laat dat dan maar zitten.. je bent aangenomen, Cluster 4. ( niet eens clusterverlaging ofzo gekregen, hoor je ook wel eens van )

je moet niet vergeten.. jij meld je bij Defensie aan. Ze doen jou een dienst, maargoed in mijn periode doe ik Defensie ook een dienst... dus zolang het geen gevaar opleverd en schappelijk blijft mag je best iets eisen hoor.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:26:37 #12
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_67132756
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:15 schreef Pumatje het volgende:

[..]

stel jij zou niet gechecked zijn in CMH, je doet die sporttest.
en nu is het net die 1% die je niet wil.. je krijgt een hartaanval en overlijd.

Hoe wordt defensie dan weer neergezet denk je?
Ik snap het ook wel hoor en ik vind het ook begrijpelijk dat ik doorverwezen word. Het is alleen allemaal wel een beetje vervelend
pi_67165968
Nog mensen die vanavond naar de informatieavond in Amersfoort gaan?
pi_67176274
10 april al keuringen

gaat vrij rap

zit nouwlijks een maand tussen met de voorlichting en nu al bericht voor keuring!
ik ga trouwens over een jaar weer paraat denk, ik ga nog 1 keer switchen met werkgever, als ik dan me draai nog niet heb gevonden ga ik weer bij defensie werken!
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:42:33 #15
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_67176391
Heuj, net gebeld door de mensen van het CMH. Mag volgende week woensdag al op onderzoek komen. Hopelijk is er niets aan de hand met mijn hart
pi_67301714
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:37 schreef BrianLeiden het volgende:
10 april al keuringen

gaat vrij rap

zit nouwlijks een maand tussen met de voorlichting en nu al bericht voor keuring!
ik ga trouwens over een jaar weer paraat denk, ik ga nog 1 keer switchen met werkgever, als ik dan me draai nog niet heb gevonden ga ik weer bij defensie werken!
uhu ik ging net ff alles invullen, zag dat het op een vrijdag is. Is dat nieuw ofzo, keuringen op een vrijdag!
pi_67317287
Trouwens nog iets vergeten te vragen tijdens de info-avond: wat zijn 's avonds ongeveer de werktijden? Kom je vaak midden in de nacht thuis? Want dat zou niet handig zijn als je de volgende dag weer om 7 uur op moet..
  maandag 23 maart 2009 @ 13:08:42 #18
244080 Kpl87
To be or not to be.
pi_67321673
Als je lesavond/onderhoud hebt 's avonds ben je rond 23 uur klaar.
Als je een oefening hebt, dus vrijdagavond/zaterdag ben je tegen 1900 uur klaar.
pi_67321697
16 april info bijeenkomst in venlo..!
Hinc lucem et pocula sacra
pi_67334779
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:08 schreef Kpl87 het volgende:
Als je lesavond/onderhoud hebt 's avonds ben je rond 23 uur klaar.
Als je een oefening hebt, dus vrijdagavond/zaterdag ben je tegen 1900 uur klaar.
Bedankt!
pi_67396382
Vandaag gebeld door het 50e in amersfoort of ik op amo kon 4 mei en kon kleden op 10 april.
Dat kon ik dus, en hij zou me dus daarbij indelen en me dit per brief bevestigen. Dus ga er vanuit dat ik dan mag
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:05:19 #22
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_67401002
Heuj, net terug van het CMH, niks aan het handje voorzover zij konden zien. Loop nu wel rond met een 24-uurs ECG apparaatje, maar daar komen waarschijnlijk geen verrassingen meer uit voort.

Ook al gelijk inspanningstestje gedaan, dertien minuten op die fiets volgehouden. Zit wel goed volgens mij
pi_67418139
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Heuj, net terug van het CMH, niks aan het handje voorzover zij konden zien. Loop nu wel rond met een 24-uurs ECG apparaatje, maar daar komen waarschijnlijk geen verrassingen meer uit voort.

Ook al gelijk inspanningstestje gedaan, dertien minuten op die fiets volgehouden. Zit wel goed volgens mij
is het erg zwaar? heb namelijk wel een redelijke conditie maar heb jij bijvoorbeeld zelf de afgelope weken extra veel getraint?
Hinc lucem et pocula sacra
  donderdag 26 maart 2009 @ 08:20:51 #24
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_67419070
HIj wordt steeds zwaarder he. Tegen het einde fietste ik tegen een weerstand van 320 watt, maar die eindweerstand is heel erg afhankelijk van je eigen gewicht (en ik ben best een zware jongen). Maar als je gewoon een goede conditie hebt en af en toe al zelf in de sportschool dat soort fietstestjes doet, kan er volgens mij weinig misgaan.
pi_67445427
Ik heb gevraagd welke maximale afwijkingen mijn ogen mogen zijn om aan te sluiten bij NATRES. Helaas heb ik -7 terwijl de afwijkingen +6 en -6 zijn...

Heeft voor mij niet veel zin meer om naar de infoavonden te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')