quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:07 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja is ook zo. Het is ook niet zo dat ik me er echt druk om maak, ben alleen benieuwd. Ik wil gewoon zo goed mogelijk scoren en dan helpt elk beetje training
Op de keuring niet inderdaad. Als er tijdens de keuring reden voor blijkt te zijn, kan je wel verwezen worden naar het Militair Hospitaal in Utrecht om alsnog een bloedonderzoek te ondergaan voordat je je sporttest mag doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:38 schreef JaFFe het volgende:
Je bloed wordt niet getest tijdens de keuring. Alleen wat urine dat is voor suikerziekte en leveraandoeningen geloof ik,
stel jij zou niet gechecked zijn in CMH, je doet die sporttest.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Whehe ja ik ben ook doorverwezen naar het CMH, vanwege een hartkwaal in mijn familie waar ik zelf 99% zeker geen last van heb. Enige vervelende is dat ik daarna pas de sporttest mag doen...
Ik snap het ook wel hoor en ik vind het ook begrijpelijk dat ik doorverwezen word. Het is alleen allemaal wel een beetje vervelendquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
stel jij zou niet gechecked zijn in CMH, je doet die sporttest.
en nu is het net die 1% die je niet wil.. je krijgt een hartaanval en overlijd.
Hoe wordt defensie dan weer neergezet denk je?
uhu ik ging net ff alles invullen, zag dat het op een vrijdag is. Is dat nieuw ofzo, keuringen op een vrijdag!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:37 schreef BrianLeiden het volgende:
10 april al keuringen
gaat vrij rap
zit nouwlijks een maand tussen met de voorlichting en nu al bericht voor keuring!
ik ga trouwens over een jaar weer paraat denk, ik ga nog 1 keer switchen met werkgever, als ik dan me draai nog niet heb gevonden ga ik weer bij defensie werken!
Bedankt!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:08 schreef Kpl87 het volgende:
Als je lesavond/onderhoud hebt 's avonds ben je rond 23 uur klaar.
Als je een oefening hebt, dus vrijdagavond/zaterdag ben je tegen 1900 uur klaar.
is het erg zwaar? heb namelijk wel een redelijke conditie maar heb jij bijvoorbeeld zelf de afgelope weken extra veel getraint?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Heuj, net terug van het CMH, niks aan het handje voorzover zij konden zien. Loop nu wel rond met een 24-uurs ECG apparaatje, maar daar komen waarschijnlijk geen verrassingen meer uit voort.
Ook al gelijk inspanningstestje gedaan, dertien minuten op die fiets volgehouden. Zit wel goed volgens mij
Inderdaad, je kon op je formulier toch invullen waar je geplaatst wilde worden??quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:00 schreef Rock-shocker het volgende:
Dat lijkt me heel raar. Welk bataljon had je ingevuld op je sollicitatieformulier? Anders zou ik gewoon even die lui bellen.
Bergen is een erg leuke club! Er zijn mensen voor wie Amsterdam dichterbij is maar toch voor Bravo/Bergen kiezen, dat zegt ook wel wat denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 21:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hmm, bericht terug van mn 'would-be' commandant als ik in bergen bij de B-cie zou belanden..
komende dinsdag heeft hij een vergadering over personeel, en daar zal hij mijn kwestie voorleggen..
Hopen dat ik toch nog overgeplaatst kan worden, zou wel erg prettig zijn:)..
Volgende week dinsdag kleden, begin van het feest:D
Had vorig jaar trouwens ooit ergens eens gelezen/gehoord dat ze bij de reserve verlegen zaten om officieren, en dat hoogopgeleide mensen binnen het peleton aangespoord zouden worden om zich verder te laten opleiden.
In hoeverre is dat waar? en kan het waardevol zijn om je verder op te laten leiden? of is dat sowieso niet van toepassing ind e eerste x jaar?
of ff een half jaartje goed trainen en dan alsnog met cl3 goedgekeurd worden? Tegen de tijd dat je alle natres procedures doorlopen hebt ben je ook weer een eeuwigheid verder. Die tijd zou ik gebruiken om flink aan je kracht te werken.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef guysmile70 het volgende:
Hallo allemaal,
ik ben nieuwe en heb een vraag:
Ik heb gesolliciteerd naar de functie officier genie troepen wat cluster 3 is, maar na mijn sport/krachttest kreeg ik cluster 3- (4 voor conditie 2 voor kracht) waardoor ik op dit moment niet door kan, mijn vraag:
Als je bij de natres wil moet je een contract tekenen voor 2 jaar, is deze opzegbaar als je als professional door wil?
Ps. Klopt het ook dat je voor natres cluster 1 nodig had?
Kan je als je bij de Natres gaat ook ingedeeld worden in een hoger cluster (bijvoorbeeld omdat cluster 1 niet uitdagend genoeg is als je een hele goede conditie hebt)?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Natres is inderdaad cluster 1.
Het Cluster heeft volgens mij niks te maken met indeling o.i.d.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Booomer het volgende:
[..]
Kan je als je bij de Natres gaat ook ingedeeld worden in een hoger cluster (bijvoorbeeld omdat cluster 1 niet uitdagend genoeg is als je een hele goede conditie hebt)?
Als je je aanmeldt voor een functie waarbij je daadwerkelijk cluster 4 nodig hebt, kun je je lol wel op denk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef Booomer het volgende:
Oh oke.. Ik dacht: hoe hoger het cluster, hoe zwaarder je training..
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef Esses het volgende:
Een goede voorbereiding, is altijd beter dan een fucking koude natte tyfusnacht.
Excuses voor mijn taalgebruik.
Ps. Stop kleren in plastic zakken... kan tegen een regenbuitje
Neem serieus labello of zo mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:45 schreef Hubs het volgende:
hebben jullie eigenlijk nog do's en don't voor de natres amo?
aangezien ik daar komende maandag mee ga beginnen![]()
en heeft weet 1 van jullie ook of je ondanks het zomerweer ook al je winterisolatiezooi mee moet nemen?
Ik heb die 2 maanden geleden opgestuurd he, niet nu pas!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Als je nu pas je veiligheidsonderzoeken en zo hebt ingeleverd kan je die AMO deze zomervakantie wel vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |