Haha oke, mijn school resultaten lijden er niet onder hoor sta er goed voorquote:Op maandag 23 maart 2009 18:57 schreef MisStyle het volgende:
Ik ken iemand die meer dan de toegestane afwijking van norm-schooluren had, en die mocht nog gewoon op examen. Hij vertelde dat hij op afwezig was gezet bij gym, en dat dit niet klopte.![]()
Als je studieresultaten er niet onder lijden, zullen die paar minuten dat jij dan te laat komt echt geen gevolgen hebben..
Gewoon zo door gaan dus
Zoo een gesprek! Ik zou maar zeven kleuren bagger gaan schijten als ik jou wasquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:39 schreef Dionysiou het volgende:
Brief van de leerplicht ambtenaar gehad vandaag, alleen een waarschuwing dat ze er vanuit gaan dat ik nu significant minder telaat kom en dat ze me anders uitnodigen voor een gesprek op het stadskantoor
Ik jank eerder voor die hoge boetes, maar ik ben er nu inprincipe vanaf.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zoo een gesprek! Ik zou maar zeven kleuren bagger gaan schijten als ik jou was
VMBOquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:26 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Examenklas, 4e dus..
Die docenten komen wel 30x telaat vies dit.
quote:
Examenklas kan ook 5e of 6e klas zijnquote:
Ze proberen je te helpen snap je dat dan niet..!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:39 schreef Dionysiou het volgende:
Brief van de leerplicht ambtenaar gehad vandaag, alleen een waarschuwing dat ze er vanuit gaan dat ik nu significant minder telaat kom en dat ze me anders uitnodigen voor een gesprek op het stadskantoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |