Als ik aan mijn eerste keer terug denk dan zou ik zeggen, ja haal het maar bij de visboerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dat is nou iets wat k niet hebEn daarbij, ik heb 't nog nooit gedaan ^^ Dus dat zal ongetwijfeld de mist in gaan
Nee, koop 't wel gewoon bij de visboer
Is 't zo erg ja?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als ik aan mijn eerste keer terug denk dan zou ik zeggen, ja haal het maar bij de visboer
Dit klinkt erg fout...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als ik aan mijn eerste keer terug denk dan zou ik zeggen, ja haal het maar bij de visboer
Oh dan heb ik ook een foute geest.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het klinkt zo fout als jouw geest fout is
Vis fileren hequote:
Ja, dat zeg ik. Erg fout.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het klinkt zo fout als jouw geest fout is
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou van koken
ik vind het leuk om gewoon een dag in de keuken te staan
maar bakken vind ik nog leuker
taarten en koekjes en zo
er is alleen vaak zo weinig reden om een taart te bakkenquote:
Mjah ik vis nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Vis fileren he![]()
Ik gooi nog wel eens een hengeltje uit op zee, als ik dan wat vang doe ik het gelijk schoonmaken en fileren. De eerste paar keer bleef er vrij weinig vis over
maar je kunt wel heerlijk avondeten maken wat gezond isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is alleen vaak zo weinig reden om een taart te bakken
en dan gaat de halve taart weer in de vuilnis bak
en nu ben ik ook nog op dieetvoorlopig geen baksels dus
quote:
Hoooii!!quote:
Hoiquote:
We hebben je gemist meisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:33 schreef vencodark het volgende:
Best al tijdje geleden dat ik hier ben geweest.
De vrouw die de eerste reactie in mijn fobo heeft geplaatstquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:33 schreef vencodark het volgende:
Hoi!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:33 schreef vencodark het volgende:
Ja goed he. Ben ik ook eens ergens als eerste bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De vrouw die de eerste reactie in mijn fobo heeft geplaatst!
Mn date en ik hebben het leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:36 schreef Howl het volgende:
[..]
Hoi!
En zijn er nog ontwikkelingen? Al single af?
Natuurlijkquote:
Appeltaart.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou van koken
ik vind het leuk om gewoon een dag in de keuken te staan
maar bakken vind ik nog leuker
taarten en koekjes en zo
Choco browniequote:
Volgend weekend pas.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk
Wanneer wordt er weer gedate?
Dat is een mooi formaatjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. De grootste filet die ik gemaakt heb was een meter groot bijna
Met slagroomquote:
ik kook weken aan een stuk niet 2 keer het zelfdequote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:34 schreef KudFokker het volgende:
Mijn (ipv me) vader & moeder koken eigen in 10 dagen nooit 2x hetzelfde
Njah aardappels bijvoorbeeld wel, maar dat wordt elke keer afgewisseld met een ander soort groente en vlees enzo
Ik vind het zelf ook superleuk om te koken
Ik ging laat voor me ex koken (had 4 jaar met haar) en is nu ongeveer 15 maanden uit.
En ze was helemaal onder de indruk haha
Grillen op zo'n Amerikaanse barbequequote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat is een mooi formaatjeNu nog een geschikte pan vinden
Hoiquote:
Gaat je op een Nederlandse BBQ ook niet lukken denk ik. Die dingen zijn veel te kleinquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Grillen op zo'n Amerikaanse barbeque
Ik hou zelf niet zoveel van rijstquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kook weken aan een stuk niet 2 keer het zelfde
en nooit aardappels groenten en vlees blegh
vandaar dat wij hem hier niet zo vaak meer horenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgend weekend pas.Hij moet naar de kaakchirurg dus is niet zo aanspreekbaar
![]()
Maar dat komt weer goed.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:45 schreef Howl het volgende:
Ik lees de OP weer eens. Altijd spannend. Wie zijn kussiekroel en cootchiecoo?
nee joh heb misschien eens in de drie weken rijst!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik hou zelf niet zoveel van rijst
Wel van pasta's en aardappels ...
Maar zonder rijst vallen er al een hoop gerechten af
Als goed is gaat ie over 12 minuten op de stoel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vandaar dat wij hem hier niet zo vaak meer horen![]()
Of elk ander bittergarnituurquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
hou eens op mensen nu krijg ik zin in lekkere dingen!
vriendje heeft t ook al over bitterballen jummie
En wie is de knuffelbrigade?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:45 schreef Howl het volgende:
Ik lees de OP weer eens. Altijd spannend. Wie zijn kussiekroel en cootchiecoo?
Als ze maar niet al zijn verstand eruit trekken hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als goed is gaat ie over 12 minuten op de stoel.![]()
Ik had hem in stukken gesneden naderhandquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gaat je op een Nederlandse BBQ ook niet lukken denk ik. Die dingen zijn veel te klein
Heeft de filet wel gesmaakt?
* Den_Haag helaas geen tuin heeftquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Grillen op zo'n Amerikaanse barbeque
Toch niet de electrische?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als goed is gaat ie over 12 minuten op de stoel.![]()
Heb je een ziekte onder de leden? je hebt een beetje raar hoofd op die fotoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik had hem in stukken gesneden naderhand![]()
Dit was voor het een filet werd.
[ afbeelding ]
De filet foto heb ik ook nog ergens maar die kan ik zo snel niet vinden
En ja, heeft wel gesmaakt, maar zulke grote zijn minder lekker als de wat kleinere.
Och, wie weet wat dat opleverd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als ze maar niet al zijn verstand eruit trekken he
Dan moet hij dat wel hebben. Iets wat hij niet heeft kunnen ze ook niet verwijderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als ze maar niet al zijn verstand eruit trekken he
Ik bespaar jullie een hartverzakkingquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb je een ziekte onder de leden? je hebt een beetje raar hoofd op die foto
Tja... das een goeie, zou het nog wat waard zijn dan? Verstandsivoor? is het voldoende om een biliartbal van te maken, of wordt het toch maar een paar kleine knikkertjes,quote:
Altijd lekker een chinees eten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef Howl het volgende:
Ik eet veel te veel van die magnetronmaaltijden van de Appie of C1000. Maar morgen moet ik weer koken. Ik denk dat het weer iets Aziatisch gaat worden. Hmm.
Mijn date is iemand die ik via een vriendin heb ontmoet en die een jaar jonger dan mij is en helaas niet zo direct in mijn buurt woont.quote:
Dat denk ik ook welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:41 schreef vencodark het volgende:
Volgend weekend pas.Hij moet naar de kaakchirurg dus is niet zo aanspreekbaar
![]()
Maar dat komt weer goed.
en een fokkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn date is iemand die ik via een vriendin heb ontmoet en die een jaar jonger dan mij is en helaas niet zo direct in mijn buurt woont.Maar verder tof.
Murmeliquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:51 schreef Murmeli het volgende:
Venco!!!![]()
Wat hoor ik nou, ga ik je morgen niet zien?![]()
leuk dat het goed gaat met je dateik weet geloof ik ook wel wie het is, toch? of niet?
Ik hoor hier de limburgse nieuwsgierigheid gewoon branden weet je!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn date is iemand die ik via een vriendin heb ontmoet en die een jaar jonger dan mij is en helaas niet zo direct in mijn buurt woont.Maar verder tof.
Volgens mij was jij dat en nog iemand, en komt het van Gari.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben het niet! Heb wel een vermoeden van wie dat af komt echter
jou niet toegevoegd? waar? op msn? volgens mij wel hoor!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Murmeliwaarom heb jij me nog niet toegevoegd?
![]()
Maar kan morgen indd. niet komen, volgens mij heb ik dat nog niet officieel tegen de jarige gezegd, ga ik zo maar eens doen.
Enne, ja jij weet wie mijn date is.
Das een beste vis..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik had hem in stukken gesneden naderhand![]()
Dit was voor het een filet werd.
[ afbeelding ]
De filet foto heb ik ook nog ergens maar die kan ik zo snel niet vinden
En ja, heeft wel gesmaakt, maar zulke grote zijn minder lekker als de wat kleinere.
Stom hèquote:
Ik ben wel wat gewend. Ik kijk tenslotte iedere dag in de spiegel.quote:
Ja msn, heb nog niets gezien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jou niet toegevoegd? waar? op msn? volgens mij wel hoor!!
of bedoel je wat anders?
echt jammer van morgen, had het leuk gevonden je te zien en dan liefst met je date
vind het zo gaaf dat jullie het leuk hebben.
raar.... ik zal eens zoeken in mijn msn en je anders opnieuw toevoegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja msn, heb nog niets gezien.![]()
Vind zelf ook gaaf ja.thx voor de support.
En een haring dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Das een beste vis..
Nee doe mij ze maar lekker gefileert en al. Rauwe vis
Je kan chinesen ook op een andere manier eten.quote:
Hoi vriendjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik hoor hier de limburgse nieuwsgierigheid gewoon branden weet je!
Daarom had ik het ook niet genoemd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu ik weet dat het een fokker is, wil ik ook wel meer weten.
Weet wat?quote:
quote:
Zelfs ik weet het.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is al zo vaak gezegd.. dus beter opletten voor degene die het niet weten
Al zo vaak gezegd?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
owja hoe dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een haring dan?
[..]
Je kan chinesen ook op een andere manier eten.
vind ik welquote:
sttt straks sturen ze ons weg schatje......quote:
Waarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
TIETJES! ik heb nu gewoon tijd om mijn tas te pakken!
Ik had eerst geprobeerd om de vis als een haring naar binnen te happen, maar dat ging hem niet worden helaasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Das een beste vis..
Dat mag je lekker zelf bedenken.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Das een beste vis..
Dan heb ik er nooit interesse in gehad.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef Cuegirllie het volgende:
als ik er een touw aan vast kon knopen hoefde ik niet om uitleg te vragen dus zeg liever maarquote:
Zekerquote:
Ja, de klant die er vanmiddag tussendoor kwam heeft me in totaal een half uur gekost en was gelukkig ook in utrecht, dus ik ben happy!quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik dan niet bij geweest denk ik.Ach ja, boeiend!
quote:
En nu wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan heb ik er nooit interesse in gehad.
Een haring op zijn tijd is best lekker.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
TIETJES! ik heb nu gewoon tijd om mijn tas te pakken!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, de klant die er vanmiddag tussendoor kwam heeft me in totaal een half uur gekost en was gelukkig ook in utrecht, dus ik ben happy!
Ik wil ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sttt straks sturen ze ons weg schatje......
Zo zie je, alles kan een keer wel interessant worden..of nieuwsgierheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan heb ik er nooit interesse in gehad.
Nee, een haring op zijn tijd VIND JIJ best lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een haring op zijn tijd is best lekker.
Nee, ook niet echt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En nu wel?
Als ik ooit weer ga daten dan zal ik je wel vertellen wie het is
Ook lekkerquote:
Een chinesen vrouw beffen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik er een touw aan vast kon knopen hoefde ik niet om uitleg te vragen dus zeg liever maar
Aah okequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, ook niet echt.Dacht doe eens mee met die nieuwsgierigheid.
Nou mijn pm staat voor je open.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo zie je, alles kan een keer wel interessant worden..of nieuwsgierheid.
quote:
oh okay...quote:
Dan heb je ook zeewier nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
echt wel... Met een lekkere ketjap / wasabi saus.![]()
Als ik weer een keertje wat tijd over heb ga ik toch weer eens zelf wat rolletjes proberen te maken. Maar dan niet van die zielige rolletjes met blokje vis en veel rijst, maar andersom. Visboer hier op het plein heeft soms wel mooie mootjes met bijv tonijn ofzo liggen. Eens kijken of de aziatische supermarkt een lekkere wasabi saus ofzo heeft liggen.
sushi zelf maken is niet zo moeilijk. Alleen goede vis regelenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als ik weer een keertje wat tijd over heb ga ik toch weer eens zelf wat rolletjes proberen te maken. Maar dan niet van die zielige rolletjes met blokje vis en veel rijst, maar andersom. Visboer hier op het plein heeft soms wel mooie mootjes met bijv tonijn ofzo liggen. Eens kijken of de aziatische supermarkt een lekkere wasabi saus ofzo heeft liggen.
Je kan ook monogaam daten. Zo noemen meer mensen dat hier.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH
Dat gesprek met dat meisje ging dus NIET zoals ik wilde!
Ik vroeg "mag ik vragen wat het nu is, of aan het worden is, tussen ons 2 ? "
Zegt zij: "Ja dat vroeg ik me ook al af, maar ik wil wel graag wat met je beginnen hoor! "
![]()
![]()
Toen maar gezegd, sorry maar ik merk dat ik echt nog niet toe ben aan een relatie, het gaat veels te snel nu....
ik kan het makenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Neen, schatje genoemd worden enz.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh okay...of bedoelde je dat niet?
Ik moet ook nog even wennen, gisteren rond deze tijd was ik nog gewoon aan het statusloos monogaam daten namelijk.
Dat kan hij niet, hij date twee te gelijk, voor de fun, niet voor relatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan ook monogaam daten. Zo noemen meer mensen dat hier.![]()
* vencodark heeft het NIET over zichzelf.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH
Zegt zij: "Ja dat vroeg ik me ook al af, maar ik wil wel graag wat met je beginnen hoor! "
![]()
![]()
Toen maar gezegd, sorry maar ik merk dat ik echt nog niet toe ben aan een relatie, het gaat veels te snel nu....
Ja dat wil ik dus juist nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan ook monogaam daten. Zo noemen meer mensen dat hier.![]()
* vencodark heeft het NIET over zichzelf.
Mijn naam wordt genoemd?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij was jij dat en nog iemand, en komt het van Gari.
Vanavond?quote:
Niet allemaalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
idd, erg vermoeiend
maar dates zijn
waarom vraag je er dan naarquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH
![]()
![]()
Lekker!quote:
Het is voor mij al weer even geleden, en ergens tussen Zeeland en Belgrado ben ik mijn fileermes kwijt geraakt. Maar mischien als ik het de visboer vraag wil hij de tonijn filets ook wel even dun snijdenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik kan het maken
lust het niet maar het is wel grappig om te doen
Overigens heb ik me daar eerst een avond klote om moeten voelen + een goede nachtrust voordat ik besefte dat dit eigenlijk ook best lekker is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef kwaakvaak het volgende:
neem een voorbeeld aan Venco. Gewoon lekker daten en genieten zonder al die moeilijke dingen met labels enzo.
Gewoon multitasken. Tas inpakken en Fokken kan best te gelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jullie gaan te hard! ik ben mijn tas aan het pakken, doe eens rustig!
maar nouk en droom, ik ga jullie ook missen!
Ik vroeg het zodat ik haar kon laten weten hoe ik ertegen aan keek, ik kon niet echt een tactischere aanpak verzinnenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom vraag je er dan naar
je weet toch dat er zoiets gaat komen
sowieso na 2 dates dat al vragen
Dit had je toch verwacht? Waarom doe je dan toch zo vreemd erover?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:07 schreef KudFokker het volgende:
AAAAAAAAAAHHHHHHHHH
![]()
![]()
.... sorry... Ik moet echt naar mijn ogen laten kijken denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
Snap ik maar zoals ik in mijn vorige post zetten, het heeft eigenlijk ook wel voordelen.quote:
Misschien kan je een keer sushi voor ons maken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het is voor mij al weer even geleden, en ergens tussen Zeeland en Belgrado ben ik mijn fileermes kwijt geraakt. Maar mischien als ik het de visboer vraag wil hij de tonijn filets ook wel even dun snijden
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je had me toen best wel effe mogen bellen/smsen/msnen hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overigens heb ik me daar eerst een avond klote om moeten voelen + een goede nachtrust voordat ik besefte dat dit eigenlijk ook best lekker is.
Een echte man kan niet multi tasken! en ook zijn tas niet pakken, daar zijn vrouwen voor!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon multitasken. Tas inpakken en Fokken kan best te gelijk.
Ik vind het knap... Jij creeert problemen die er niet zijn puur omdat je moelijk wilt doen. Als je geen verkering wilt, moet je niet gaan daten en noem je het gewoon een scharrel. Bel jij haar op om haar af en toe eens vol te blaffen, of andersom zij belt jou. Geen status geen gedoe en net zo lang neuken tot er iemand komt die haar wel een status wil geven. Waarop jij vervolgens achterblijt en hier heel zielig mag komen uithuilen dat je er zoveel spijt van hebt.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overigens heb ik me daar eerst een avond klote om moeten voelen + een goede nachtrust voordat ik besefte dat dit eigenlijk ook best lekker is.
Precies zoals ik het zeg; niet alle dates zijnquote:
en dan niemand ze 30kg bagage mee voor 3 dagenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een echte man kan niet multi tasken! en ook zijn tas niet pakken, daar zijn vrouwen voor!
Weet ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je had me toen best wel effe mogen bellen/smsen/msnen hoor
quote:
Ze videobelde mequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit had je toch verwacht? Waarom doe je dan toch zo vreemd erover?
Hoe reageerde zij daarna?
BTW: Was dit aan de telefoon?
Van dat multi tasken dat klopt. Maar ik kan uitstekend mijn tas inpakken daar heb ik echt geen vrouw voor nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een echte man kan niet multi tasken! en ook zijn tas niet pakken, daar zijn vrouwen voor!
ohquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg; niet alle dates zijn
een status naar de buitenwereld zegt niets over jou gevoel, en als jou gevoel na die goede nacht slapen goed is. Tja... wat boeit de rest dan nog?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom ze zegt toch iets te willen beginnen met jou...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze videobelde me
Maar zij zegt dat ze ook een gevoel heeft wat haar tegen houdt om wat te beginnen met mij
Perfect dus
Daarom. Ik zat wel met allerlei principes enzo (wat ik hier op fok onlangs nog helemaal zat te vertellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
een status naar de buitenwereld zegt niets over jou gevoel, en als jou gevoel na die goede nacht slapen goed is. Tja... wat boeit de rest dan nog?
Gebruik de W eens wat meer Kwaakquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
een status naar de buitenwereld zegt niets over jou gevoel, en als jou gevoel na die goede nacht slapen goed is. Tja... wat boeit de rest dan nog?
Jij vindt van wel?quote:
eeehm, jij noemt nu vrouwen en logisch in 1 zin.. doe eens niet zo eng!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:18 schreef KudFokker het volgende:
Mannen proppen hun tas altijd helemaal vol, vrouwen gaan logisch te werk...
Hmm waarschijnlijk om haar gevoel van schaamte weg te halen ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom ze zegt toch iets te willen beginnen met jou...
Ow lekker, laat maar weten wanneer ze klaar zijn, stap ik meteen in de randstadrailquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Schaamte? Om de waarheid te spreken? Ik snap 't nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm waarschijnlijk om haar gevoel van schaamte weg te halen ?
Het enige wat ik kan verzinnen eigenlijk...
Ik zei het het eerst dus het zou raar zijn om nu ineens te zeggen dat ik wel alle datesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
anders zou ik het niet zeggen. en jij?
Niet zo respectloos naar de vrouwen heh !!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeehm, jij noemt nu vrouwen en logisch in 1 zin.. doe eens niet zo eng!
Ik prop mijn tas ook volquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eeehm, jij noemt nu vrouwen en logisch in 1 zin.. doe eens niet zo eng!
dus sommige dates zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zei het het eerst dus het zou raar zijn om nu ineens te zeggen dat ik wel alle datesvind
Het kan niet allemaal leuk zijnquote:
Owja, dan is slapen wel verstandig geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:15 schreef vencodark het volgende:
Weet ik.Maar ik was die avond op mijn stage en zat tussendoor druk te smsen met date.
Vandaar. Toen ik 's avonds thuis was had ik wel mijn laptop aangezet maar je was niet online.![]()
En omdat mijn grootste misery toen al beetje gezakt was, besloot ik te slapen. Maar daarom stuurde ik je de volgende dag een sms met het verhaal omdat ik het toch wel graag kwijt wilde.
ja dag... straks slijt mijn toetsenbordquote:
Uhmm lastig uit te leggen...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Schaamte? Om de waarheid te spreken? Ik snap 't niet
Het V woord daarentegen is zo middelbare schoolquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef kwaakvaak het volgende:
Het R woord is zo 1998... Noem het gewoon verkering en ga lekker genieten..
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhmm lastig uit te leggen...
Het komt toch als een soort van 'afwijzing'...
Beetje basisschool niveau:
Jongetje: Meisje, wil je verkering met mij ?
Meisje: Nee !!
Jongetje: Haha, ik wilde lekker toch niet echt verkering met je !
Zoiets![]()
?
Crap, kan dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja dag... straks slijt mijn toetsenbord
Ja eigenlijk snap ik het precies. Ze lult met hem mee om voor zichzelf geen rotgevoel er aan over te houden en probeert nu via de sms toch aandacht te krijgen cq hem over te halen.. Inderdaad, 16 jarig gedragquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
nouk je moet ff terug denken aan toen je 16 was
dan snap je die date van Kudfokker misschien wel
kijk maar naar wat ze nu weer smst en zo
klassiek gedrag
Ja, daarom. Maar tijdens mijn dip dacht ik wel aan jou hoor om je te smsen enzoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja, dan is slapen wel verstandig geweestMaar vond het wel lief/tof/hoe je het ook noemt dat je nog effe smste
![]()
MAar belangrijkste is dat jij weer happy bent
kwaak kan niet schrijven en niet praten maar hij wordt kwaad als je de spellingsnazi uithangt dus pas opquote:
zie jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zoiets![]()
?
Heb wel eens zo'n goedkoop toetsenbord gehad, dat ik na een paar weken al verplicht blind moest typenquote:
Gewoon van genietenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar tijdens mijn dip dacht ik wel aan jou hoor om je te smsen enzoJe adviezen nuchterheid enzo
![]()
Maar ik ben sinds dinsdag echt een beetje dromerig.![]()
It's scares me.
ah, mijn OP-edit is opgemorken. ik voreg me al af of het onopgemerkt voorbij zou gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
Was jij dat niet met dat chooshiewatte enz?
Dan moet je er eentje bellen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Misschien speelt ze gewoon 'hard to get'?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zoiets![]()
?
Ze zeggen het.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon van genietenDat schijnen toch erg leuke perioden te zijn
nee man, dat is onwijs 2009 en voor dertigersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het V woord daarentegen is zo middelbare school.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah, mijn OP-edit is opgemorken. ik voreg me al af of het onopgemerkt voorbij zou gaan.
Cootchiecoo, bedoel je.
CG toch? als onderdeel van de carebearclub?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ah, mijn OP-edit is opgemorken. ik voreg me al af of het onopgemerkt voorbij zou gaan.
Cootchiecoo, bedoel je.
Zal ik hem dan even boos maken voor je dus?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak kan niet schrijven en niet praten maar hij wordt kwaad als je de spellingsnazi uithangt dus pas op
hoewel ie wel onwijs sexy is als ie boos kijkt![]()
hey... dat zei ik gisteren avond ook tegen een kikkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het V woord daarentegen is zo middelbare school.
Waren dat nu niet Threenagers geworden?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee man, dat is onwijs 2009 en voor dertigers
door te zeggen dat ze hem te leuk vind?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien speelt ze gewoon 'hard to get'?
Nietes. Ik ben lief. En ik plaag.quote:
maak me gek! ik ga nu naar hem toe dus doe je best!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal ik hem dan even boos maken voor je dus?
ik maak nooit geen spelfouten! schoolboekfuhrer die jij daar bent!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak kan niet schrijven en niet praten maar hij wordt kwaad als je de spellingsnazi uithangt dus pas op
hoewel ie wel onwijs sexy is als ie boos kijkt![]()
Waarom krijg ik die memo's nooit?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee man, dat is onwijs 2009 en voor dertigers
oh in dat geval moet ik misschien echt maar eens gaan douchen dan.. Luiwammes die ik vandaag alweer was...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maak me gek! ik ga nu naar hem toe dus doe je best!
Zelfkennis is belangrijk. We kunnen het niet vaak genoeg zeggen.quote:
Spelfout verbeterd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik maak nooit geen spelfouten! schoolboekführer die jij daar bent!
Nieuwe dingen zijn misschien eng maar wie weet hoe leukquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze zeggen het.Maar zo ken ik het eigenlijk niet.
Die sig van je he. Die mist een spatiequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik maak nooit geen spelfouten! schoolboekfuhrer die jij daar bent!
drie keer raden wie threenagers.nl heeftquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waren dat nu niet Threenagers geworden?
dat klinkt cutequote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waren dat nu niet Threenagers geworden?
Ik heb haar al 'voor me gewonnen'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien speelt ze gewoon 'hard to get'?
Snel... bel the Boss even, het is zijn zin namelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die sig van je he. Die mist een spatie
Out here the nights are long, the days are lonely,I think of you and I'm working on a dream
en wat wil je er aan doen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jamaar! das nog wel gemeen natuurlijk!
Ja is goed!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Snel... bel the Boss even, het is zijn zin namelijk
Oooh, dan heb ik gewoon niet goed opgelet. My bad.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb haar al 'voor me gewonnen'
Ik wil alleen geen relatie, alleen maar als scharrel...
Komt door me eigen fouten hoor...
Dat kan ik ook echt wel! Maar niet met mijn tas inpakkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik wilde net jou als uitzondering noemen omdat jij soms wel logisch kan nadenken...
I know.. maar maar maar, te lief, no wayquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook echt wel! Maar niet met mijn tas inpakken
Een lieve opmerking over mij mag altijd![]()
Te lief?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I know.. maar maar maar, te lief, no way
Leden van de knuffelbrigade: you know who you are.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
CG toch? als onderdeel van de carebearclub?
wie nog meer?
Hoe kan het dat ik geen lid ben?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Leden van de knuffelbrigade: you know who you are.
Nu word ik ook wel erg neiuwsgierig.quote:
Huh waar zit ik nu weer in?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
CG toch? als onderdeel van de carebearclub?
wie nog meer?
ow nou ik vind van mezelf dat ik er geen ben dus dat is mooi danquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
de knuffelbrigadequote:
Ik niet igg!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Huh hoezoquote:
Ja jij zegt het!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
weet ik het ik weet het ook niet allemaal
IK! Altijd!quote:
* Nouk84 staat weer op van de grondquote:
Hoe kun je dan geen zin meer hebben?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, ik heb geen zin meer. We zijn allemaal hyper, stuiteren over de afdeling en gooien met ballen naar elkaar.. Mijn werk is
quote:
Geen zin meer om écht te werken. Wel zin om nog harder over de gang te stuiteren..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe kun je dan geen zin meer hebben?
quote:
Wat voor onzin moet jij allemaal wel niet aan je vrienden vertellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha een ex-collega van me van het UVA heeft van ze nieuwe werkgever een auto van de zaak gekregen: een oranje Fiat panda met dakdragershahaha
Ik heb een Toyota Aygo uit 2009quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat voor onzin moet jij allemaal wel niet aan je vrienden vertellen
Een aygo!!!!quote:
hahaha weetje hoe bruut dat ding isquote:
Deze?quote:
Hooooóiquote:
Hè bahquote:
das nogal lastig voor een anderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie helpt mij met een paklijst, volgens mij vergeet ik de helft!
Een swift uit 2006quote:
Ja.. Dat doen wij goed hèquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
Wat een nieuwe auto's allemaal!
Mijn auto is uit 1998 maar ik doe hem voor geen goud weg
Paspoort en pinpas.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
http://www.meenemen.nl/quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:09 schreef Belsezar het volgende:
Wat een nieuwe auto's allemaal!
Mijn auto is uit 1998 maar ik doe hem voor geen goud weg
Helaas..quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja.. Dat doen wij goed hè
De mijne wordt al weer bijna één![]()
Zal ik dan die 207 van je overnemen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ikmijn 207, maar
mijn subaru legacy
Subaru, the magic wordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ikmijn 207, maar
mijn subaru legacy
Haha. Smaken verschillen hèquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ikmijn 207, maar
mijn subaru legacy
Soms doet hij niet wat ik wil en dan rijdt hij zomaar op iemand anders!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]Als je er maar blij mee bent en hij doet wat jij wilt
Die van mij is nogal tempramentvol maar daarom hou ik van hem
Tja..quote:
What kind of scary contraption do you drive?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Smaken verschillen hè
[..]
Soms doet hij niet wat ik wil en dan rijdt hij zomaar op iemand anders!
Tja, ik weet het ook niet!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
What kind of scary contraption do you drive?
Jazeker! Mijn auto is tof!quote:
Nee, dat vind mijn chef niet goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zal ik dan die 207 van je overnemen?
Nee volgens mij niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, ik weet het ook niet!
had je die foto's niet gezien van dat ongelukje?![]()
Ik heb hem nog niet in het echt ontmoet, maar ik vind ze wel wat hebbenquote:
Oh.. even zoeken!quote:
Uhuh, dat snap ikquote:
Schatje...?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
Zo ex weg, kinderen weg.ik voel me alleen, ik wil mijn schatje.
thanxquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh.. even zoeken!
[..]
Uhuh, dat snap ik
kom er aanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
Zo ex weg, kinderen weg.ik voel me alleen, ik wil mijn schatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |