Als ik aan mijn eerste keer terug denk dan zou ik zeggen, ja haal het maar bij de visboerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dat is nou iets wat k niet hebEn daarbij, ik heb 't nog nooit gedaan ^^ Dus dat zal ongetwijfeld de mist in gaan
Nee, koop 't wel gewoon bij de visboer
Is 't zo erg ja?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als ik aan mijn eerste keer terug denk dan zou ik zeggen, ja haal het maar bij de visboer
Dit klinkt erg fout...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als ik aan mijn eerste keer terug denk dan zou ik zeggen, ja haal het maar bij de visboer
Oh dan heb ik ook een foute geest.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het klinkt zo fout als jouw geest fout is
Vis fileren hequote:
Ja, dat zeg ik. Erg fout.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het klinkt zo fout als jouw geest fout is
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
ik hou van koken
ik vind het leuk om gewoon een dag in de keuken te staan
maar bakken vind ik nog leuker
taarten en koekjes en zo
er is alleen vaak zo weinig reden om een taart te bakkenquote:
Mjah ik vis nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Vis fileren he![]()
Ik gooi nog wel eens een hengeltje uit op zee, als ik dan wat vang doe ik het gelijk schoonmaken en fileren. De eerste paar keer bleef er vrij weinig vis over
maar je kunt wel heerlijk avondeten maken wat gezond isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is alleen vaak zo weinig reden om een taart te bakken
en dan gaat de halve taart weer in de vuilnis bak
en nu ben ik ook nog op dieetvoorlopig geen baksels dus
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |