quote:Op zondag 15 maart 2009 01:29 schreef BORN2DIE4U het volgende:
jep ik heb morgen weer opnames voor niet aanstaande week maar de week erop dan ga ik er effe in vertellen dat het gewoon fok is dont worry
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:29 schreef BORN2DIE4U het volgende:
jep ik heb morgen weer opnames voor niet aanstaande week maar de week erop dan ga ik er effe in vertellen dat het gewoon fok is dont worry
Goed ideequote:Op zondag 15 maart 2009 01:27 schreef Maartel het volgende:
Kun je in een volgende uitzending, als Eddy vraagt waarom je een jongen hebt weggedrukt, zeggen: "Ik vind 'r gewoon geen fok aan!"
Coolquote:Op zondag 15 maart 2009 01:29 schreef BORN2DIE4U het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:34 schreef Goofisch het volgende:
ik heb ook al zitten PMen met jessy.
Morgen zijn we gesprekonderwerp nummer 1 op de set van takemeout
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:34 schreef Goofisch het volgende:
ik heb ook al zitten PMen met jessy.
Morgen zijn we gesprekonderwerp nummer 1 op de set van takemeout
klopt. ik zeg toch ook niks lelijksquote:
Laat even die andere dames zich ook registreren dan, weet ik zeker dat er veel negatieve reacties komenquote:Op zondag 15 maart 2009 01:40 schreef BORN2DIE4U het volgende:
jezus blijven hier posten hehe maar waar blijven me negtieve reacties daarom heb ik me aangemeld vond dat grappig hehe
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:40 schreef BORN2DIE4U het volgende:
hou het niet bij man gaat te snel moet er morge vroeg uit voor de opnames dus peer em zo tenzij iemand iets spannend heeft te vertellen of wat kinky's hehe dan blijf ik effe hangen
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Word je het liefst gespankt of doe je het liever zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |