quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:38 schreef msnk het volgende:
Ken deze hele programma niet
Jullie kijken echt teveel TV
Synopsis?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:41 schreef Seam het volgende:
[..]
En dit programma is geweldig om te zien hoe hard mensen kunnen afgaan
respect op fokquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:52 schreef ruby77 het volgende:
tja toch slim dat ik niet mn echte naam heb gebruikt merk ik al weer.
waarom hebben sommige van jullie geen respect voor anderen?
tsja, je hoeft hier uiteraard niet te posten. Maar ik gok dat ik een gevoelige snaar heb geraakt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:52 schreef ruby77 het volgende:
Ga WoW spelen en je bent zijn ideale vrouw..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
laat eens een foto van jezelf zien, ik kan je misschien helpen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:52 schreef ruby77 het volgende:
Hyves heb je uiteraard al geprobeerd? Met een voornaam en woonplaats moet je al aardig ver kunnen komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:12 schreef ruby77 het volgende:
niemand heeft bij mij een gevoelig snaar geraakt.
maar er worden meteen meningen gevormd terwijl jullie er geen idee van hebben wie van die 35 dames die inmiddels op tv is geweest ik ben.
ik ben alleen op zoek naar die gozer uit meppel omdat ik vind dat het een lekker ding is en ik het jammer vond dat ik er eerder uit was.
aangezien ik nergens anders iets over hem kon vinden kwam ik bij toeval hier terecht.
je gaat hier tegen de regels inquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:23 schreef ruby77 het volgende:
op hyves niets kunnen vinden en ik plaats zekers geen foto. vind ik nergens voor nodig.
http://takemeoutrtl5.hyves.nl/quote:jooo karina is tha house ben morgen wee rop de set aanwezig hehe hey je moet de reacties op fok.nl lezen die zijn echt lachen
quote:ik vind het om te scheuren de reacties op fok.nl vind dat wel geinig niet iedereen kan positief over elkaar zijn toch hehe
maar goed wel leuk omte zien hoe mensen praten
Karina
quote:ze praten ook over mijn piercings love it
Ik vind de negatieve reacties het leukste cute
zomg!1!111Eeinzquote:ik vind het om te scheuren de reacties op fok.nl vind dat wel geinig niet iedereen kan positief over elkaar zijn toch hehe
maar goed wel leuk omte zien hoe mensen praten
Karina
omdat jij het programma niet kent kijken de mensen die het wel kennen te veel tv?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:38 schreef msnk het volgende:
Ken deze hele programma niet
Jullie kijken echt teveel TV
Nee, ik kan het niet over mn hart verkrijgen om een meisje af te wijzen. Als ik er dan ook nog eens een stuk of vijftien/twintig moet afwijzen overleef ik niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:35 schreef ruby77 het volgende:
nou nicolaas: geef je op, wie weet mag je met dr mee.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef Nicolaas_Copernicaars het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet over mn hart verkrijgen om een meisje af te wijzen. Als ik er dan ook nog eens een stuk of vijftien/twintig moet afwijzen overleef ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |