Ja 'het systeem' wil niet dat de waarheid openbaar wordt, het wordt allemaal in de doofpot gestopt. En klokkeluiders als ik worden gelynched.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:55 schreef Ronhui het volgende:
TS, trek je jas weer aan wil je?
[ afbeelding ]
Je reinste indoctrinatie van het systeem, doe je ogen eens dicht en voel eens aan wat voor dag het is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:06 schreef Kuron het volgende:
Maandag? in welke alternatieve realiteit leef jij? Bij mij is het vrijdag...en dat is te merken ook! Bijna-weekend gevoel alom aanwezig bij mij en mijn collega's!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:15 schreef billy-bob het volgende:
"Just ANOTHER manic monday"
zie je!
zie je!
goddamn stiekemerds
plaatje doet het nietquote:
dus dat meisje die die school shooting deed en zei "i don't like mondays", was een verzetsstrijder, een revolutionair?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
"Tell me why I dont like mondays" omdat ze elke freaking dag zijn!
Inderdaad ze probeerde iets duidelijk te maken, maar men is te blind om het te zien!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dus dat meisje die die school shooting deed en zei "i don't like mondays", was een verzetsstrijder, een revolutionair?
wordt nodig tijdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:37 schreef Trashcanman het volgende:
Heb je conspiracy goeroe en universeel slachtoffer Lambiekje al over deze nare zaak ingelicht BB?
Natuurlijk door de maanstralen die in convex binnen komen op de ronding van de aarde, die dan convergeren met de natuurlijke aardstralen en emotionele energie van de oceanen, komt en een logisch status quo wat betreft de maandagen, and gevoegelijk dat elke dag maandag is.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
Heeft de echte maan er nog wat mee te maken?
Daarom was de VS natuurlijk ook zo geinteresseerd in de maan in de jaren '60.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Natuurlijk door de maanstralen die in convex binnen komen op de ronding van de aarde, die dan convergeren met de natuurlijke aardstralen en emotionele energie van de oceanen, komt en een logisch status quo wat betreft de maandagen, and gevoegelijk dat elke dag maandag is.
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:07 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Daarom was de VS natuurlijk ook zo geinteresseerd in de maan in de jaren '60.
Over het algemeen ben ik tegen lynchpartijen maar in jouw geval begin ik toch te twijfelen of een uitzondering geen goed idee is...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja 'het systeem' wil niet dat de waarheid openbaar wordt, het wordt allemaal in de doofpot gestopt. En klokkeluiders als ik worden gelynched.
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:58 schreef Intxaurraga het volgende:
De stelling van Morrissey luidde: Everyday Is Like Sunday. Bijgevolg liegt of Morrissey óf jij.
Volgens de berichten van twintig jaar geleden ookquote:Op maandag 16 maart 2009 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]morrissey is slecht een puppet aan de strings van het systeem, en homo dus volgens de laatste berichten
haha ik zie jouw zondag toch niet staan!!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:02 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Volgens de berichten van twintig jaar geleden ook. Maar toch is het mogelijk dat jullie allebei gelijk hebben, misschien is het zo dat het iedere dag een maandag - die als een zondag is - is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |