Hé, je voegde wat toequote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:18 schreef Bravebart het volgende:
Was het een mannelijke of vrouwlijke opblaaspop?Als mannelijk, dan kan je wel een mooie woordspeling maken
Nee hoor, lunch begint netquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef jna het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel een uitzonderding maken hoor
Zelfs ik ben niet zo wanhopigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef jna het volgende:
Voor jou wil ik wel een uitzonderding maken hoor
Mwa zoietsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, je voegde wat toe
Maar iets met op het verkeerde ventiel blazen?
druk druk drukquote:
Dat soort Duitse woorden ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa zoietsHet gebeurde in Duitsland; Duitse woord voor pijpen is 'blasen', was wel een leuke woordspeling geweest
Bumsen? Fikken?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat soort Duitse woorden ken ik dan weer niet
Ja doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Kom ik ongeveer langs Milou
[..]
Heb geen Youtube hier, maar moet opeens denken aan die scene met Joey die z'n broek vol piepschuim propt en Phoebe een knietje laat gevenquote:
Friendsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb geen Youtube hier, maar moet opeens denken aan die scene met Joey die z'n broek vol piepschuim propt en Phoebe een knietje laat geven
Om er dan achter te komen dat het niet werkt
Met mijn fietsbenen ben ik er zo natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja doen![]()
Ik woon een kwartiertje (met de auto) van Duitsland af
Standaard grap als de politie vraagt om te blazen..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa zoietsHet gebeurde in Duitsland; Duitse woord voor pijpen is 'blasen', was wel een leuke woordspeling geweest
Juistquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Standaard grap als de politie vraagt om te blazen..
"Ja hoor, trek de broek maar uit"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |