Dat vraag ik nietquote:
sokken it isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:49 schreef tripack het volgende:
[..]
sokken? verwarming? of ff je voeten in het zonlicht liggen
al vanaf dat ie kan staan zuipt ie mn koffie leegquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sokken it is
[..]
al vanaf dat ie kan staan zuipt ie mn koffie leeg
iel koffie met melkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]whehehe volgens mij dronk ik ook al heel vroeg koffie
nja meer melk dan koffie
zo maak ik dus ook koffie voor de kleinequote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]whehehe volgens mij dronk ik ook al heel vroeg koffie
nja meer melk dan koffie
Niet als je 3 jaar bentquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef Runx het volgende:
[..]
iel koffie met melkkoffie behoor je zwart te drinken
, behalve als het hele gore goedkope kut koffie is
nou de koffie is hier niet super, terwijl eht toch DE is... maja ik drink koffie hoe ik het lekker vindquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef Runx het volgende:
[..]
iel koffie met melkkoffie behoor je zwart te drinken
, behalve als het hele gore goedkope kut koffie is
achjah gelukkig is het vrijdagquote:
dat weet je toch alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:02 schreef Runx het volgende:
Nou en wat gaan jullie in het WEEKEND doen ?
uhu van jou weet ik het dikke trioquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:04 schreef tripack het volgende:
[..]
dat weet je toch al![]()
zaterdag feestje van schoonoudersen diezelfde avond blijven 2 nichtjes slapen
waarom trio... vriendin + 2 nichtjes?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:05 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu van jou weet ik het dikke trio
ik ga heel weekend rukken want ik heb gehoord, als je veel rukt dat je minder snel ziek wordt![]()
![]()
whehehe das al weer een tijdje geleden dat ik heb gebowldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ah bowlen heb ik vorige week gedaan. althans iets wat er op leek.
ik begon gelijk met een strike, en na 1 uur bowlen en een paar liter bier stond ik laatste
ik bakte er ook niets van hoor. maar ik had genoeg bier op, dus voor mn gevoel ging het goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:15 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe das al weer een tijdje geleden dat ik heb gebowld![]()
ik ben er niet super in
Bijna jarig dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zooo net terug van boodschappen doen.
ik heb vanavond een eetentje .
morgen avond vier ik mijn verjaardag voor vrienden
en zondag voor familienet ff wat lekkere flesjes voor zaterdag avond gekocht
zondagquote:
Koel! Alvast gefeliciteerd want ik ga het natuurlijk vergeten!quote:
zou je niet zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Koel! Alvast gefeliciteerd want ik ga het natuurlijk vergeten!
Ik word in juni 30
ik moet altijd rijden... dus drinken zit er niet inquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik bakte er ook niets van hoor. maar ik had genoeg bier op, dus voor mn gevoel ging het goed
33 ja joh?quote:
mja, ik denk niet echt dat je een goed beeld hebt van me hoor, zeker met de reakties die ik hier plaatsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
33 ja joh?
wist ik helemaal niet hoor
alvast gefeliciflapstaartquote:
ja NS rulezquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:35 schreef tripack het volgende:
[..]
ik moet altijd rijden... dus drinken zit er niet in
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Koel! Alvast gefeliciteerd want ik ga het natuurlijk vergeten!
Ik word in juni 30
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgende week is mijn meisje jarigdie wordt 22
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
whehe... dat is niet te doen vanuit dat dorpje waar ik woonquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja NS rulezwel verdomme 8 euro van hvh naar schiedam
daar hebben ze zeker alleen paard en wagen ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe... dat is niet te doen vanuit dat dorpje waar ik woon
valt wel mee... ik laat hier ook nooit mijn serieuze kant zienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, ik denk niet echt dat je een goed beeld hebt van me hoor, zeker met de reakties die ik hier plaats
whehehe... nee busquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar hebben ze zeker alleen paard en wagen ?
Dat zeggen er meer.. Maar dank jequote:
quote:
ok dan is het goed hoor, anders is de lol ervan afquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
valt wel mee... ik laat hier ook nooit mijn serieuze kant zien
nou misschien kan je de brandweer eens polsen voor BOB.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:42 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe... nee busarriva
en we hebben een eigen brandweer
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok dan is het goed hoor, anders is de lol ervan af
hoer vast ook welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou misschien kan je de brandweer eens polsen voor BOB.
ik weet zeker, dat de brandweermannen ook wel een pilsje lusten. althans hier wel zeg
zeg dat welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:53 schreef tripack het volgende:
[..]
hoer vast ook welhet is wel de vrijwillige brandweer
paar maanden geleden een filmpje gezien van hoe het er vroegâh aan toe ging (zeg maar toen de wereld nog zwart wit was)... die brandweerlui waren echt grappig
whehehequote:
dat zijn geiten ballenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe weet jij dat nou weer....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |