abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:34:25 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67002620
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:30 schreef Aurelius het volgende:

[..]

De aan/uit knop bedoel je?

Ik kan me van vroeger herinneren dat als ik te lang speelde er ook niet eerst werd gevraagd of ik al had gesaved. Nee, de computer ging gewoon op een bepaald tijdstip uit en dan was het tanden poetsen en naar bed!

Ouders van tegenwoordig.
Yup, ik kreeg nog wel de mededeling dat ik moest gaan afsluiten, maar vijf minuten later was het gewoon zo ver. Savegame of niet Dat was ook zo irritant aan de GameBoy van vroeger, daar zat de powerknop bovenop en iedereen kon daarbij
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_67002847
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vast niet alleen aan die games, maar er wordt ook wel érg makkelijk net gedaan alsof die games geen enkele invloed hebben. Je hoort het gewoon vaker: jongeren die door het lint gaan, om zich heen schieten en waarvan dan blijkt dat ze regelmatig gewelddadige videospelletjes deden op de computer. Vaak zijn ze ook depressief, hebben ze gedragsproblemen, zijn ze onzeker, of wat dan ook, maar het wordt echt tijd om in te zien dat die spelletjes OOK een factor in het verhaal zijn.

Maar los van dit soort incidenten, is het sowieso best ziek dat kinderen helemaal opgaan in spelletjes die draaien om het zo bloedig mogelijk vermoorden van zo veel mogelijk andere mensen. De impliciete boodschap die ervan uitgaat - geweld is goed, met veel geweld ben je succesvul - is radicaal verkeerd.
Of ze nu schieten, en geen spelletje gespeeld hebben, of dat ze schieten en de kleding van hun favo karakter aan hebben. A freak is a freak, the guns kill the people not the games.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 11:41:18 #28
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_67002877
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 10:28 schreef Godshand het volgende:
Een oproep hiertoe van VVD'er Toine Manders kreeg donderdag bijna unanieme steun bij een stemming in het Europarlement. Spelletjes zijn tegenwoordig zo ingewikkeld dat ouders ze soms lastig kunnen uitzettenis gewoon de aan-uitknop (en anders haal je de stop er ff uit en kick je je kind met speelgoed op straat).

Wat een technisch benul hebben die Europarlementariërs

Hier is maar 1 woord voor --> wereldvreemd.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 11:42:57 #29
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_67002935
quote:

[..]

Vast niet alleen aan die games, maar er wordt ook wel érg makkelijk net gedaan alsof die games geen enkele invloed hebben. Je hoort het gewoon vaker: jongeren die door het lint gaan, om zich heen schieten en waarvan dan blijkt dat ze regelmatig gewelddadige videospelletjes deden op de computer. Vaak zijn ze ook depressief, hebben ze gedragsproblemen, zijn ze onzeker, of wat dan ook, maar het wordt echt tijd om in te zien dat die spelletjes OOK een factor in het verhaal zijn.

Maar los van dit soort incidenten, is het sowieso best ziek dat kinderen helemaal opgaan in spelletjes die draaien om het zo bloedig mogelijk vermoorden van zo veel mogelijk andere mensen. De impliciete boodschap die ervan uitgaat - geweld is goed, met veel geweld ben je succesvul - is radicaal verkeerd.
In de tijd van AH-WW2 had je geen videogames, je had boeken , die ook maar ritueel verbranden omdat ze kunnen bijdragen aan iemands zieke gedachtes?
pi_67002951
"en grote rode knop" godverdomme kan het nog debieler
Dat is hetzelfde niveau als de klanten die toen belden als ze een storing hebben met internet en denken dat je het oplost door even een knopje in te drukken.
pi_67003025
quote:

[..]

Tuurlijk kunnen spelletjes enige invloed hebben. Maar neem nou de volgende feiten mbt. Winnenden:

- De dader speelde CounterStrike
- De dader was depressief
- De ouders hadden een privé-schietbaan in de kelder
- De dader had daar al een keer op z'n vrienden geschoten (!)
- De dader kon zo een gevaarlijk vuurwapen van z'n pa meenemen
- De dader had z'n daad op internet aangekondigd

Mij maak je echt niet wijs dat het verbieden van CounterStrike etc. de meest zinvolle methode is om zo'n schietpartij in de toekomst te voorkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2009 11:46:08 ]
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:47:28 #32
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67003105
quote:

[..]

Vast niet alleen aan die games, maar er wordt ook wel érg makkelijk net gedaan alsof die games geen enkele invloed hebben. Je hoort het gewoon vaker: jongeren die door het lint gaan, om zich heen schieten en waarvan dan blijkt dat ze regelmatig gewelddadige videospelletjes deden op de computer.
Ze schijnen ook allemaal, zonder uitzondering, wel eens melk gedronken te hebben. True fact.
quote:
Vaak zijn ze ook depressief, hebben ze gedragsproblemen, zijn ze onzeker, of wat dan ook, maar het wordt echt tijd om in te zien dat die spelletjes OOK een factor in het verhaal zijn.
De vraag is of er een causaal verband is.
Gaan mensen die schietspelletjes spelen daardoor moorden,
of zou het kunnen zijn dat mensen met een moorddadige aanleg schietspelletjes nou eenmaal leuk vinden ?
quote:
Ja, en de boodschap van pacman was dat we allemaal verdwaasd door donkere ruimtes moeten rondrennen op rare electronische muziek terwijl we pillen eten
zzz
pi_67003133
quote:

[..]

Ik ken er weinig die geen fan zijn van games als Carmageddon, Soldier of Fortune of GTA whatever.
Dat is een beetje zo'n "ja, en hitler was vegetarier" verhaal.
Dat dit soort types aggro games spelen is gewoon iets dat de grootschaligheid van deze markt illustreert.

Als er al een invloed was door games, heeft al het andere, waaronder nieuws (wat keiharde werkelijkheid is) dat ook.
quote:
Een game is entertainment. Ik vind het ook niet helemaal correct dan Jantje van 9 zich vermaakt met GTA IV maar dat zijn dingen waar je als ouder gewoon streng in moet wezen, vooral als je weet dat je kroost beinvloedbaar is.

Ik speel sinds mijn elfde al games als Carmageddon, maar ik ben nog net geen pacifist zegmaar.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 11:52:12 #34
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_67003277
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:48 schreef McKillem het volgende:

Ik speel sinds mijn elfde al games als Carmageddon, maar ik ben nog net geen pacifist zegmaar.
Heb laatst de CDRom's teruggevonden
Zo onwijs gaaf, splatssss als je over een koe heen scheurde, nog even achteruit voor nog een spllletsss geluid, downloaden van andere figuranten (hoertjes, oude omaatjes en hoppa, ook daar vol gas tegenaan racen (af en toe ging het met horten en stoten maar ze gingen lekker wel dood)

Daarna uiteraard op je fiets de weg op en het in de praktijk toepassen want dat was wat men ik de kranten schreef en waarom het verboden zou moeten worden
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:53:19 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67003307
En we gaan door met de vertominnerisering van nederland. Elke console en pc heeft een stekker die je eruit kan trekken. Doe dat en het kind kan het niet omzeilen. Die rode knop ( ) is binnen een maand kapotgemaakt door welk hyperintelligent autistische programeerkindje ergens in Azië dan ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_67003466
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Heb laatst de CDRom's teruggevonden
Zo onwijs gaaf, splatssss als je over een koe heen scheurde, nog even achteruit voor nog een spllletsss geluid, downloaden van andere figuranten (hoertjes, oude omaatjes en hoppa, ook daar vol gas tegenaan racen (af en toe ging het met horten en stoten maar ze gingen lekker wel dood)

Daarna uiteraard op je fiets de weg op en het in de praktijk toepassen want dat was wat men ik de kranten schreef en waarom het verboden zou moeten worden
Die koeien zaten toch in de Duitse versie, en hier zaten de oma's en hoertjes er standaard in?
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 11:59:48 #37
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_67003559
Dit is serieus een van de meest achterlijke voorstellen die ik ooit gehoord heb.

Ter controle heb ik andere bronnen gezocht en het is echt waar. Een commissie heeft een onderzoek gedaan en dit was een van de aanbevelingen. Een rode stopknop voor ouders om de game uit te zetten...

Violent video games red button issue

Daarna is het kennelijk door die Toine Manders in stemming gebracht en met grote meerderheid door het europarlement aangenomen.

Het ergste is nog dat wij deze mensen een dik salaris betalen voor deze poppenkast.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 12:13:55 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_67004047
Ik wil een rode knop op de politiek! Elke keer als er op gedrukt wordt moeten ze twee maanden op onbetaald verlof.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_67004058
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef NorthernStar het volgende:
Ter controle heb ik andere bronnen gezocht en het is echt waar. Een commissie heeft een onderzoek gedaan en dit was een van de aanbevelingen. Een rode stopknop voor ouders om de game uit te zetten...

Daarna is het kennelijk door die Toine Manders in stemming gebracht en met grote meerderheid door het europarlement aangenomen.
Is er ergens een website waar je kan zien welke partijen in het EP voor en welke tegen gestemd hebben?

Dit jaar nog zijn er namelijk verkiezingen, en ik ben wel benieuwd welke partijen ik dus niet op moet gaan stemmen.

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2009 12:14:43 ]
pi_67004086
Wat een wereld- en technologievreemde mensen.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 12:16:49 #41
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_67004141
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Die koeien zaten toch in de Duitse versie, en hier zaten de oma's en hoertjes er standaard in?
Ik had koeien En ik wilde zombies en oma's .Meuhhhh, splatszzzzzzzzzzz.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 12:21:49 #42
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_67004327
Misschien tijd om de VVD eens te vragen hoe dit in overeenstemming is met hun zogenaamde liberale ideologie.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  † In Memoriam † vrijdag 13 maart 2009 @ 13:20:16 #43
230491 Zith
pls tip
pi_67006226
quote:

[..]

Zou het niet misschien kunnen zijn dat mensen die al fout in hun hoofd zijn en graag fantaseren over mensen dood schieten vanuit interesse schietspelletjes spelen, en dat het spelen ervan dus een gevolg van zijn 'interesses' is en geen trigger?

Dus niet: Emo -> schietspel -> schiet mensen dood
maar: Emo -> schietspel, Emo -> schiet mensen dood

Alsof mensen die flightsims spelen daarna pas interesse krijgen in vliegtuigen, of dat hippies na het spelen van oorlogsspelletjes oppeens bij het leger willen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_67010031
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik had koeien en oma's, maar hoeren kan ik me niets van herinderen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_67010086
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 11:59 schreef NorthernStar het volgende:
Dit is serieus een van de meest achterlijke voorstellen die ik ooit gehoord heb.

Het ergste is nog dat wij deze mensen een dik salaris betalen voor deze poppenkast.
rara, waarom zoveel mensen tegen de grondwet gestemd hebben.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_67010688
quote:
Spelletjes zijn tegenwoordig zo ingewikkeld dat ouders ze soms lastig kunnen uitzetten.
pi_67010822
Waar halen ze dit soort debielen vandaan?

Ik kan me zo heerlijk ergeren aan dit soort dingen.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_67010876
dat dit soort mensen in de politiek mogen...
pi_67011057
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat een rode stopknop het alleen maar moeilijker maakt voor debiele ouders, je moet immers een muis voor kunnen bedienen.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_67011342
Mijn moeder verstopte de computervoeding
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')