abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67029361
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 10:10 schreef RM-rf het volgende:
Het kan natuurlijk ook wel gewoon zijn dat in Hilversum van die televisie-marokkanen wonen die heul anders zijn in hun gedrag dan degenen die in de grote steden rondlopen....

Als je zo naar de publieke omroepen kijkt heb ik dat idee ook wel eens, dat er een speciaal soort van 'kinderen-voor-kinderen'-marokkanen bestaan
Dat denk ik ook wel eens. Dat er speciale radio- en televisie-kinderen en -volwassenen bestaan. Met diverse spraakgebreken: een harde g, een lelijke, wegvallende eind-r, slechte uitspraak van de klinkers en dergelijke. Een akelig, speciaal gekweekt soort mensen dat alleen geschikt lijkt om nietszeggende tv-programma's te maken.

Edit: Maar dat is buiten de orde. De lopende discussie is wel interessaant. Laat je niet storen door deze post.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kees22 op 14-03-2009 01:06:45 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_67031380
Nou goed van die jongens,Helaas hoor je de telegraaf en ad er nooit over
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')