abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68796207
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:20 schreef Lamon het volgende:
..maar wat natuurlijk veel belangrijker is, wij hebben Ray en Anita...
En Ierland heeft Dustin de kalkoen.
pi_68796215
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:36 schreef sig000 het volgende:
heb bewust een heel lelijk gebruikersplaatje
En onbewust denk ik toch de hele tijd dat jij het echt bent op dat plaatje.
pi_68796223
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik weet niet Lamon, heb bewust een heel lelijk gebruikersplaatje, verder ga je van me geen hyves of shit vinden, hoogstens wat pics op vage feestjes gemaakt.
Ik had het over een topic wat naar beneden in Onzin, niet over jouw userplaatje.

Lelijke foto's van rare mensen!

Irriteert me..
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:41:56 #214
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_68796237
Al te persoonlijke info op het internet zetten is natuurlijk erg onhandig. Je weet dat er idioten rondlopen die daarmee aan de haal gaan en je in de problemen brengen. Zoals ze dat op Geenstijl zeggen: gewoon omdat het kan. Dan kun je zelf nog zo oprecht zijn - wie kwaad wil, kán kwaad.

Overigens sta ik voor mijn werk wel gewoon helemaal vindbaar op het internet. Adres, telefoonnummer, enzovoort. Maar dat is puur zakelijk en dat ga ik op geen enkele manier in verband brengen met een plek als FOK!
pi_68796245
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:41 schreef broer het volgende:
Al te persoonlijke info op het internet zetten is natuurlijk erg onhandig. Je weet dat er idioten rondlopen die daarmee aan de haal gaan en je in de problemen brengen. Zoals ze dat op Geenstijl zeggen: gewoon omdat het kan. Dan kun je zelf nog zo oprecht zijn - wie kwaad wil, kán kwaad.
Waarmee??
pi_68796248
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:34 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zijn de prijzen daar ook zo regioafhankelijk dan? Dat wist ik niet.
De prijzen dalen hier overigens nog gestaag. Nog een jaartje of twee en we gaan echt kopen schat ik in.

Overigens vergeet ik er nog bij te vermelden dat het niet alleen regioafhankelijk is maar ook uitzichtafhankelik ,hoe raar dat ook klinkt. Als je aan de voet van een berg of de oever van een meer woont betaal je meer, als je aan zee woont betaal je meer.

En mijn droomhuis staat op een cliff in de buurt van de Skyroad in Clifden. Dus dat wordt alsnog sparen
In Duitsland denk ik nog meer regioafhankelijk dan in Ierland zo te horen.
Er zijn dar echt goedkope gebieden, het is natuurlijk ook stuk groter en het is de kunst om nu goedkoop gebied te vinden met toch in de toekomst mogelijkheden.
Zo heb ik nu flink stuk grond in Reichshof zo'n 80 Km onder Keulen.Lopen nu paarden en is verpacht.
Wil er evt. gaan bouwen maar ligt beetje ongunstig daarvoor, verkopen en iets anders wil ik.
pi_68796257
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:39 schreef wyccie het volgende:

[..]

En onbewust denk ik toch de hele tijd dat jij het echt bent op dat plaatje.
Dan valt het mee in 't echt.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:46:07 #218
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_68796264
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:42 schreef Lamon het volgende:
Waarmee??
Maakt niet uit waarmee. Een beeld is zo gecreëerd, daar hoef je zelf niets voor te doen. Het gaat niet om de intenties van degene die de persoonlijke informatie deelt, het gaat om wat de pubers ermee willen en kunnen doen.
pi_68796272
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:40 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik had het over een topic wat naar beneden in Onzin, niet over jouw userplaatje.

Lelijke foto's van rare mensen!

Irriteert me..
Mijn broer.

pi_68796273
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:46 schreef broer het volgende:

[..]

Maakt niet uit waarmee. Een beeld is zo gecreëerd, daar hoef je zelf niets voor te doen. Het gaat niet om de intenties van degene die de persoonlijke informatie deelt, het gaat om wat de pubers ermee willen en kunnen doen.
Niets, en als ze er wel wat mee doen, dan kan dat enkel op persoonlijk vlak, en confrontaties zijn ze over het algemeen niet zo goed in.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:52:09 #221
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_68796293
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:47 schreef Lamon het volgende:
en als ze er wel wat mee doen, dan kan dat enkel op persoonlijk vlak
Dat is het hem nu juist, dat kan niet enkel persoonlijk. Dat kan ook online. Daarom zeg ik: een beeld is zo gecreëerd en bijzonder moeilijk uit te wissen.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:52:55 #222
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_68796301
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:47 schreef sig000 het volgende:

Mijn broer.

[ afbeelding ]
Ik ben nog nooit zo blij geweest met mijn username als nu.
pi_68796304
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:47 schreef sig000 het volgende:

[..]

Mijn broer.

[ afbeelding ]
Nee, het gaat vooral om dat er zoals een paar jaar terug weer dat plaatje van die vrouw met die afwijking bij zit, daar hebben ze destijds al een heel topic aan gewijd, met uitlachen omdat ze wel gewoon het lef had om in Nederlandse disco's te komen en zich niets van haar misgroeiing aan te trekken. Ik kan er slecht tegen.

Mijn nicht heeft een kindje uit China geadopteerd met 1 oogje, en een vergroeid hoofdje.
Ze is nu 4 jaar en slimmer, liever en schattiger dan welk kind ik ook tegenkom.
Als ik me bedenk dat ze over een aantal jaar gepest gaat worden en al die potentie en dat lieve, spontane en onschuldige eruit geziekt gaat worden, gaat mijn bloed koken. Letterlijk.

Haar enige redding is nu dat ze bij Amalia in de klas zit, en dat zij een beetje naar elkaar toetrekken omdat het allebei buitenbeentjes zijn, maar wat er over een paar jaar gaat gebeuren...
pi_68796312
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:52 schreef broer het volgende:

[..]

Dat is het hem nu juist, dat kan niet enkel persoonlijk. Dat kan ook online. Daarom zeg ik: een beeld is zo gecreëerd en bijzonder moeilijk uit te wissen.
Och, het is je insteek, ik zeg online niets wat ik in het echt ook niet zou zeggen, dus ik ben er niet zo bang van...
pi_68796328
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:53 schreef Lamon het volgende:

[..]

Nee, het gaat vooral om dat er zoals een paar jaar terug weer dat plaatje van die vrouw met die afwijking bij zit, daar hebben ze destijds al een heel topic aan gewijd, met uitlachen omdat ze wel gewoon het lef had om in Nederlandse disco's te komen en zich niets van haar misgroeiing aan te trekken. Ik kan er slecht tegen.

Mijn nicht heeft een kindje uit China geadopteerd met 1 oogje, en een vergroeid hoofdje.
Ze is nu 4 jaar en slimmer, liever en schattiger dan welk kind ik ook tegenkom.
Als ik me bedenk dat ze over een aantal jaar gepest gaat worden en al die potentie en dat lieve, spontane en onschuldige eruit geziekt gaat worden, gaat mijn bloed koken. Letterlijk.

Haar enige redding is nu dat ze bij Amalia in de klas zit, en dat zij een beetje naar elkaar toetrekken omdat het allebei buitenbeentjes zijn, maar wat er over een paar jaar gaat gebeuren...

Internet heeft als eigenschap dat foto's van bijzondere mensen eindeloos te vinden zijn.
Ook de verhalen erachter maar dat is teveel moeite.
Tsja soms denk ik weleens, zoveel mensen op deze aardkloot, waarom alles maar in stand houden?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2009 02:02:53 ]
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:01:50 #226
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_68796349
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:55 schreef Lamon het volgende:
Och, het is je insteek, ik zeg online niets wat ik in het echt ook niet zou zeggen, dus ik ben er niet zo bang van...
En daar zeg ik dus nogmaals op: het gaat er niet om wat je zelf zegt, het gaat erom wat anderen daarmee doen.

Maar goed, zo draaien we in een cirkeltje.
pi_68796356
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:01 schreef broer het volgende:

[..]

En daar zeg ik dus nogmaals op: het gaat er niet om wat je zelf zegt, het gaat erom wat anderen daarmee doen.
...maar WAT kunnen ze ermee doen, is dan mijn vraag?
pi_68796382
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:01 schreef broer het volgende:

Jij bent ook echt van het echte leven en internet uit elkaar houden, broer die pakken ze niet.
pi_68796385
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ligt eraan welke mafkezen je achter je aan krijgt.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:07:13 #230
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_68796393
quote:
Manipuleren en in een andere context plaatsen. Dat leek me toch wel duidelijk?
pi_68796402
quote:
Er hoeft maar een zieke mongool bij te zitten die jou ontzettend vervelend vindt en je huis staat in de fik. Of informatie over jou en je familie op internet neerzetten (jij kan dan wel schijt hebben aan privacy, maar je familie niet). Dat soort dingen. Dat kun je toch wel bedenken?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:08:24 #232
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_68796405
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:05 schreef sig000 het volgende:
Jij bent ook echt van het echte leven en internet uit elkaar houden, broer die pakken ze niet.
O, als je wilt, heb je mij ook zo te pakken, hoor. Maar ik moedig dat niet aan, inderdaad.
pi_68796413
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
Ligt eraan welke mafkezen je achter je aan krijgt.
Op internet, in het echt? Ik WIL het wel begrijpen, maar ik zie geen duidelijke voorbeelden.

Hyves vind ik een andere zaak, daar ben ik ook compleet mee gekapt, maar op FOK! ??
pi_68796416
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:08 schreef broer het volgende:

[..]

O, als je wilt, heb je mij ook zo te pakken, hoor. Maar ik moedig dat niet aan, inderdaad.
Wederzijds broer, wederzijds.
pi_68796418
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:

[..]

Er hoeft maar een zieke mongool bij te zitten die jou ontzettend vervelend vindt en je huis staat in de fik. Of informatie over jou en je familie op internet neerzetten (jij kan dan wel schijt hebben aan privacy, maar je familie niet). Dat soort dingen. Dat kun je toch wel bedenken?
Kan dat met iemand die jou in het echt irritant vindt, dan niet even zo goed?
pi_68796425
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:09 schreef Lamon het volgende:

maar op FOK! ??
Probeer maar uit in KLB, ik raad 't je overigens niet aan.
pi_68796434
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ja dat kan ook, zo heb ik nog een ex buurman die me niet graag tegenkomt.
pi_68796451
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:11 schreef sig000 het volgende:

[..]

Probeer maar uit in KLB, ik raad 't je overigens niet aan.
Heb ik gedaan, ze hebben mijn werk gebeld, terwijl ik er niet eens was, volgens mij hebben ze nog naar de verkeerde zaak gebeld ook trouwens, de concurrent.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:15:56 #239
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_68796456
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
In theorie wel, in de praktijk gebeurt dat een stuk minder. De mogelijkheden om iemand dwars te zitten via internet zijn een stuk uitgebreider - je zei zelf al dat de enige 'echte' confrontatie persoonlijk is - en de anonimiteit van de daders en het feit dat ze vaak in een groep 'werken' maakt dat ze gemakkelijk verder gaan dan in het echte leven.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:17:33 #240
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_68796468
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:15 schreef Lamon het volgende:
Heb ik gedaan, ze hebben mijn werk gebeld, terwijl ik er niet eens was, volgens mij hebben ze nog naar de verkeerde zaak gebeld ook trouwens, de concurrent.
En jij denkt dat dat niet op jou afstraalt op de een of andere manier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')