kroeg gaat om 3 uur dicht..quote:
kom ik ook hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hmmm laat maar, ik dacht dat je net uit de kroeg kwam etc etc.
in 2 minuten thuis.. dus reken maar uit ..quote:
I.R.Baboons semibikkeltijd, deel 108 - Waar we het toejuichen dat andere slowchatters in hun eigen reeks blijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:04 schreef sig000 het volgende:
Ach, ze blijven wel in 1 topic en dat is toe te juigen.
Oh vergeef me de spelfout, heb tevell Lidl bier op nu.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
I.R.Baboons semibikkeltijd, deel 108 - Waar we het toejuichen dat andere slowchatters in hun eigen reeks blijven.
Dan gaat er hele nieuwe wereld voor je open.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:13 schreef broer het volgende:
Goed doen is helemaal niet zo moeilijk, merk ik nu.
Benieuwd of ik binnenkort ook goed ontmoet....
Duurt wel erg lang bij hem. Taai waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:36 schreef tong80 het volgende:
Nee ieren plegen langzaam zelfmoord
[ afbeelding ]
Prachtig, ik kreeg gisteren bericht over mijn halfjaarlijkse huur-VERHOGING.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:46 schreef ElizabethR het volgende:
Er is nog iets leuks gebeurd trouwens. Onze landlord kwam onlangs even binnenlopen en vertelde dat ie gezien de huidige economische crisis zijn steentje wilde bijdragen en onze huur ging verlagen!!!
Geweldig toch??
Ik neem dan ook PER DIRECT alles terug wat ik ooit over Nederland gezegd heb.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Halfjaarlijks? Jemig.![]()
Wij wonen er nu vier jaar, en in die vier jaar is de huur nog nooit verhoogd. En nu onlangs dus 50 euro in de maand naar beneden gegaan.
Jij huurt van een particulier. Wij hebben hier geen landlord.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Wij wonen er nu vier jaar, en in die vier jaar is de huur nog nooit verhoogd. En nu onlangs dus 50 euro in de maand naar beneden gegaan.
Hoe zijn de prijzen daarzo eigenlijk om wat te kopen? Vrijstaand met flink stuk grond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |