in 2 minuten thuis.. dus reken maar uit ..quote:
I.R.Baboons semibikkeltijd, deel 108 - Waar we het toejuichen dat andere slowchatters in hun eigen reeks blijven.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:04 schreef sig000 het volgende:
Ach, ze blijven wel in 1 topic en dat is toe te juigen.
Oh vergeef me de spelfout, heb tevell Lidl bier op nu.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
I.R.Baboons semibikkeltijd, deel 108 - Waar we het toejuichen dat andere slowchatters in hun eigen reeks blijven.
Dan gaat er hele nieuwe wereld voor je open.quote:Op woensdag 29 april 2009 02:13 schreef broer het volgende:
Goed doen is helemaal niet zo moeilijk, merk ik nu.
Benieuwd of ik binnenkort ook goed ontmoet....
Duurt wel erg lang bij hem. Taai waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:36 schreef tong80 het volgende:
Nee ieren plegen langzaam zelfmoord
[ afbeelding ]
Prachtig, ik kreeg gisteren bericht over mijn halfjaarlijkse huur-VERHOGING.quote:Op donderdag 7 mei 2009 03:46 schreef ElizabethR het volgende:
Er is nog iets leuks gebeurd trouwens. Onze landlord kwam onlangs even binnenlopen en vertelde dat ie gezien de huidige economische crisis zijn steentje wilde bijdragen en onze huur ging verlagen!!!
Geweldig toch??
Ik neem dan ook PER DIRECT alles terug wat ik ooit over Nederland gezegd heb.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Halfjaarlijks? Jemig.![]()
Wij wonen er nu vier jaar, en in die vier jaar is de huur nog nooit verhoogd. En nu onlangs dus 50 euro in de maand naar beneden gegaan.
Jij huurt van een particulier. Wij hebben hier geen landlord.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Wij wonen er nu vier jaar, en in die vier jaar is de huur nog nooit verhoogd. En nu onlangs dus 50 euro in de maand naar beneden gegaan.
Hoe zijn de prijzen daarzo eigenlijk om wat te kopen? Vrijstaand met flink stuk grond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:20 schreef Lamon het volgende:
..maar wat natuurlijk veel belangrijker is, wij hebben Ray en Anita...
Als ik het huis wat ik nu bewoon zou moeten kopen dan zou me dat ongeveer 350.000 euro kosten, en dan heb ik een vrijstaand huis met 5 slaapkamers, 4 badkamers, een grote woonkeuken en een tuin van bijna een hectare rondom, waarvan het grootste gedeelte aan de achterkant ligt. Met vrij uitzicht. Maar wel in een pietepeuterig dorpje van ongeveer 290 inwoners. En daar moet je maar van houden natuurlijk. Er zijn gelukkig twee pubs op kruipafstandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe zijn de prijzen daarzo eigenlijk om wat te kopen? Vrijstaand met flink stuk grond.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
Als ik het huis wat ik nu bewoon zou moeten kopen dan zou me dat ongeveer 350.000 euro kosten, en dan heb ik een vrijstaand huis met 5 slaapkamers, 4 badkamers, een grote woonkeuken en een tuin van bijna een hectare rondom, waarvan het grootste gedeelte aan de achterkant ligt. Met vrij uitzicht. Maar wel in een pietepeuterig dorpje van ongeveer 290 inwoners. En daar moet je maar van houden natuurlijk. Er zijn gelukkig twee pubs op kruipafstand![]()
Maar het is totaal afhankelijk van de regio waarin je wilt kopen. In Sligo en Donegal heb je een soortgelijk huis al voor 250.000, en in Dublin kost zo'n huis 1.250.000. En als ik mijn huis zou willen kopen als het in de suburbs van Galway zou liggen mocht ik ook een slordige 50.000 tot 75.000 meer betalen.
Ik heb de naam onthouden, Behangplakker was het toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:23 schreef sig000 het volgende:
*btw jammer dat die 38 jarige muts Het opzettelijk naaien van medegebruikers. op slot donderde, was een topic met potentie.
Zijn de prijzen daar ook zo regioafhankelijk dan? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, ongeveer vergelijkbaar met Duitsland schat ik.
Ik weet niet Lamon, heb bewust een heel lelijk gebruikersplaatje, verder ga je van me geen hyves of shit vinden, hoogstens wat pics op vage feestjes gemaakt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb de naam onthouden, Behangplakker was het toch?
Ik ben weer even ziek van werk, omdat het allemaal niet zo lukte, dus ik heb de tijd, mocht het een actieve poster zijn.
En die lui die rond dit topic hangen met hun post hier lelijke mensen foto's irriteren me ook mateloos.
Yvonne kan zeggen wat ze wil, maar compleet eerlijk zijn is zo gek nog niet op een forum, je hoeft je niet beperkt te voelen, omdat je niets hoeft te verbergen, dus kun je iedereen pakken op hun irritante en asociale gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |