Ik weet niet wie Jack Wouterse is, ik haat Geenstijl, dus daar kijk ik nooit, en ik volg niet zo heel veel nieuws...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:32 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, nog één voorbeeld dan. Heb je toevallig het topic op Geenstijl gezien waarin Jack Wouterse zingt dat Wilders' moeder een hoer is? Is ook hier op FOK! overgenomen.
Dat kwam uit een uitzending van vijf minuten die over allerlei vormen van woede ging. In de context van die uitzending bleek heel duidelijk dat Wouterse iets anders bedoelde dan wat uit dat ene fragment bleek. Dat ene fragment toonde een verlopen acteur die ongenuanceerd een politicus uitschold, de hele uitzending liet zien dat hij een rol speelde.
Door dat fragment uit de context te halen (wat Geenstijl dus deed), ontstond een beeld van Jack Wouterse dat niet juist is, maar dat nu wel aan hem kleeft.
Je hebt je eigen identiteit niet in de hand op het internet. Dat kan je in de problemen brengen.
Op zich is voor je huidige aanpak ook wat te zeggen, op Fok gaat er niemand meer zoeken nu als je nieuw topic opent.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:37 schreef Lamon het volgende:
Aangezien ik dat niet ben, zal niemand de moeite nemen om mij een landelijk profiel aan te meten..
..dat bedoel ik, ze weten alles al, en het is niet zo bijster interessant voor mensen die over het algemeen meer met zichzelf dan met anderen bezig zijn, net als ik zelf ook meestal ben overigens, alleen ik erken het.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zich is voor je huidige aanpak ook wat te zeggen, op Fok gaat er niemand meer zoeken nu als je nieuw topic opent.
Dat schept wel een bepaalde vrijheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dat bedoel ik, ze weten alles al, en het is niet zo bijster interessant voor mensen die over het algemeen meer met zichzelf dan met anderen bezig zijn, net als ik zelf ook meestal ben overigens, alleen ik erken het.
Er valt niets te weten te komen, dus niet interessant, dus geen problemen, maar wel je hart luchten wanneer je maar wilt..
Hier niet direct, het leert je alleen hoe in het echt mensen om je heen zo meevallen relatief gezien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:47 schreef sig000 het volgende:
Ben er alleen nog niet uit of het ook voordelen geeft hier?
De mensen om me heen zijn stuk aardiger.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hier niet direct, het leert je alleen hoe in het echt mensen om je heen zo meevallen relatief gezien.
Je bedoelt; wat voor werk doe je eigenlijk, hij vertelde nog geen 20 posts terug dat hij voor zichzelf werkt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:55 schreef wyccie het volgende:
Zeg, broer, waar werk je eigenlijk?
Waar? was de vraag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je bedoelt; wat voor werk doe je eigenlijk, hij vertelde nog geen 20 posts terug dat hij voor zichzelf werkt.
Heeft broer ooit gewoon gepost. Weliswaar in een ander topic.quote:
Sorry als ik wat te bot overkwam maar elke verwijzing naar eventuele plek is uit den boze als user dat niet wil.quote:
Je weet maar nooit wie er nu gaan zoeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft broer ooit gewoon gepost. Weliswaar in een ander topic.
Er staat toch niks aan informatie in waaruit blijkt waar hij woont of werkt?
Volgens mij is sowieso zijn woonplaats bekend bij de mensen met wie hij wel vaker slowchat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:20 schreef sig000 het volgende:
Sorry als ik wat te bot overkwam maar elke verwijzing naar eventuele plek is uit den boze als user dat niet wil.
Zijn woonplaats moet daar toch blijven dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is sowieso zijn woonplaats bekend bij de mensen met wie hij wel vaker slowchat.
Mijn vraag waar hij werkt was niet zo serieus. Ik had gehoopt dat hij eruit zou floepen 'daar en daar'.
Oeh!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:31 schreef sig000 het volgende:
Gelukkig is er nog enig respect in dit topic te vinden.
Geen probleem, aan het eind heeft ze een andere jurk aan waarin haar boobies beter uitkomen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:39 schreef sig000 het volgende:
Van mij wel., ze heb alleen beetje rare jurk aan.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen probleem, aan het eind heeft ze een andere jurk aan waarin haar boobies beter uitkomen.
Ik heb paar jampotglazen om de boel te filteren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:53 schreef wyccie het volgende:
Vind je? Ik zou me zorgen maken om mijn ogen.
Lenzen vind ik eng.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:59 schreef wyccie het volgende:
Ah kijk, ik heb lenzen.
Die ik nu uit mijn ogen ga plukken.
Truste.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:17 schreef wyccie het volgende:
Ik zie geen overeenkomsten.
Ja, nu begin ik een beetje te duizelen. Tijd om te gaan slapen dus.
Dat was een interessante discussie. Ik moest lachen dat er drie semibikkels in het topic rondzwiervenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:23 schreef sig000 het volgende:
*btw jammer dat die 38 jarige muts Het opzettelijk naaien van medegebruikers. op slot donderde, was een topic met potentie.
..we infiltreren het forum zo subtiel, dat niemand het doorheeft, zelfs wij zelf niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was een interessante discussie. Ik moest lachen dat er drie semibikkels in het topic rondzwierven![]()
Ooit nemen we de boel overquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:22 schreef Lamon het volgende:
..we infiltreren het forum zo subtiel, dat niemand het doorheeft, zelfs wij zelf niet.
Tong heldquote:
Niks mis met een oprechte homo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tong held
Ik vind wel dat wij elkaar wat minder moeten gaan complimenteren, we lijken wel homo.
Ik niet iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zekers niet.
Maar ik ging er voor het gemak even vanuit dat we dat niet waren.
Zoekende naar een vrouw op maat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niet idd
Jij bent nog zoekende
Open jij de nieuwe zo ?
Toen al die imbecielen dit forum nog niet gevonden hadden...die goede oude tijd..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:27 schreef tong80 het volgende:
Weet je nog lamon ons feestje bij mijn 3000ste post ?
Nog 1000 naar de 350000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |