't is wa met die proxies van tegenwoordig. je kunt niet eens meer zien of de user waarmee je berichtjes uitwisselt aids heeft.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:23 schreef Poit- het volgende:
Ooit heb ik wel eens een I.R.Baboon zien posten, maar ik hou het niet zo bij al die kloons tegenwoordig. Ík zit achter 7 poxies jeweet.
Oorpijn is een symtoom van aids, denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:26 schreef Snarf het volgende:
[..]
't is wa met die proxies van tegenwoordig. je kunt niet eens meer zien of de user waarmee je berichtjes uitwisselt aids heeft.
subklacht: ik heb oorpijn, na 3 paracetamol, douchen en een toiletprullenbakje volkotsen is het gevoel nog steeds niet veranderd.
Ik denk de oorzaak, zelfs.quote:Op zondag 22 maart 2009 05:30 schreef Poit- het volgende:
[..]
Oorpijn is een symtoom van aids, denk ik.
Ik slaap altijd het best 's ochtends.quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:23 schreef Lamon het volgende:
..ik heb een oude hobby, op de meest debiele tijden wakker worden.![]()
Dan kun je voor de lol ook wel even de beste clip en tekst van het jaar bekijken (al ben ik het nu echt aan het overpromoten, de afgelopen week.)quote:Op donderdag 26 maart 2009 03:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik slaap altijd het best 's ochtends.
Ja, hallo. Ik heb mijn gsm zelden in mijn zak zitten, dat is niet ladylikequote:Op zondag 22 maart 2009 04:50 schreef broer het volgende:
Hoe zou je dat ooit voor elkaar krijgen? Haal je je telefoon uit je zak als je naar de wc gaat?
I.R.Baboon is gaaf en mijn held.quote:
Ik in GC, iets met dat ik een stakker ben, die te zielig is om met Red Cat te daten ofzo...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:24 schreef sig000 het volgende:
Ik zat in DIG.Iets met moederborden enzo.
![]()
Je weet toch waar ze woont? Gewoon keer gaan buurten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik in GC, iets met dat ik een stakker ben, die te zielig is om met Red Cat te daten ofzo...
Neuh, ze hadden wel een beetje gelijk, dat het gespeeld was.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je weet toch waar ze woont? Gewoon keer gaan buurten.
Klinkt als een gezellige meid, je was toch keer naar zo'n ONZ meet en blijven slapen?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neuh, ze hadden wel een beetje gelijk, dat het gespeeld was.
Ik vind Kathy aardig, en wil zeker een keer wat afspreken met haar en nog een paar anderen, maar ik was (nog) niet verliefd.
En zij trouwens ook niet, dus dat vind ze helemaal niet erg, juist wel leuk de extra aandacht.
Meer in een soort van drankcoma geraakt, geloof ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:39 schreef sig000 het volgende:
....blijven slapen?
Daarom ga ik nooit naar meetings, uit zelfbescherming.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Meer in een soort van drankcoma geraakt, geloof ik.
..ben ook bij Catena in zo'n staat geraakt, totdat een meisje van het bestuur me om 6 uur wakker kreeg en smeekte of ik weg wilde gaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarom ga ik nooit naar meetings, uit zelfbescherming.
Te vroeg, maar ik geloof dat we niet meer zo streng zijn tegenwoordig, de klad is er een beetje ingekomen.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:33 schreef sig000 het volgende:
Ik raak altijd in verwarring wanneer de tijd verzet wordt vandaar deze post te vroeg of te laat, ik kom er niet uit.
Jamaar, om 2 uur is het ineens 3 uur, en ben ik zomaar een uur kwijt van mijn meest vruchtbare periode in het etmaal.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Te vroeg, maar ik geloof dat we niet meer zo streng zijn tegenwoordig, de klad is er een beetje ingekomen.
Daarom is t maar goed dat je em nu opende, want ik ga straks ook naar bed, ik haat het dat ze dat uur iedere keer weer van me afpikken.quote:Op zondag 29 maart 2009 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jamaar, om 2 uur is het ineens 3 uur, en ben ik zomaar een uur kwijt van mijn meest vruchtbare periode in het etmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |