Ik heb paar jampotglazen om de boel te filteren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:53 schreef wyccie het volgende:
Vind je? Ik zou me zorgen maken om mijn ogen.
Lenzen vind ik eng.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:59 schreef wyccie het volgende:
Ah kijk, ik heb lenzen.
Die ik nu uit mijn ogen ga plukken.
Truste.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:17 schreef wyccie het volgende:
Ik zie geen overeenkomsten.
Ja, nu begin ik een beetje te duizelen. Tijd om te gaan slapen dus.
Dat was een interessante discussie. Ik moest lachen dat er drie semibikkels in het topic rondzwiervenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:23 schreef sig000 het volgende:
*btw jammer dat die 38 jarige muts Het opzettelijk naaien van medegebruikers. op slot donderde, was een topic met potentie.
..we infiltreren het forum zo subtiel, dat niemand het doorheeft, zelfs wij zelf niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Dat was een interessante discussie. Ik moest lachen dat er drie semibikkels in het topic rondzwierven![]()
Ooit nemen we de boel overquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:22 schreef Lamon het volgende:
..we infiltreren het forum zo subtiel, dat niemand het doorheeft, zelfs wij zelf niet.
Tong heldquote:
Niks mis met een oprechte homo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tong held
Ik vind wel dat wij elkaar wat minder moeten gaan complimenteren, we lijken wel homo.
Ik niet iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zekers niet.
Maar ik ging er voor het gemak even vanuit dat we dat niet waren.
Zoekende naar een vrouw op maat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niet idd
Jij bent nog zoekende
Open jij de nieuwe zo ?
Toen al die imbecielen dit forum nog niet gevonden hadden...die goede oude tijd..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:27 schreef tong80 het volgende:
Weet je nog lamon ons feestje bij mijn 3000ste post ?
Nog 1000 naar de 350000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |