En daar zeg ik dus nogmaals op: het gaat er niet om wat je zelf zegt, het gaat erom wat anderen daarmee doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:55 schreef Lamon het volgende:
Och, het is je insteek, ik zeg online niets wat ik in het echt ook niet zou zeggen, dus ik ben er niet zo bang van...
...maar WAT kunnen ze ermee doen, is dan mijn vraag?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:01 schreef broer het volgende:
[..]
En daar zeg ik dus nogmaals op: het gaat er niet om wat je zelf zegt, het gaat erom wat anderen daarmee doen.
Jij bent ook echt van het echte leven en internet uit elkaar houden, broer die pakken ze niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:01 schreef broer het volgende:
En daar zeg ik dus nogmaals op: het gaat er niet om wat je zelf zegt, het gaat erom wat anderen daarmee doen.
Ligt eraan welke mafkezen je achter je aan krijgt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
...maar WAT kunnen ze ermee doen, is dan mijn vraag?
Manipuleren en in een andere context plaatsen. Dat leek me toch wel duidelijk?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
Er hoeft maar een zieke mongool bij te zitten die jou ontzettend vervelend vindt en je huis staat in de fik. Of informatie over jou en je familie op internet neerzetten (jij kan dan wel schijt hebben aan privacy, maar je familie niet). Dat soort dingen. Dat kun je toch wel bedenken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
O, als je wilt, heb je mij ook zo te pakken, hoor. Maar ik moedig dat niet aan, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:05 schreef sig000 het volgende:
Jij bent ook echt van het echte leven en internet uit elkaar houden, broer die pakken ze niet.
Op internet, in het echt? Ik WIL het wel begrijpen, maar ik zie geen duidelijke voorbeelden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
Ligt eraan welke mafkezen je achter je aan krijgt.
Wederzijds broer, wederzijds.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:08 schreef broer het volgende:
[..]
O, als je wilt, heb je mij ook zo te pakken, hoor. Maar ik moedig dat niet aan, inderdaad.
Kan dat met iemand die jou in het echt irritant vindt, dan niet even zo goed?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er hoeft maar een zieke mongool bij te zitten die jou ontzettend vervelend vindt en je huis staat in de fik. Of informatie over jou en je familie op internet neerzetten (jij kan dan wel schijt hebben aan privacy, maar je familie niet). Dat soort dingen. Dat kun je toch wel bedenken?
Ja dat kan ook, zo heb ik nog een ex buurman die me niet graag tegenkomt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kan dat met iemand die jou in het echt irritant vindt, dan niet even zo goed?
Heb ik gedaan, ze hebben mijn werk gebeld, terwijl ik er niet eens was, volgens mij hebben ze nog naar de verkeerde zaak gebeld ook trouwens, de concurrent.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Probeer maar uit in KLB, ik raad 't je overigens niet aan.
In theorie wel, in de praktijk gebeurt dat een stuk minder. De mogelijkheden om iemand dwars te zitten via internet zijn een stuk uitgebreider - je zei zelf al dat de enige 'echte' confrontatie persoonlijk is - en de anonimiteit van de daders en het feit dat ze vaak in een groep 'werken' maakt dat ze gemakkelijk verder gaan dan in het echte leven.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
En jij denkt dat dat niet op jou afstraalt op de een of andere manier?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:15 schreef Lamon het volgende:
Heb ik gedaan, ze hebben mijn werk gebeld, terwijl ik er niet eens was, volgens mij hebben ze nog naar de verkeerde zaak gebeld ook trouwens, de concurrent.
Mijn adres staat niet op mijn voorhoofd. Ook in het echt ben ik voorzichtig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:10 schreef Lamon het volgende:
Ik weet het niet, ze kunnen je afzeiken, maar er is een heel mooi kruisje rechtsboven om daar geen last van te hebben, en ik zie nog geen FOK!-escader langskomen om mijn huis af te branden, om heel eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
In theorie wel, in de praktijk gebeurt dat een stuk minder. De mogelijkheden om iemand dwars te zitten via internet zijn een stuk uitgebreider - je zei zelf al dat de enige 'echte' confrontatie persoonlijk is - en de anonimiteit van de daders en het feit dat ze vaak in een groep 'werken' maakt dat ze gemakkelijk verder gaan dan in het echte leven.
Neuh, ik doe het toch niet? Ik heb niets te maken met wat idioten doen, zonder dat ik daar op zit te wachten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat niet op jou afstraalt op de een of andere manier?
Waarop je mij mag prijzen dat ik die kloon nooit verraden heb, terwijl ik eigenlijk niet zo van klonen hou.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:21 schreef sig000 het volgende:
Aan de andere kant ben ik Lamon via V&A irl tegengekomen maar ik heb voor dat subforum weer een kloon zodat deze lastig te linken wordt, meeste kloons verraden zichzelf.
Het gaat mij er niet om dat ik zou worden afgezeken. Dat zou niet leuk zijn, maar wegklikken is inderdaad een goede remedie. Ook ben ik niet zo bang dat ik met mijn mening een doodseskader uitnodig - zo extreem ben ik niet. Waar het mij om gaat is dat ik in het dagelijks leven geen last wil hebben van een karakter dat op internet voor mij wordt gecreëerd door opgeschoten pubers. Als iemand mij googelt moet hij mij vinden; niet het beeld van iemand anders. Heeft er ook vast mee te maken dat ik zelfstandig werk en een ludieke actie van een mede-FOK!ker rechtstreeks invloed kan hebben op mijn broodwinning.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:19 schreef Lamon het volgende:
Ik weet het niet, ze kunnen je afzeiken, maar er is een heel mooi kruisje rechtsboven om daar geen last van te hebben, en ik zie nog geen FOK!-escader langskomen om mijn huis af te branden, om heel eerlijk te zijn.
Maar goed, ieder zijn manier,
Daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen idd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:26 schreef broer het volgende:
Heeft er ook vast mee te maken dat ik zelfstandig werk en een ludieke actie van een mede-FOK!ker rechtstreeks invloed kan hebben op mijn broodwinning.
Op een internetforum.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:17 schreef wyccie het volgende:
je wordt zo echt een karikatuur.
Nou, nog één voorbeeld dan. Heb je toevallig het topic op Geenstijl gezien waarin Jack Wouterse zingt dat Wilders' moeder een hoer is? Is ook hier op FOK! overgenomen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:23 schreef Lamon het volgende:
Neuh, ik doe het toch niet? Ik heb niets te maken met wat idioten doen, zonder dat ik daar op zit te wachten.
Op internet is klonen onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarop je mij mag prijzen dat ik die kloon nooit verraden heb, terwijl ik eigenlijk niet zo van klonen hou.
Alhoewel ik die kloon daarvoor wel wist, je bent te herkenbaar aan je posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |