quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:20 schreef Crane het volgende:
Ook dat ie hardrock luistert.Het is dat toen 99 % al afgehaakt was...
Whehequote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Die 2e gozer in aflevering 1. Had ie nog superveel wijven over gaat ie 1 of ander dom dansje doen zodat alleen het lelijkste wijf over blijft
Als je eens lekker met d'r gaat zoenen, heb je meteen een slagaderlijke bloedingquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb het 1 keer gezien en kon er wel om lachen ja.
Maar de meerderheid van die meiden zijn welvooral dat gothicfiguur bij die aflevering van de WoW gast
Die dingen in haar kin![]()
![]()
Och, ik vind het juist wel leuk dat ze zoveel verschillende soorten meisjes hebben verzameld. Alleen helaas voor die gasten blijven de meest onaantrekkelijke dames vaak het langst overquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:31 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb het 1 keer gezien en kon er wel om lachen ja.
Maar de meerderheid van die meiden zijn welvooral dat gothicfiguur bij die aflevering van de WoW gast
Die dingen in haar kin![]()
![]()
Of nog erger. Hij gaat met een pistool mensen afknallen en als de politie zijn PC meeneemt zien ze dat hij WoW speelt en naar Hard-rock luistert. Lijkt me duidelijk dat er dan een verbod op Hard-rock en WoW komt (op zich geen probleem)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:07 schreef tho_Omas het volgende:
Die laatste gast was misschien wel kansloos, maar hij neemt wel iemand mee naar huis. Die andere gast die kreeg niets, en gaat zichzelf nu nog verder isoleren en over een jaar wellicht zelfmoord plegen.
Je vergeetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:35 schreef Crane het volgende:
Wie pleurt hem ff op dumpert. Daar zitten toch ook veel WoW-nerds?
-1 Domme hoeren
-1 Pauperprogramma
+1 WoW
+1 Voor die gozert
Met een Arcanite Steam-Pistol (als hij lvl 70 heeft)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Of nog erger. Hij gaat met een pistool mensen afknallen en als de politie zijn PC meeneemt zien ze dat hij WoW speelt en naar Hard-rock luistert. Lijkt me duidelijk dat er dan een verbod op Hard-rock en WoW komt (op zich geen probleem)
Kom op, sommigen waren best te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:47 schreef Gehannes het volgende:
Echt een diep triest programma. Die wijven zijn ook allemaal zo lelijk ( en arrogant ), behalve dan die met die oranje haren. Dit programma geeft ook wel goed weer wat het verschil is tussen man en vrouw. Als er 30 mannen achter de panels stonden en er kwam een super knappe vrouw op dan zou echt niemand weg klikken. En als er een super lelijk dik mokkel op kwam dan drukte 95% denk ik al weg.
Die gozer was trouwens nog maar 23. Ik dacht eerst dat die gast 35 was ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:31 schreef Dragorius het volgende:
Die vrouwen zijn ook echt te erg voor woorden, na die WOW-kerel komt er zo'n opgepompte kerel uit Kampen, typetje Aprillia racescooter en afgetrapte Golf II met neonlampjes, en ja hoor dan worden de slipjes nat.
En dan zeiken dat mannen alleen maar kijken naar "geile wijven"
Oh tevens, er zitten toch ook echt LELIJKE trutjes tussen.....![]()
Ja elk weekend uitgaan, dat is veels te hip man.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:49 schreef AryaMehr het volgende:Hetzelfde volk als bij ''Deal or no Deal''. Van die zogenaamde ''hippe'' huppelkutjes die elke weekend per se moeten uitgaan.
Hij ziet er inderdaad maar oud uit.....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:51 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Die gozer was trouwens nog maar 23. Ik dacht eerst dat die gast 35 was ofzo.
Of je drinkt een biertje, met een schijfje ananasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:52 schreef Crane het volgende:
[..]
Ja elk weekend uitgaan, dat is veels te hip man.Echte kerels zitten op Fok in de SC.
Voor de rest heb je wel gelijk dat er weinig intelligents bijloopt ja.
Teveel aan de anabolen gezeten volgens mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef dithje het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad maar oud uit.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |