quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Rensjebree het volgende:
Morgen een tv opnamen in de lokale hardcoretent, van iemand die mee gaat doen.
Ga natuurlijk even kijken
Na ja ze gaan die gast filmen, met wat hij in het dagelijks leven doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:36 schreef deepart het volgende:
[..]Een special voor de gewillige reefteven
Ah, even kijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hier vind je de desbetreffende aflevering
Daaronder vind je de rest. Het is heerlijk om te zien hoe die lui afgefikt worden door van die trutjes
Ik zou voor de lol wel mee willen doen, alleen mijn vriendin nog ff overtuigenquote:
quote:naar de bios zodat mijn collega's je kunnen keuren
Als je er zo uitziet neem je volgens mij met alles genoegen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:00 schreef Belhameltje het volgende:
[..]
Dat mens kijkt de hele tijd alsof Adonis er zelf staat.
Ja er blijven elke keer van die lelijke wanhopige vrijgezelle lelijke wijven overquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als je er zo uitziet neem je volgens mij met alles genoegen.
Ook nog serieus helemaal uitleggen wat WoW isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:53 schreef raaavi het volgende:
Het mooiste..
"als ik thuiskom van me werk speel ik world of warcraft "
<BOEFFFF-meisje haakt af>
Dit is een Online SPEL
<BOEFFFF-meisje haakt af die niet wist wat World of warcraft was maar Spel wel>
Ja erg lullig voor die kerel, maar hij heeft zichzelf opgegeven hoor. Ik heb het niet gedaan. Als je daar staat wéét je dat je op onbenullige dingen afgerekend wordt en niet omdat je zo'n interessante gedachteloop hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:23 schreef BlackStar2k het volgende:
Om eerlijk te zijn, dit is natuurlijk wel lachwekkend.
Toch vind ik het zielig voor die jongen dat ie publiekelijk vernederd wordt..
Dit soort shit zorgt ervoor dat mensen in depressies komen, doordraaien en ineens tig mensen vermoorden.
Ik dacht al, ben ik de enige die haar een hypocriete hoer vind of watquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Oh en om even aan te geven hoe het niveau van die "vrouwen daar is.
Er zijn er nog 2 over en onze "Lucky Single" mag zometeen tussen 2 vrouwen kiezen.
Deze vrouw, die zich net zoals alle andere vrouwen altijd aan haar principes houdt, staat zo te soppen op haar plek, dat zich al betonrot vormt in de studio. Let u vooral even op het onderschrift bij haar "gegevens"
[ afbeelding ]
En hier vinden we dan de foto van de man van wie ze hoopt dat hij haar kiest. Dan kunnen ze samen
[..]
[ afbeelding ]
OH MY GOD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedank mijn werkgever maar voor het mij alleen laten in een kantoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:10 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik dacht al, ben ik de enige die haar een hypocriete hoer vind of wat
Bedankt voor de plaatjes
Viel mij ook al op, "ik hou niet van machos" en toch kiest ze voor de meest macho man die er tot nu toe is geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
Oh en om even aan te geven hoe het niveau van die "vrouwen daar is.
Er zijn er nog 2 over en onze "Lucky Single" mag zometeen tussen 2 vrouwen kiezen.
Deze vrouw, die zich net zoals alle andere vrouwen altijd aan haar principes houdt, staat zo te soppen op haar plek, dat zich al betonrot vormt in de studio. Let u vooral even op het onderschrift bij haar "gegevens"
[ afbeelding ]
En hier vinden we dan de foto van de man van wie ze hoopt dat hij haar kiest. Dan kunnen ze samen
[..]
[ afbeelding ]
OH MY GOD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:20 schreef Crane het volgende:
Ook dat ie hardrock luistert.Het is dat toen 99 % al afgehaakt was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |