quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die kop van die Gothic, terwijl dat giechelbekje aan het woord is..
[ afbeelding ]
Met carnaval was ie goed, zo slaat ie nergens meer op.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef padlarf het volgende:
dat deze nog niet gepost is:
[ afbeelding ]
De WoW-ers die zich aangesproken voelen moeten zich natuurlijk nog wel even profileren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Met carnaval was ie goed, zo slaat ie nergens meer op.
En zichzelf maar blijven voorhouden dat het best heel normaal is om op je 25e een aantal uur per dag WoW te spelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:40 schreef Bolter het volgende:
[..]
De WoW-ers die zich aangesproken voelen moeten zich natuurlijk nog wel even profileren.
100 kudo's voor de gothic.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die kop van die Gothic, terwijl dat giechelbekje aan het woord is..
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
Ochjeequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:23 schreef BlackStar2k het volgende:
Om eerlijk te zijn, dit is natuurlijk wel lachwekkend.
Toch vind ik het zielig voor die jongen dat ie publiekelijk vernederd wordt..
Dit soort shit zorgt ervoor dat mensen in depressies komen, doordraaien en ineens tig mensen vermoorden.
Die had ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:35 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga niet happenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
klopt, dagelijks. Ik heb een level 90 super demon met vet veel skills enzo ik kill iedereen in pvp
Hier vind je de desbetreffende afleveringquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar?
Ik zie ze niet bij uitzending gemist of op de RTL site
Wat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef Rensjebree het volgende:
Morgen een tv opnamen in de lokale hardcoretent, van iemand die mee gaat doen.
Ga natuurlijk even kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |