Tja, of er zouden hier misschien mensen moeten zijn die je nog handige tips zouden kunnen geven natuurlijk, je weet maar nooit tenslotte...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:30 schreef nachtdier2 het volgende:
Verder valt er gewoon weinig te doen eigenlijk.
Hoe weet je dat dan van die auto enzo...???quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:27 schreef nachtdier2 het volgende:
Gisteren maar eens een mail geschreven. Uiteraard geen antwoord op gehad, maar meneer heeft wel nieuwe plannen om weer flink wat geld in zn auto te steken. Wil nu weer het complete ding over laten spuiten omdat ie uitgekeken is op de kleur na 1,5 jaar ofzo.
Die auto is z'n passie...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:41 schreef FFnog het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan van die auto enzo...???
Daaruit kan je dus ook een patroon halen wanneer hij thuis is en hem wel te spreken te krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:52 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Die auto is z'n passie...
Heb 'm toegevoegd op msn onder fake-naam en toen verscheen ie dus wel online opeens in msn. Heeft mij kennelijk geblocked dus.. Toen had ie het over LSD-scharnierdeuren die ie had besteld.
Zn nickname en posthistorie is terug te vinden op tig tuning gerelateerde fora. Daar kan ik exact zien wanneer ie online is/was en wat ie dus van plan is. En nu is ie kennelijk wezen kijken voor een V6 die ie onmogelijk kan betalen, omdat ie geen hoog loon heeft en betalingsregelingen met deurwaarders. Zal wel sponsored by mama zijn?
tuurlijk komt er geen reactie en dat weet je zelf ook wel!quote:Op woensdag 18 maart 2009 04:13 schreef nachtdier2 het volgende:
Enigzins ja...
Maar ik ga niet even 25km naar hem toe fietsen om te kijken of ie dan thuis is. En als ie dan wel thuis is, is de vraag of ie de deur open doet. Heb ik ook gehad...
We'll see. Benieuwd of er een reactie komt op de krabbel op zn hyves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |