SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:01 schreef prodygee het volgende:
Nu even zo.
Met geile desktop widgets á la OSX, want ik wil een MacBook Pro.
[ afbeelding ]http://www.vistaosx.net/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
Nietquote:Op woensdag 1 april 2009 21:57 schreef raaavi het volgende:
[..]
hoe kan je je dan ooit concentreren?
Je kan ook gewoon rocketdock nemen, die is volgens mij minder zwaar.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:50 schreef prodygee het volgende:
[..]
Nu dus zo.Mét dock-venster-slurp effect. XWindowsDock.
Geinig hoe 't allemaal kan, alleen ga ik 't er toch wel gauw weer afgooien.
[ afbeelding ]
Sslllllurp.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad. Echte macquote:Op donderdag 2 april 2009 08:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon rocketdock nemen, die is volgens mij minder zwaar.
Of koop een echte mac
Als je een werkende OSX86 hebt gevonden, mail je me dan de torrent?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:39 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Echte mac
RocketDock gebruik ik al super langdie zit verborgen in de rechter hoek van m'n scherm. Dat je dát niet ziet.
En ik geil op al die effecten van de OSX dock, en dat heeft RocketDock niet.
--
Nu een Dualboot met OSX op m'n laptop aan 't maken.Ik moet en zal dat uitproberen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 12:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je een werkende OSX86 hebt gevonden, mail je me dan de torrent?
het verschilt per computer welke je moet gebruikenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je een werkende OSX86 hebt gevonden, mail je me dan de torrent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |