Je moet The Siege zien, geweldige film en nog relevant ook!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij hebt teveel Hollywood films gezien. Westers Schwein..
inderdaad ja. alle politiekorpsen van Nederland zitten in de IKEA nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:14 schreef Meki het volgende:
Of dit kan allemaal een misleiding zijn en alle politie en diensten op een plek brengen. terwijl andere plekken ongemoeid blijven
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit soort berichtgevingen zorgen er helaas wel weer voor dat ik voor 8 uur salaris mij 16 uur moet inzetten voor de zaak. Ja, ik moet toegevoegde waarde t.o.v. een Klaas of een Piet.²
Ach gut, de slachtofferrol.. Zo gemakkelijk om je eigen falen op anderen af te schuiven, niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit soort berichtgevingen zorgen er helaas wel weer voor dat ik voor 8 uur salaris mij 16 uur moet inzetten voor de zaak. Ja, ik moet toegevoegde waarde t.o.v. een Klaas of een Piet.²
NIet afdwalen v/d disscussie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Ga jij nou maar internet zoeken in Afrika. Ben je tijdje zoet mee.
Concreet: waar faal ik in dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:19 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ach gut, de slachtofferrol.. Zo gemakkelijk om je eigen falen op anderen af te schuiven, niet?
Yep, vandaar al die blanke daders met een Amerikaans paspoort (welke ze toevallig vonden in een auto nabij het WTC)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik
9/11 was een tool voor de Amerikanen, door hen zelf uitgevoerd²
Bedankt voor je medeleven, in dit soort tijden kunnen we het echt goed gebruiken. Er komt weer een periode van verharding aan me dunkt. Helaas.quote:
Ik denk dat het wel meevalt, er is niks gebeurd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven, in dit soort tijden kunnen we het echt goed gebruiken. Er komt weer een periode van verharding aan me dunkt. Helaas.²
Dat je een vermoedde hebt dat Afrikanen(maak niet uit vanwaar) zich verbonden voelen met mensen uit het Oosten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
NIet afdwalen v/d disscussie.
Wat is je probleem eigenlijk? Wat heb ik fout gesteld volgens jou?
Is dat met eh Bruce Willis en Denzel Washington?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:18 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je moet The Siege zien, geweldige film en nog relevant ook!
Tof he?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dat met eh Bruce Willis en Denzel Washington?
Die heb ik gezien..
Misschien is klaagbaak iets voor jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar is wat mis mee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:22 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je slijt je dagen als systeembeheerder
Doe niet zo dom, Islam is de dominante religie in Noord Afrika, dat weet ieder kind.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Dat je een vermoedde hebt dat Afrikanen(maak niet uit vanwaar) zich verbonden voelen met mensen uit het Oosten.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef Meki het volgende:
In de nacht van woensdag op donderdag, even voor middernacht, kreeg de politie een telefonische melding dat drie mannen explosieven wilden plaatsen gericht op het maken van slachtoffers in winkels.
Volgens korpschef Bernard Welten kwam de melding uit Brussel. De beller vertelde waar de mannen verbleven en noemde namen, panden en winkelketens.
[b]Hij gaf ook een vaag signalement. Er werd gebeld met een prepaid mobiele telefoon.[/b]
Verharding van de maatschappij komt er zo wiezo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven, in dit soort tijden kunnen we het echt goed gebruiken. Er komt weer een periode van verharding aan me dunkt. Helaas.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |