afzetters.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
Daar betaal je toch ¤1 per bitterbal ofzo?
Bij Feyenoord koop je voor ¤10 een speler. Opgelost.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef porsche1 het volgende:
Bij de Mac bestel je een HappyMeal. Opgelost, slotje!
Omdat we die nooit mogen van papa.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef appelsjap het volgende:
Bitterballen bij de mac? Nog nooit van gehoord.
Daarom voetbal ik daar ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij Feyenoord koop je voor ¤10 een speler. Opgelost.
En bij de Mac koop je geen bitterballen
Ik liep een paar uur geleden langs een KFC en toen zag ik tot mijn schrik alleen maar negers binnen, dus je gaat niet "gewoon" naar de KFC.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Ga gewoon naar KFC
Die heb je blijkbaar ook niet overal. Ik ging er eens heel blij naar vragen in een mac, bleek dat ze daar heul geen bitterballen hadden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef appelsjap het volgende:
Bitterballen bij de mac? Nog nooit van gehoord.
Zwartofoob!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef Genius-F het volgende:
Ik liep een paar uur geleden langs een KFC en toen zag ik tot mijn schrik alleen maar negers binnen, dus je gaat niet "gewoon" naar de KFC.
Nu nog de McAlcoholvrijBierquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef Hetiszover het volgende:
Bitterballen hoor je in de kroeg te eten 14.gif
mini-mackroket is te lang voor de menukaartquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:40 schreef DAARHEID het volgende:
Maar niet bij McDonald's. Je bestelt bitterballen maar je krijgt iets dat niet op een bitterbal lijkt en er al helemaal niet naar smaakt
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik liep een paar uur geleden langs een KFC en toen zag ik tot mijn schrik alleen maar negers binnen, dus je gaat niet "gewoon" naar de KFC.
Gadver.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Ga gewoon naar KFC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |