Doet me denken aan het stadion van Juve somsquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef BluesRebel het volgende:
Wat een leeg stadion trouwens.. ook geen flikker aan.

Volgens de verslaggever ook maar 5 a 600 man van Ajax. Klopt dat? Lijkt me een beetje weinig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef BluesRebel het volgende:
Wat een leeg stadion trouwens.. ook geen flikker aan.

Voor Sulejmani is zo ongeveer alles moeilijk dit seizoen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Jezus man, zo moeilijk is het toch niet om die bal bij de 2e paal voor te zetten?

Alex jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef -Willempie- het volgende:
die gast klungelen met dat sjaaltje
 Smste het al
  Smste het al

Dat bedoel ik op de Arena Boulevard. Blij dat AJAX niet thuis speeltquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Net bekend dat het echt serieus was.

Flikker eens op met die kutplaatjes steedsquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hup fc groningen 2

feyenoord "supporters" voelen zich altijd wel thuis in Frankrijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens de verslaggever ook maar 5 a 600 man van Ajax. Klopt dat? Lijkt me een beetje weinig.

Jij kijkt de stream?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:04 schreef Espabilado het volgende:
Ja schijn ff met een laser in zn oog

Nee.. daar 'houden' ze huis bedoel je..quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
feyenoord "supporters" voelen zich altijd wel thuis in Frankrijk.

Ja, maar klopt het dat er maar 5 a 600 man van Ajax zijn? Hebben ze daar een klein uitvak ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
feyenoord "supporters" voelen zich altijd wel thuis in Frankrijk.

kunnen er ook 4 a 599 zijn..quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, maar klopt het dat er maar 5 a 600 man van Ajax zijn? Hebben ze daar een klein uitvak ofzo?

de rest is thuis... nieuws niet gezien vandaag??quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, maar klopt het dat er maar 5 a 600 man van Ajax zijn? Hebben ze daar een klein uitvak ofzo?

Goed gegoktquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]

Kneusquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef Anonymousz het volgende:
GERETS een Belg?
ik dacht dat hij een nederlanderT was

Volg het nieuws dan wel goed want er zijn 7 marokanen opgepakt en die komen neit bij ajax alleen al zijn er rellenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:06 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
de rest is thuis... nieuws niet gezien vandaag??
" We make bombs"

²
²

Dan moet Sulejmani worden gewisseldquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Mocht Ajax nog scoren, gaat dat gebeuren uit een vrije trap of corner. Een mooie aanval zie ik nog niet komen

quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:05 schreef Morendo het volgende:
Trieste supporters. Dat zijn ook geen normale laserpennen meer.

ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:08 schreef Animal_FR het volgende:
ik mis Evert

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |