Wat denk jij dan? Dat ze de deur van de kleedkamer stiekem op slot doen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef Dos37 het volgende:
Nou benieuwd of Ajax not terug kan komen
Zegt wat over je....quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heerlijk elftal dat Marseille. Hard, vies en blijven zeuren en zuigen bij de scheidsrechter. Een club naar mijn hart
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Dat ze de deur van de kleedkamer stiekem op slot doen?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gast komt ook gewoon met 2 benen in en krijgt niet eens geel...quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zijn er van die dappere dodo's die met droge ogen beweren dat hier niets aan de hand was.
Die is 4 tot 6 weken weg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Terechtplus1 het volgende:
beter is vertonghen volgende week fit, anders wordt dat 1 groot drama achterin zonder vermaelen en vd wiel.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef DurQ het volgende:
vreemde wedstrijd....Ajax had gelijk op 0 - 1 moeten komen!
De scheids laat het echt wel uit de hand escaleren!!
Ik zie ons hier echt nog wel een keertje scoren. Ik gok op 3-2 of 3-3 nu.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Silenus het volgende:
Die 2-1 vasthouden en alle ballen op suarez is het devies!
heb je precies genoeg voor een wedstrijd de rest invullen met reclame en schaatsenquote:
luister nou naar mij.. 4-8quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zie ons hier echt nog wel een keertje scoren. Ik gok op 3-2 of 3-3 nu.
Dat je niet van voetbal houdt was al bekend door je clubvoorkeur.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heerlijk elftal dat Marseille. Hard, vies en blijven zeuren en zuigen bij de scheidsrechter. Een club naar mijn hart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |