quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Xu het volgende:
Jij ondersteunt zeker ook tijdens het pissen je lul met je pink?
En dat heeft er mee te maken omdat ..... <vul in>quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Xu het volgende:
Jij ondersteunt zeker ook tijdens het pissen je lul met je pink?
Het stijlvol isquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef Natrium het volgende:
[..]
En dat heeft er mee te maken omdat ..... <vul in>
Dat heb ik altijd bij het lezen van dit soort topicsquote:Mijn God. Als ik dat zie, val ik de rest van de avond mijn studiegenoten lastig met cultuurpessimistische overpeinzingen.
1338.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Hanenwurger het volgende:
zucht waar is de tijd gebleven dat iedereen in een zwart hemd of een bruin uniform rondliep....
Dat je met deze kleding door de stad slentert is an sich zo erg nog niet. Couldn't care less. Het stijlgevoel is echter in zo'n mate afwezig dat jongeren niet meer weten dat het debiel is om zo'n afzakbroek naar college of een bruiloft aan te trekken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Hanenwurger het volgende:
Aan stijlloze kleding geen gebrek: Ik noem hier even de G-starlijn, de colberts met capuchon, die broeken die zo laag hangen dat je die lelijke merkbevattende shorts ziet (plus daarboven een zeer onintelligent hoofd), alles uit winkels waar infantiele hededaagsche top 40 muziek wordt gedraaid, broeken zonder broekzakken op de kont etc etc.
Dat is nog altijd minder erg dan versleten spijkerbroek met houthakkersblouse erboven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef Hanenwurger het volgende:
Aan stijlloze kleding geen gebrek: Ik noem hier even de G-starlijn, de colberts met capuchon, die broeken die zo laag hangen dat je die lelijke merkbevattende shorts ziet (plus daarboven een zeer onintelligent hoofd), alles uit winkels waar infantiele hededaagsche top 40 muziek wordt gedraaid, broeken zonder broekzakken op de kont etc etc.
zucht waar is de tijd gebleven dat iedereen in een zwart hemd of een bruin uniform rondliep....
Het belang om goed over te komen op mensen. Je kan dit conformisme noemen, maar zie jij het ook als conformisme als je je aantrekkelijk kleed om bij het uitgaan een meisje te scoren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef _Parallax het volgende:
Mag ik vragen waarom je in de openingspost refereert aan het begrip 'belang'? Welk belang? Het belang van conformisme?
Jij snapt hem..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
zoiets al je pink omhoog houden als je een kopje thee drinkt......
Kleedt, als je graag goed over wil komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het belang om goed over te komen op mensen. Je kan dit conformisme noemen, maar zie jij het ook als conformisme als je je aantrekkelijk kleed om bij het uitgaan een meisje te scoren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |