Het staat nu 28-27 voor mij, met de topic-openers.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sorry Peter, ik dacht dat ik de LaPo had.
Gewoon, het lijkt mij dat als je in bijv al 12 dagen in zo'n muffe bunker zit opgesloten en je hebt nog 13 te gaan, dat je dan wel even een uurtje van het voorjaarszonnetje wil genieten.quote:
Dat is dus niet de bedoeling want we willen bloed zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sowieso, even een uurtje weg van de groep lijkt me dan al een verademing.
Jij wel!quote:
Ja nou ja, dat soort dingen, daar wil ik best een stem in hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Copycat het volgende:
Ah okay, gewoon even aan de buitenkant van de bunker zitten.
Misschien tegen het eind van de rit, een kwartiertje.
Ik zeg streng en spartaans!
Korfbal is wel gezamelijk douchen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag zo`n korfbalopdracht, dat ze zoveel mogelijk ballen in de korf moeten gooien.
Met een koker om de arm toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag zo`n korfbalopdracht, dat ze zoveel mogelijk ballen in de korf moeten gooien.
Ik weet nog dat ik op een donderdag tijdens BB5 extra snel naar huis fietste om het live mee te kunnen gaan maken.
Sjeesss....dat jullie dat nog allemaal weten.quote:
Nou, het enge was dat dit als eerste in mijn hoofd schoot toen ik dat korfballen van Peter las.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Sjeesss....dat jullie dat nog allemaal weten.
1. dat wij van de SC gratis toegang tot de streams hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:34 schreef dieenebart het volgende:
Maak maar een lijst van wat jullie wel en niet willen beslissen
Ja dat been!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, het enge was dat dit als eerste in mijn hoofd schoot toen ik dat korfballen van Peter las.![]()
Vond trouwens laatst nog een briljante cap op een oude harde schijf van die erwtensoep dat badje met het been van Rob met die slipper eraan
Ook Scanman lag lekker op snelheid daar op pagina 6.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Zelfs APK postte sportief mee: [BB SC #420] Uur van de waarheid met korfballen
En dat is het leukst live dus wél streamsquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is dus niet de bedoeling want we willen bloed zien.
Is daar al antwoord op gegeven?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, zolang Huub maar niet bij dit project betrokken wordt, en er 24/7 streams zijn, vind ik het allang best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |