" Oeh lekker, aaardbei!" ..........quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:09 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Kun je net zo goed op een boterhamzakje gaan zitten sabbelen met een vieze rubbersmaakt, of erger nog, een "lekker" smaakje, zo'n chemische chocoladesmaak
.
Wow, dat jij jezelf zo even kunt typeren. Ik kan dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een truus met lang haar en een stoppelbaard en borsthaar. Dat dan weer wel
Ik zweef tussen Truus, Nicht, Alto en Nerd, afhankelijk van de bui.
Truus/Nicht is de ijdelheid en de vrouwelijkheid in me.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:15 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wow, dat jij jezelf zo even kunt typeren. Ik kan dat denk ik niet.
Waar kan ik allemaal uit kiezen?
Kun jij dat niet dan? Ik dacht dat jouw ster inmiddels wel zo uitgewoond was dat je moest oppassen dat je aan de bar niet over de barkruk heenzakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:24 schreef mike_hunt het volgende:
xag net een vrouw over een brandblusser heen schuiven
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun jij dat niet dan? Ik dacht dat jouw ster inmiddels wel zo uitgewoond was dat je moest oppassen dat je aan de bar niet over de barkruk heenzakt.
Het is dat je niet rookt, anders was je helemaal Truus van Hanegem in d'r jonge jarenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een truus met lang haar en een stoppelbaard en borsthaar. Dat dan weer wel
Ik zweef tussen Truus, Nicht, Alto en Nerd, afhankelijk van de bui.
Omdat je het verdient?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom moet jij ons op deze vrijdag nou kwellen?
Het HEMA breiboekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is dat je niet rookt, anders was je helemaal Truus van Hanegem in d'r jonge jaren
http://www.gaarmans.nl/79_hema_breiboek.html
Not really. No.quote:
Heel vroeg was ze toch een Celeb en zat in panels op TV bij b.v. Frank Kramerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef Pieter. het volgende:
Waar haal je DAT nou weer vandaan Stroek?![]()
![]()
Wat grappig, ik kan me haar echt helemaal niet herinneren als tv personality. Alleen als "vrouw van" en dan ook nog maar vaag.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel vroeg was ze toch een Celeb en zat in panels op TV bij b.v. Frank Kramer
en google kan beter zoeken dan ik
Maar Truus staat in mijn beeld als een struise blonde vrouw, ook al ken ik haar alleen uit de tijd dat we thuis nog zwart wit tv hadden
Maar jij bent toch ook jonger dan ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:03 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wat grappig, ik kan me haar echt helemaal niet herinneren als tv personality. Alleen als "vrouw van" en dan ook nog maar vaag.
Ik wilde juist vragen "Is dat de vrouw van Willem misschien?". Zover kan ik me haar dus herinneren... niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:03 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wat grappig, ik kan me haar echt helemaal niet herinneren als tv personality. Alleen als "vrouw van" en dan ook nog maar vaag.
Er staan wel erg leuke foto's van celebs op die site van het brei boek uit 1978quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde juist vragen "Is dat de vrouw van Willem misschien?". Zover kan ik me haar dus herinneren... niet.
heette die toevallig Joost?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
just kiddin'
ik had een fb vroeger en die kwam uit Veenhuizen. Echt een hot fuck.
ik ga zo lichten hangen en stellen, vanavond generale repetitie.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef mike_hunt het volgende:
Wat zijn de plannen van iedereen voor dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |