Dat zal wel loslopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar als ik weg trek door de pijn schiet hij misschien uit
Ja, 't is wel een mooie ketting. Alles van B2B is mooi, maar het is niet echt bescheiden. Ik heb van Pieter echt een JOEKEL van een armband gekregen en soms denk ik wel 'ns: 'Pffffoeh, wel patserig'. En dat vind ik soms van die ketting ook, vooral als hij 'm draagt onder een overhemd. Maar goed, uiteindelijk doen we er niks mee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef Xiance het volgende:
ojhhh mooie ketting dirk!
ik heb zon goedkoop dingetje van de WE, met matching armband
die past dan ook weer meteen bij mijn riem, mn schoenen, en mn horloge
Mijn ketting is heul niet patserig!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, 't is wel een mooie ketting. Alles van B2B is mooi, maar het is niet echt bescheiden. Ik heb van Pieter echt een JOEKEL van een armband gekregen en soms denk ik wel 'ns: 'Pffffoeh, wel patserig'. En dat vind ik soms van die ketting ook, vooral als hij 'm draagt onder een overhemd. Maar goed, uiteindelijk doen we er niks mee..
naast mijn rechteroogquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef Pieter. het volgende:
Maar een traantje TMM? Waar? Onder je boxershort?
Zodat je in de kroeg de grap kunt maken:"Daar schieten de tranen van in mn boxer!"
Neuh, daar past het prima bij. Da's gewoon een beetje die look.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:00 schreef Pieter. het volgende:
Behalve als ik een hemdje aanheb misschien:
in je gezicht? dat zou ik niet doen!quote:
Welterusten!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:06 schreef Xiance het volgende:
[twitter/hyves/high5/friendsnet/gaynl/gayromeo/facebook/gaygate/enderest]
ik ga douchen en naar bed
[/twitter/hyves/high5/friendsnet/gaynl/gayromeo/facebook/gaygate/enderest]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:48 schreef Dirk het volgende:
Covergirl! Put the bass in your walk!
Aangeboden door RuPaul's Drag Race
Wast leuk?quote:
Hij wil gewoon op Johnny Depp in Cry Baby lijken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:08 schreef Pieter. het volgende:
Is bovenstaande van toepassing op jou??
Nou, Racoon was afgelopen weekend ook afgelast omdat de zanger ziek was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Wast leuk?
Je hebt mazzel dat je niet naar de killers in de HMH bent geweest. Die is nl afgelast.
Vanwege dat bommel ding?quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:19 schreef Pieter. het volgende:
Wast leuk?
Je hebt mazzel dat je niet naar de killers in de HMH bent geweest. Die is nl afgelast.
Yep, alle winkels de hele dag dicht en de HMH dus ook dicht gebleven.quote:
Wat is er aan de hand met XI dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:11 schreef hierissieweer het volgende:
Tevens wil ik melden dat ik enorm blij ben voor Xiance!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |