Gecondoleerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:08 schreef hierissieweer het volgende:
ik ben dood...
Thanx, maar ben heb mij volgens wel weer omhoog gewerkt vandaag. Plus van een collega te horen gekregen dat ze het zo fijn vind altijd om met mij te praten want ik weet zoveel. Top dagje toch!?quote:
You go Girl!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Thanx, maar ben heb mij volgens wel weer omhoog gewerkt vandaag. Plus van een collega te horen gekregen dat ze het zo fijn vind altijd om met mij te praten want ik weet zoveel. Top dagje toch!?
Ik ook.. handige dingen! Zitten alleen soms in de wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:17 schreef Dirk het volgende:
Ik heb zo blij met het mijn arm. Tralala..
Sorry, dat bedoelde ik niet. Herkansing:quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik ook.. handige dingen! Zitten alleen soms in de weg
Die vleugel dingen toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:22 schreef Dirk het volgende:
[..]
Sorry, dat bedoelde ik niet. Herkansing:
Ik ben zo blij met het tattoo ontwerp op mijn arm! Tralala..
Nee dat is www.last.fmquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:08 schreef Xiance het volgende:
[twitter]
ik luister nu naar Celine Dion - Misled
[/twitter]
Oh, ja, nou... ik lees hier ook niet meer zo vaak mee enzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:31 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nee joh. Die heb ik al lang en zijn onlangs bijgewerkt.
Nu gaat het hier om:
[ afbeelding ]
ik loop achter met schrijven maar verder wel goed. Spierpijn.quote:
Spierpijn? Veel sporten weinig schrijven?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef wonderer het volgende:
ik loop achter met schrijven maar verder wel goed. Spierpijn.
Met jou? Drukdrukdruk?
Navy seal routine volgenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef Dirk het volgende:
[..]
Spierpijn? Veel sporten weinig schrijven?.
En qua drukte gaat het wel de laatste tijd, 's avonds dan. Mijn tweede Expreszo is inmiddels klaar, of mijn deel althans. Dus ik heb de avonden nu weer lekker voor mezelf. Maar op kantoor is het overdag ver-schrik-ke-lijk druk. Maar dat geeft niet, want 5 minuten nadat ik 's ochtends binnen kom is het alweer 6 uur, dus da's prettig..
Mjaaa, we zijn heelquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:55 schreef wonderer het volgende:
Dus nu kan Pieter weer van je genieten?Wel tof.
Cool!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Dirk het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Expreszo. Met mijn coverfoto van Belgische Bram..
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:57 schreef Dirk het volgende:
[..]
Mjaaa, we zijn heel. liev
. samen de laatste tijd.
. KOTSMISSELIJK WORD JE D'R VAN!
.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
is eigelijk wel heel
zeker als je
bent!
Mooi!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef Dirk het volgende:
Zo moet die tattoo ongeveer worden:
[ afbeelding ]. Vaarwel arm.
.
Dank. Hij wordt uiteraard nog wel anders. Dit is gewoon een pen-en-zeep transfer van het originele ontwerp. Nu gaat het aangepast worden zodat het precies mooi de lijnen van mijn arm volgt en hier en daar zullen er nog bloemetjes vanaf krullen enzo. Yaaaay, kan niet wachten.quote:
Gaafquote:
Jap maar goed, dan heb je wel iets heel moois!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:11 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dank. Hij wordt uiteraard nog wel anders. Dit is gewoon een pen-en-zeep transfer van het originele ontwerp. Nu gaat het aangepast worden zodat het precies mooi de lijnen van mijn arm volgt en hier en daar zullen er nog bloemetjes vanaf krullen enzo. Yaaaay, kan niet wachten.. Zal wel een hele operatie worden.
.
Twitter = digitale incontinentie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Het wordt ook door teveel mensen misbruikt om teveel verbale vomit uit te storten. Ik heb mensen in mijn lijstje staan die af en toe een nuttige link bloggen of een leuke foto, uitspraak of overpeinzing. Dat is een stuk interessanter dan inderdaad dat patatje, die chocomel en dat je de bus hebt gemist.
Zeker. En daarbij komt... De pijn duurt maar kort, terwijl je er daarna heul lang van kunt genieten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:12 schreef hierissieweer het volgende:
Jap maar goed, dan heb je wel iets heel moois!
Zegt me niks, maar is vast mooiquote:
Een traantje? Dat duurt hooguit 5 minuten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wil een traantje getatooeerd hebben, maar ik vrees dat ik bij het eerste puntje al gillend weg ren van de pijn
quote:
Wat grappig. Ik zei toevallig vanavond nog tegen Pieter dat ik van m'n Hyves af wil en alleen nog Facebook wil gebruiken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Hyves is uit. Ook in Nederland gaat iedereen nu op Facebook.
Ooh, dat ziet er wel tof uit, ja...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Dirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is vooral simpel.. En aangezien we allebei nog andere sieraden van Buddha to Buddha dragen past hij daar mooi bij.
IEKS!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:32 schreef Xiance het volgende:
Pieter. heeft tepelpiercings van budha 2 budha ?
Shh, ik moet nog kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
Ik had echt egt egt egt mis met mijn mol voorspelling
maar als ik weg trek door de pijn schiet hij misschien uitquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:23 schreef Dirk het volgende:
[..]
Een traantje? Dat duurt hooguit 5 minuten..
Dat overleef je echt wel hoor. Het voelt zeker niet fijn, maar het is ook niet ondraaglijk ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |