Nee Dude, hij kan zelf een kinderkamer bekostigenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:24 schreef Duderinnetje het volgende:
God en die hele ellende wordt na de geboorte natuurlijk weer breed uitgemeten in de bladen, want daar is Rob ook niet vies van. Kan hij een gratis kinderkamer in zijn Veluwse hok timmeren.
Nee dat is ook zo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Ole het volgende:
We weten natuurlijk niet wat de bevruchting heeft gekost Haaibaaike! Dat is niet van een leien dakje gegaan hoor
Static wil ook nog graag een kindjequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat ageer je toch telkens sterk tegen de leeftijdsdiscussie...?
Ik denk het ook! Op zijn 69ste!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Static wil ook nog graag een kindje
Staat zijn drukke carrière-agenda een bevalling in maart toe?quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:32 schreef Leandra het volgende:
Als ze in maart uitgerekend is dan hoeft ze nog niet te bevallen lijkt me...
Misschien moet hij/zij wel blijven zitten tot april. Heeft ie geen concerten in Maart gepland? Want dan moet de kleine binnen nu en 2 weken geboren worden en anders douwt ie er maar een kurk in..quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Staat zijn drukke carrière-agenda een bevalling in maart toe?
Moet natuurlijk wel even afgestemd in huize De Nijs.
Jij bent optimistisch over Jets elasticiteit, zie ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Misschien moet hij/zij wel blijven zitten tot april. Heeft ie geen concerten in Maart gepland? Want dan moet de kleine binnen nu en 2 weken geboren worden en anders douwt ie er maar een kurk in..
Rekt 't niet, dan scheurt 't welquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij bent optimistisch over Jets elasticiteit, zie ik.
Aangaande de kurk dus.
Z'n agenda is gewoon gelijkmatig gevuld de komende weken: http://robdenijs.nl/agenda/quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Staat zijn drukke carrière-agenda een bevalling in maart toe?
Moet natuurlijk wel even afgestemd in huize De Nijs.
Ah, dan zal ze op 11 maart wel opengeritst worden. Dat past dan het beste, lijkt me, en Rob hoeft er dan geen boterham minder om te eten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n agenda is gewoon gelijkmatig gevuld de komende weken: http://robdenijs.nl/agenda/
Behalve dat hij op 11 maart een optreden in de Reehorst in Ede heeft en dat is vanuit zijn huis een keer links, bij de rotonde rechts, weg volgen en dan pas weer rechts om de parkeerplaats van de Reehorst op te rijden, en als het even wil ligt Jet een km verderop in het ziekenhuis.
(hoewel ik in het ziekenhuis in Ede nog niet dood gevonden zou willen worden, en de kans daarop bovengemiddeld groot is)
Ik verwacht overigens niet dat ze de bevalling tot aan de uitgerekende datum gaan afwachten, wegens de oud wijf factor.
en een speelkameraadje voor yoshi!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah, dan zal ze op 11 maart wel opengeritst worden. Dat past dan het beste, lijkt me, en Rob hoeft er dan geen boterham minder om te eten.
Het is voor Rob niet te hopen dat het hospitaal zijn imago waarmaakt, want dan moet hij zijn kind ook nog ergens zien te slijten, voor de rest van diens jeugd.
Nu ja, misschien wil Belin nog een aanlopertje. Met ezeltjes kijkt ze ook niet op een extra bord op tafel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |