Yep!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt volgende week als tweede single uitgebracht. Heel goed
.
Nee 29 meiquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
19 mei mag je nog een keer
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:42 schreef LeonH het volgende:
Godverdomme... klotezooi.... kut "Nederlanders-met-Marokkaanse-afkomst*
Tim-oooooooooooooquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:35 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeedenavond, daar zijn we weer![]()
Daar zijn we weer. Ben net een uurtje weer thuis van Amsterdam
Kom ik aan, hoor ik precies dat t afgelast werd. Toen ben ik maar weer omgedraaid
390 km. voor niks gereden...
Dit klinkt wel 'n stuk beter dan dat vreselijke Get On Your Boots. Di's ook niet super, maar ik hoef 'm bij deze plaat niet te muten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Dandelion het volgende:
ah
Magnificent nu al op de hoge rotatie? Prima!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:43 schreef Dandelion het volgende:
ah
Magnificent nu al op de hoge rotatie? Prima!
Han-ssieeeeeeeeeeeeequote:
Get on your boots is ook niet zo geweldig nee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dit klinkt wel 'n stuk beter dan dat vreselijke Get On Your Boots. Di's ook niet super, maar ik hoef 'm bij deze plaat niet te muten.
quote:
Erg mooi iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]beste track van het album
![]()
klinkt een beetje als de oude tracks van U2![]()
Fez vindt ik erg gaaf. Stand up en boots wat minder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg mooi idd. Mijn favorieten van het album zijn Unknown Caller
en Moment of Surrender
.
Ja klopt. Omdat de supportersverenigingen ontevreden zijn over de gang van zaken ivm de fusie (geen goede informatie verstrekking terwijl dit wel was afgesproken, geen duidelijkheid, niet bekend welk standpunt Roda zelf heeft etc. etc.) hebben ze besloten helemaaal geen uitreizen meer te organiseren dit seizoen. Triest he?? Lekkere supportersquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Yoooooooo
! Ik las trouwens dat jullie met dermate weinig supporters komen dat het uitvak nu deels bezet zal worden door FC Groningen-fans. Ben jij er ook bij ??
http://www.rtvnoord.nl/sport/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=80089
Ohja Groningen - Roda morgen... Was m'n cluppie even helemaal vergeten door het Killers-gedoequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja klopt. Omdat de supportersverenigingen ontevreden zijn over de gang van zaken ivm de fusie (geen goede informatie verstrekking terwijl dit wel was afgesproken, geen duidelijkheid, niet bekend welk standpunt Roda zelf heeft etc. etc.) hebben ze besloten helemaaal geen uitreizen meer te organiseren dit seizoen. Triest he?? Lekkere supportersDe mensen die nu komen, komen met eigen vervoer.
Ben er zelf niet bij, moet werken tot 16.00uur
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ohja Groningen - Roda morgen... Was m'n cluppie even helemaal vergeten door het Killers-gedoe
Nope, zie reden onder dit berichtquote:
Ah dan zie je ze morgen alsnogquote:
quote:
quote:Nieuwe vormgeving voor 3FM NOS Headlines
Nieuwe vormgeving voor 3FM NOS Headlines3FM neemt morgen de nieuwe vormgeving in gebruik voor de '3FM NOS Headlines'. Vanaf 7:00 uur zal het nieuws op 3FM worden aangekleed met de nieuwe vormgeving.
De vormgeving is gemaakt door VHU Europe en Eric Corton is als stem te horen. Hij is sinds begin deze maand de nieuwe stationvoice van 3FM.
De vormgeving die tot en met vandaag te horen was stamde uit november 2005.
Dat er nieuwe vormgeving aan zat te komen was al een paar dagen openbaar bekend (via het Twitter-account van een van de audio-vormgeversquote:
Mooie stadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:21 schreef Brennel het volgende:
WEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Morgen naar Gent
Thanks, en trustenquote:
Gast, geef goede info of zeg niks...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
19 mei mag je nog een keer
Beetje vreemd inderdaad want ondanks al die externe factoren hoor je toch eigenlijk gewoon het team te steunen en dus ook tijdens de uitwedstrijden. Ik zit er trouwens zelf nog wel een beetje over na te denken om te gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja klopt. Omdat de supportersverenigingen ontevreden zijn over de gang van zaken ivm de fusie (geen goede informatie verstrekking terwijl dit wel was afgesproken, geen duidelijkheid, niet bekend welk standpunt Roda zelf heeft etc. etc.) hebben ze besloten helemaaal geen uitreizen meer te organiseren dit seizoen. Triest he?? Lekkere supportersDe mensen die nu komen, komen met eigen vervoer.
Ben er zelf niet bij, moet werken tot 16.00uur
Klinkt geloof ik wel goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 06:44 schreef Sirolf het volgende:
Zo, goedemorgen!
Over ongeveer een kwartier de nieuwe Headlines-vormgeving!
Jup, dat was ook iets wat mij direct opviel. 't komt ook wat professioneler overquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een stuk rustiger dan de vorige iig, je hoort het amper als er overheen gepraat wordt.
+orenquote:
lolquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
+oren![]()
sinds Roel vertelde dat ze zo uitgezakt is, kan ik bij liedjes van haar alleen maar aan dit plaatje denken![]()
*jakkie*
Roel !!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
EerstClaudia
en dan alwééér die verschrikkelijke KoL
. Sorry hoor, maar zijn de platen op ofzo
![]()
Hier in Zeeland schijnt de zon ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel !!![]()
. Is het weer in Limburg ook zo mooi als hier in het Noorden? De
zon
schijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |