Soms wel, expressquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Serieus? Dan mag je afgechoten worden.
Ben er serieus nog nooooooooit geweestquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:49 schreef behangplakker het volgende:
Grappig dat iedereen altijd kritiek heeft op shoarmazaken, dat ze zich aftrekken op het eten (), de kwaliteit slecht is, de personen erachter onbeleefd zijn, dat ze stinken, etc etc.
Maar toch gaat 90% van de bevolking erheen om kebab te halen![]()
het is gewoon lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:49 schreef behangplakker het volgende:
Grappig dat iedereen altijd kritiek heeft op shoarmazaken, dat ze zich aftrekken op het eten (), de kwaliteit slecht is, de personen erachter onbeleefd zijn, dat ze stinken, etc etc.
Zotheid niet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:49 schreef behangplakker het volgende:
jij traced mensen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:51 schreef IQM het volgende:
Paaskonijn, is dat jouw hyves? Ben jij die Jimmy?
Leer cultuur man, traditioneel Chineesquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:55 schreef gers het volgende:
of soms eet ik traditioneel chinees nasi , babi pangang enzo
Ik ook nietquote:
Ja, en veel van de kritieken vind ik dan ook onterecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |