Maar als je aan de zijkant zit, moet je de hele avond je nek schuin houdenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Als ik die BK 113 kaarten koop zit ik daar:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook en denk dat ze echt niet alles 1 voor 1 gaan nalopen onee deze kaarten terug in de verkoop zelfde ccquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zou ik raar vinden, anders zou ie toch meteen moeten weigeren.
Doe dat anders ff.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:38 schreef alexis_ het volgende:
Nee das aan de zijkant van het podium. Als iemand die panaroma uit het vorige topic er even bijhaald
Ik kom ze in elk geval zeker meteen ophalenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:19 schreef KingOfPop het volgende:
Zal begin januari elke dag 23 keer naar de deur lopen, wegens het horen van belletjes die er niet zijn
Toch wel fijn daty je dat alvast weet, kan je jezelf er op voorbereiden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:19 schreef KingOfPop het volgende:
Zal begin januari elke dag 23 keer naar de deur lopen, wegens het horen van belletjes die er niet zijn
Nou het kutte is dus, dat ik niet thuis ben, en mijn ouders de hele dag werken, althans mijn vader, mijn moeder niet elke dag, en het dus getekend moet worden, maar na drie keer niemand thuis dumpen ze die shit toch op het postkantoor?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:21 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ik kom ze in elk geval zeker meteen ophalenals je ze hebt daar hoef je alles behalve bang voor te zijn
10 dagen van te voren is begin januari dus zaterdag 2 januari anders denk ik maandag 4 januari uiterlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nou het kutte is dus, dat ik niet thuis ben, en mijn ouders de hele dag werken, althans mijn vader, mijn moeder niet elke dag, en het dus getekend moet worden, naar drie keer niemand thuis dumpen ze die shit toch op het postkantoor?
Alhoewel, zal wel kerstvakantie zijn
Oh, tof, en die van september zal ik wel in de zomervakantie krijgen danquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
10 dagen van te voren is begin januari dus zaterdag 2 januari anders denk ik maandag 4 januari uiterlijk
Weet niet waneer je zomervakantie hebt hier in regio noordquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh, tof, en die van september zal ik wel in de zomervakantie krijgen dan
Ja noh, concert is 8 augustus, plus dat ik student ben en dus naar school ga wanneer ik zin hebquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:26 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Weet niet waneer je zomervakantie hebt hier in regio noordis die dan al afgelopen eind augustus
Heb me ooit aangemeld om op de hoogte gehouden te worden, maar goed, ze zijn enigszins laat mag ik wel zeggen. Echter:quote:Want na Londen zal Michael Jackson naar Parijs komen en daar hebben wij in de regel zeker voldoende kaarten voor beschikbaar.
Ook hier berichten wij u over zodra meer informatie beschikbaar is.
Hartelijke dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Team C&O Travel
Ik wil ze wel komen ophalen effen kijken ook met betaling enzo wil ook wel vast wat betalen zodat je zekerheid hebt dat ik ze echt kom halenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja noh, concert is 8 augustus, plus dat ik student ben en dus naar school ga wanneer ik zin heb![]()
Maar jij komt ze dus ophalen?
Moet nog maar wat met Xaobotnik afspreken
Ja, was toch al een gerucht?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Heb me ooit aangemeld om op de hoogte gehouden te worden, maar goed, ze zijn enigszins laat mag ik wel zeggen. Echter:
PARIJS?
Ja, das ook goed hoor. Je mag ook nu al wel betalen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:30 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ik wil ze wel komen ophalen effen kijken ook met betaling enzo wil ook wel vast wat betalen zodat je zekerheid hebt dat ik ze echt kom halen
Na london, zouden Parijs, New York en Mumbai nog aan de beurt komenquote:
Moet je ff je pm checkenquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, das ook goed hoor. Je mag ook nu al wel betalen.
Ergens wel, maar doe nog maar eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Arn0 het volgende:
Is de mogelijk gelekte setlist al gepost?(geen zin om vorige topics door te lezen)
Zal nog wel ff duren voordat we daar iets over vernemen denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:45 schreef Arn0 het volgende:
Is de mogelijk gelekte setlist al gepost?(geen zin om vorige topics door te lezen)
Geen idee of het klopt.quote:'Thriller' als afsluiter
Volgens een uitgelekt document zal Jackson elke avond afsluiten met zijn grootste hit, 'Thriller'. Daarnaast overweegt hij ook een medley met hits van de Jackson 5 in te lassen.
"De organisatoren vreesden aanvankelijk dat Michael zijn grootste hits niet zou brengen. Maar hij garandeerde hen dat hij dat wel zou doen en stelde hen gerust met de setlist". Die is inmiddels gelekt, je vindt ze hieronder.
Michael Jackson 'This Is It' setlist:
'Billie Jean'
'Wanna Be Startin' Somethin''
'Rock With You'
'The Way You Make Me Feel'
'Don't Stop 'Til You Get Enough'
'I Just Can't Stop Loving You'
'Human Nature'
'Smooth Criminal'
'Girlfriend'
'Man In The Mirror'
'Beat It'