Oeps, ja twee keer zo duur..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:11 schreef Zapato het volgende:
http://www.viagogo.co.uk/Concert-Tickets/Rock-and-Pop/Michael-Jackson-Tickets?affiliateID=485&PCID=MICH
Dit is ook een officiele site he volgens mij. Wel iets duurder.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al?Jeps 4!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All management is Strategic Management.
Ja weet ik, maar ik heb er al 8 besteld, krijg er toch maar 4 waarschijnlijk, hoop ik ten minste..quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:24 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Jeps 4!Je kunt er maar 4 bestellen op een creditcard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of heb je een andere card?Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Als Nick Sanders ze niet hoeft kan ik ze dan overkopen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb er al 8 besteld, krijg er toch maar 4 waarschijnlijk, hoop ik ten minste..En als ik ze toch krijg heb ik ze toch nog wel, want Nicksanders hoeft ze iig niet meer.
Als ik ze krijg ja, want volgens de regelementen, mag je er maar vier kopen op een creditcard en ik heb er acht gekocht, er zouden dus vier tickets gecancelled moeten worden, maar dat merk je pas een week van tevoren als je ze hebt gekregen of niet...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:25 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als Nick Sanders ze niet hoeft kan ik ze dan overkopen?
450.000 waren er toch al verkocht?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:25 schreef Zapato het volgende:
Zouden alle miljoen tickets de deur uit gaan vandaag?
Wat lukte niet dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Klote, ik had echt perfect tickets, en nu krijg ik die creditcard er niet door....
Dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:28 schreef supersteve het volgende:
hahaha ik heb al best veel tabbladen open staan.. ik wacht en wacht maar kom er echt niet door JULLIE MEER SUCCES?
Dat werkt sowieso niet, kan ik je alvast vertellenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:28 schreef supersteve het volgende:
hahaha ik heb al best veel tabbladen open staan.. ik wacht en wacht maar kom er echt niet door JULLIE MEER SUCCES?
Dat zou moeten kunnen ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:28 schreef GodsSon het volgende:
Ik heb eventueel een 2e CC en 2e adres dus mocht het zo ver komen dan kan het altijd nog!
KoP heb jij tickets in Juli?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dat werkt sowieso niet, kan ik je alvast vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |