Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
Is dat trouwens niet die Doofie (?) uit Scary Movie in je ava?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:49 schreef haakon het volgende:
dat tentje van gister bij die murderscene stond er nog steeds
tuurlijk is hem datquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dat trouwens niet die Doofie (?) uit Scary Movie in je ava?
Doofie ftwquote:
Pak de bus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:59 schreef Fems het volgende:
Vanavond theorieles. door de regen fietsen.
quote:
waar woon je dan ? Als je in galmelo woont, kun je eser bestellenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet niet wat ik zometeen moet gaan eten...
Heb wel aardappelen rijst, worst, kip en wat boontjes in huis, maar geen zin in die zooi (heb ik de afgelopen 2 dagen al gegeten). Heb ook geen zin om naar de winkel te gaan, help
Zoetermeerquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef haakon het volgende:
[..]
waar woon je dan ? Als je in galmelo woont, kun je eser bestellenhier t nummer: 0546-824479
shoarmaquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoetermeer
En ja ik heb hier zo'n papiertje van een pizzatent waar je ook kunt bestellen, maar geen zin in pizza
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef haakon het volgende:
[..]
waar woon je dan ? Als je in galmelo woont, kun je eser bestellenhier t nummer: 0546-824479
t erge is, ik ken dat nummer gewoon uit men kopquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:59 schreef haakon het volgende:
[..]
t erge is, ik ken dat nummer gewoon uit men kopwij zijn gewoon vaste klant daar
als we het adres geven, zeggen ze gelijk: bornerbroek he ?
het is wel vies kt weerquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:11 schreef haakon het volgende:
[..]
morgen zo'n kutfeest in zenderen, zaterdag eef, zondag BRUINSSSS
kloptquote:
Wat is er zo leuk aan Bruins?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:11 schreef haakon het volgende:
[..]
Proest.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:19 schreef Intelligence het volgende:
Dizzt, rijst! Lekker, met ...haha
Ben dr een keer geweest, vond dr geen keutel aanquote:
Welke discotheken, clubs, dancing, etc. vind je wel leuk in de regio hier?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben dr een keer geweest, vond dr geen keutel aan
Jepquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:20 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Is dat die chick waar je wel is mee loopt in Atak?
Dan ga ik morgen toevallig even naar de Etosquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:40 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
Ik moet morgen op Stroinkslanden werkenIn de Etos in het winkelcentrum daar.... Nog nooit geweest joh
Eigenlijk geen specifiekquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Welke discotheken, clubs, dancing, etc. vind je wel leuk in de regio hier?
* ReMcOrE denkt bij Zenderen gelijk aan de carnavalskraker van de Red Devilsquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:11 schreef haakon het volgende:
[..]
precies, die hebben ze nog zwaar tegoed!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
0-2, al hoop ik dat ze wel een paar van die kutfransozen lam schoppen
Radstake, Takens, Dieka, Bill's Bar, New York zijn allemaal wel te doen voor een avondjequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Welke discotheken, clubs, dancing, etc. vind je wel leuk in de regio hier?
Doe dat maarquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen toevallig even naar de Etos
Is alweer tijd geleden Pinksterfeesten in Bbroek, gekke nacht was dat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef haakon het volgende:
[quote]Op donderdag 12 maart 2009 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE denkt bij Zenderen gelijk aan de carnavalskraker van de Red Devils![]()
[..]
dat nummer is gewoon een italiaans voetbalnummerknettershard gejat maar iets aangepast door Zenderen
en @ Samz, Pinksterfeesten Bornerbroek binnenkort ook wel weer he ! eerst nog Paasparty Bentelo..
maar hij is wel vetquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef haakon het volgende:
dat nummer is gewoon een italiaans voetbalnummerknettershard gejat maar iets aangepast door Zenderen
Jep. Moet even zien wie ik mee ga slepenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef haakon het volgende:
[quote]Op donderdag 12 maart 2009 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE denkt bij Zenderen gelijk aan de carnavalskraker van de Red Devils![]()
[..]
en @ Samz, Pinksterfeesten Bornerbroek binnenkort ook wel weer he ! eerst nog Paasparty Bentelo..
Ben er een paar keer geweest, niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Is alweer tijd geleden Pinksterfeesten in Bbroek, gekke nacht was dat.
ik ga voor de Hoeve, Beckum, Hengevelde, Rietmolen en Haaksbergenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:19 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de zomerfeesten van de Hoeve en het Betuws Spektakel tha bomb! En dan met name de kermis bij de Zomerfeesten
Judas Priest?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Te groot. Wist ik wel, maar een of andere Judas heeft me aangegeven in zo'n topic.
Ik stem voor Hoeve, rietmolen en haaksbergenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga voor de Hoeve, Beckum, Hengevelde, Rietmolen en Haaksbergen![]()
welke opleiding ?:D ik zit op ROC ertegenover, maar k heb bijna alle lessen op het saxion..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen naar de open dag van t Saxion. En me daarna aanmelden voor die geweldige opleiding
Crime Sciencequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef haakon het volgende:
[..]
welke opleiding ?:D ik zit op ROC ertegenover, maar k heb bijna alle lessen op het saxion..
Zuur dat je dan een mbo diploma krijgtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef haakon het volgende:
[..]
welke opleiding ?:D ik zit op ROC ertegenover, maar k heb bijna alle lessen op het saxion..
lessen die ik op het saxion heb, zíjn van het ROCquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zuur dat je dan een mbo diploma krijgt
Beterrrquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:52 schreef Lamzak_ het volgende:
hey machiel, zeker, diplomaatje ontvangen, half jaartje werken. Daarna naar het HBO, misschien morgen ook nog even naar de open dag morgen
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet je dat nou elke week melden?
Stel je eens voorquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:51 schreef haakon het volgende:
[..]
niet echt, k heb een tijdje niet meer op het tukkers op fok! gezeten
Veldhoflanden is de halte direct voor t winkelcentrum. Dus dat is de halte die je moet hebben jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef Samzz het volgende:
Nath, als ik met de bus naar Stroink ga, moet ik dan bij Veldhoflanden uitstappen? Heet die halte zo? Ik moet zo dicht mogelijk bij Stroink winkelcentrum komen
op mn profiel staat nog wel meerquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je eens voorT enige wat ik tot nu toe weet, is dat je graag naar Bruins te S. gaat
Schandalig eigenlijk, want het saxion heeft zelf ruimtegebrek. Heb regelmatig naar andere gebouwen moeten hoppen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef haakon het volgende:
[..]
lessen die ik op het saxion heb, zíjn van het ROCgewoon een gedeelte afgehuurd van het saxion
Daar vlakbij woont familie van mequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:26 schreef Samzz het volgende:
Nath, als ik met de bus naar Stroink ga, moet ik dan bij Veldhoflanden uitstappen? Heet die halte zo? Ik moet zo dicht mogelijk bij Stroink winkelcentrum komen
mja, er wordt nu achter dat eroosee en donders groot gebouw neer gepleurd, dus als het goed is, is al het ruimtegebrek dan opgelostquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk, want het saxion heeft zelf ruimtegebrek. Heb regelmatig naar andere gebouwen moeten hoppen.
ik....ik....ik zit niet meer op school/studiequote:Op donderdag 12 maart 2009 22:45 schreef Fems het volgende:
Ik heb morgen nog 2 uurtjes school. joepie.
Maarja, ik studeer nu toch al niet meer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:50 schreef haakon het volgende:
[..]
mja, er wordt nu achter dat eroosee en donders groot gebouw neer gepleurd, dus als het goed is, is al het ruimtegebrek dan opgelost
Ik doe niet aan hyves...quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:46 schreef haakon het volgende:
[..]
op mn profiel staat nog wel meermaar niet veel ;p daar kan je mn hyves ook wel uithale
Weetje bob!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ik....ik....ik zit niet meer op school/studie
W5H!quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Weetje bob!
Ik heb me trouwens ingeschreven voor mn studie![]()
OMG !quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:42 schreef Lamzak_ het volgende:
Hoi David en Machiel
David je moet eerder gaan slapen!
Kheb zojuist een pre-operatieve screening gehad. Over 6/8 weken wordt ik geopereerd aan mijn schouder, daarna nog 6 maanden niet volleyballen ;x
clouseau of manon?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Hey een foto van een FC Twente Fan!quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb meegedaan aan de vogeltelweek. Ik telde 30000 calimero's in Almelo
Geen dodo's?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik heb meegedaan aan de vogeltelweek. Ik telde 30000 calimero's in Almelo
Verrek, tis idd de 13equote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hihi, alleen maar goed nieuws vandaagWat nou vrijdag de 13e
ik was er ook vandaag, Academie F¤M... maar niet voor open dag, had lesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Net terug van de open dag van het Saxion. Ben nog geïnterviewd door studenten
late reactie, maar tochquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wie, Wat, Waar, Wanneer, Waarom en Hoe!
defensie ja
Ik had al 2 gezien die gepost hadden dat ze daar geweest waren, dus ik dacht, laat ik dat ook maar even melden. En het was positief omdat ik nu HELEMAAL enthousiast ben over de opleiding die ik wil gaan doenquote:
Mwoa verwacht er maar niet teveel van, de leraren zijn echt lui en je moet overal zelf achteraan .quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had al 2 gezien die gepost hadden dat ze daar geweest waren, dus ik dacht, laat ik dat ook maar even melden. En het was positief omdat ik nu HELEMAAL enthousiast ben over de opleiding die ik wil gaan doen
Ben jij ook naar de open dag geweest? In Enschede bedoel ik.quote:
Daar was ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ben jij ook naar de open dag geweest? In Enschede bedoel ik.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ben jij ook naar de open dag geweest? In Enschede bedoel ik.
Welk topic?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar was ik ook![]()
Niemand reageert in mijn topic
Crime Science -> Bijscholen -> Wiskunde A of B, of allebei?
Op de HAVO heb je Wiskunde B als je de richting met Scheikunde en Natuurkunde kiest dacht ik, dus denk dat je B nodig hebt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar was ik ook![]()
Niemand reageert in mijn topic
Crime Science -> Bijscholen -> Wiskunde A of B, of allebei?
Oke, dat dacht ik al. Want A is toch alleen maar ruimtelijke figuren en alles? Neem niet aan dat ik dat nodig hebquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Op de HAVO heb je Wiskunde B als je de richting met Scheikunde en Natuurkunde kiest dacht ik, dus denk dat je B nodig hebt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Dat is juist B volgens mij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want A is toch alleen maar ruimtelijke figuren en alles?
Oh, hahaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is juist B volgens mij.Ik heb A gehad, dat was meer statistisch gedoe.
Handig hé, weet meteen alles!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:49 schreef Fems het volgende:
[..]
late reactie, maar toch
Wie: Femke
Wat: Internationale betrekkingen en internationale organisatie
Waar: Groningen
Wanneer: Volgend school jaar.
Waarom: Ik moest de knoop toch een keer doorhakken
Hoe: via studielink
(H)
Tja, beter dan wageningen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Handig hé, weet meteen alles!maar leuke studie, alleen groningen
Je hebt wat met het buitenland héquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:54 schreef Fems het volgende:
[..]
Tja, beter dan wageningen.
En Maastricht is mijn tweede keus btw.
slaap zequote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
GoeiemorgenIk duik mn bed weer even in
Dat zal je lerenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 07:57 schreef rulerofdeath het volgende:
mogguh
kats verslapen en een kwartier te laat op werk
denk je?quote:
sinds december 2006 weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:16 schreef Bob-B het volgende:
sinds wanneer werk je eigenlijk op zaterdag?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sinds december 2006 weer
heb daarvoor een maand zonder zaterdagwerk gezeten
beetje 3d-tekenen enzoquote:
Op zaterdag!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje 3d-tekenen enzo
hoofdzakelijk machine's/constructie's ontwerpen
ik zit nog op schoolquote:
Je kan nog altijd je lichaam verkopen voor geld.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zit nog op school
nu heb ik wel een pretrooster dat ik doordeweeks er nog bij kan werken, maar als ik dat niet had, moet ik toch ergens geld vandaan halen
heb je een adresje?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 09:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je kan nog altijd je lichaam verkopen voor geld.
just in timequote:
jazekerquote:
dat duurt nog evenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier ook goed
Ik wacht vol spanning op de nieuwe plaat van Iron Maiden![]()
2010 moet 'ie uitkomen
![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:39 schreef Fems het volgende:
Ik kom er ook niet zo vaak!
Maar vanmiddag maar even met winst weggaan![]()
Daag!
Wil je een prognose?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben naar Heracles...![]()
Kijken wat ze er van bakken...
Veel plezier vanavond.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben naar Heracles...![]()
Kijken wat ze er van bakken...
Weet jij waar ik Twente kan volgen. Weet jij ook toevallig of er een stream van Heracles - Volendam is?quote:
Van harte gefeliciteerd met 3 punten. Heb alleen 2de helft gezien.quote:
Jij bent veul te jong om uit te gaan, binnen blijven verdomme!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha![]()
Ik ben mij aan t klaarmaken voor uitgaan
Te jong?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij bent veul te jong om uit te gaan, binnen blijven verdomme!
wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij bent veul te jong om uit te gaan, binnen blijven verdomme!
Iemand die áf en toe meeleest maar niet zovaak post hier in dit subforum?quote:
Of ik ben zo oud dat kan natuurlijk ookquote:
Suppose the last onequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Iemand die áf en toe meeleest maar niet zovaak post hier in dit subforum?
[..]
Of ik ben zo oud dat kan natuurlijk ook
Ooit kom je op een leeftijd dat je een nuchtere zondag gaat waarderenquote:
Ah, je moet zeker tijd hebben voor de kleinkinderen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ooit kom je op een leeftijd dat je een nuchtere zondag gaat waarderen
En voor het voetbal wat al om half 1 begint op eredivisie livequote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ah, je moet zeker tijd hebben voor de kleinkinderen.
Ben bijna nooit bezopen, heb dus vrij regelmatig een nuchtere zondag. Moet morgen net zo goed een wedstrijd zwemmen en daarna werkenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ooit kom je op een leeftijd dat je een nuchtere zondag gaat waarderen
Toe maar weer, een fitte tukkerse deerne.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben bijna nooit bezopen, heb dus vrij regelmatig een nuchtere zondag. Moet morgen net zo goed een wedstrijd zwemmen en daarna werken
Kwaliteit en daar mag ook wel enigszins voor betaald worden. Ik zit te denken 2 of 3 keer per week te sporten in mijn vrije middaguurtjes.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ligt eraan wat je wil he, cheap? Van plan om meerdere keren per week te gaan of maar 1 keer?
http://www.healthcity.nl/quote:Fitness
1x per week ¤ 24,00
2x per week ¤ 31,00
onbeperkt ¤ 37,00
Inschrijfgeld ¤ 35,00 eenmalig
De bovenste is mij ook op de studie aangeraden. Ik zit te overwegen om voorlopig (tot aan de zomer veranderd mijn rooster toch niet meer) een daluren daar te nemen. Is het daar een beetje wat?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:39 schreef Chr1st1aan het volgende:
http://www.bodygym.info/
[..]
http://www.healthcity.nl/
v.a ¤ 36 all in
of +- 4 euro p.w tot 17.00
Durf ik niet te zeggen hehe.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De bovenste is mij ook op de studie aangeraden. Ik zit te overwegen om voorlopig (tot aan de zomer veranderd mijn rooster toch niet meer) een daluren daar te nemen. Is het daar een beetje wat?
Je hebt het echt zwaar he.....quote:Op zondag 15 maart 2009 14:18 schreef Bob-B het volgende:
Ja het is echt weer zondagzo maar ff het café in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |