quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:11 schreef heksehiel het volgende:
Ik welMaar in geval van échte liefde valt daar ook wel een mouw aan te passen
Het wordt er niet veel duidelijker op.quote:
Dagnabbit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:15 schreef heksehiel het volgende:
ONder de noemer tropisch valt het niet en je kans is bij deze verkeken
Vast wel iemand denk ik zo...quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:19 schreef heksehiel het volgende:
Wie geeft me de Wiki- link? Gemakzucht FTW
Je hebt het topic ook gelezen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef JonKeL het volgende:
Je zou maar een vriendin hebben, er seks mee hebben maar niet haar lichaam mogen zien
Ik las het net ja.. ach hij mag in iedergeval voelen, dat is al heel watquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef JonKeL het volgende:
Je zou maar een vriendin hebben, er seks mee hebben maar niet haar lichaam mogen zien
Haha inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef JonKeL het volgende:
Je denkt dat Heksehiel zich wel het bed in laat paaien door de eerste de beste die aan haar gemakszucht tegenmoet komt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef Adolecens het volgende:
Even kijken wie je het liefst in bed wil hebben
Ze zullen vast ook wel goede seks hebben op deze manierquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik las het net ja.. ach hij mag in iedergeval voelen, dat is al heel wat
Het is echt erg. Een maand lang elke dag hetzelfde eten bijvoorbeeld (blanke pasta), met 10 man in 1 cel, plassen en poepen in een emmer, isoleer cel is een doos van metaal 1,5x1,5x1,5 midden op de binnenplaats in de zon en daar word je een maand ingepropt en je ziet maar wat je dan doet voor hygiene die maand.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kunnen ze hier in NL nog een voorbeeld aan nemen.
Nee, dat denk ik nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je denkt dat Heksehiel zich wel het bed in laat paaien door de eerste de beste die aan haar gemakszucht tegenmoet komt?
Ik denk dat meer mensen dat niet denken. Het duurde een hele 10 minuten voor iemand hapte.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
Je denkt dat Heksehiel zich wel het bed in laat paaien door de eerste de beste die aan haar gemakszucht tegenmoet komt?
And we have a winner!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
Hier Heksje:
http://wiki.fok.nl/index.php/Singles
Maak het haar nog makkelijkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
Hier Heksje:
achja.. sommigenquote:
Die moeten er ook zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan wel weer zien wie wie onder de duim heeft
Toch jammer dat ze hem weg hebben gehaald, anders hij had zijn vriendin later in zijn eentje kunnen DP'enquote:Moskou - In Rusland is een jongen geboren met twee penissen.
Artyom G. werd twee weken geleden geboren na een normale bevalling.
De jongen heeft een vijf uur durende operatie in het kinderziekenhuis St Vladimir in Moskou moeten ondergaan om van de twee penissen één te laten maken.
"Het was een ingewikkelde operatie", vertelt een van de doktoren achteraf. "Hij zal opgroeien als een normale man en kan later kinderen krijgen."
De operatie is geslaagd en de baby is nu in goede gezondheid, weet The Sun.
In juni vorig jaar werd in China een baby geboren met een penis op zijn rug.
Jah maar nu kan ie kinderen krijgen.. Ik lees het te letterlijk denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze hem weg hebben gehaald, anders hij had zijn vriendin later in zijn eentje kunnen DP'en
Dagnabbit: Oldcootism used during great consternation or surprise. Used by 1890's prospectors, cantankerous old farmers, and young people playing old people on TV in the 60's and 70's.quote:
quote:
Dat zegt opa Simpson o.a. weleens, het is de politiek-correcte variant op "Gawddamnit". Aangezien ik oud werd genoemd daarnet, vond ik het wel toepasselijk.quote:
Thnx B.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
Hier Heksje:
Bij jou heb ik niet direct het idee dat je dubieuze intenties hebtquote:
Het is wel 1 van de players.. dus wel weer indirectquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij jou heb ik niet direct het idee dat je dubieuze intenties hebt
dat intern verhuizen op t werk is trouwens best leuk. Ik ben 3 kwartier bezig geweest met het zoeken van 3 mensen
Ow en het IS een slowchatquote:Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan was het laatste topic het laatste topic.
Dat zijn de beste hè, de e-players waarbij je niet direct het idee hebt dat het e-players zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
Dat natuurlijk ookquote:
is dat niet het bestaansrecht van wiki?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:49 schreef kwaakvaak het volgende:
Handig zo'n wiki waar elke lollige onderbroek kan bewerken.
NPquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat intern verhuizen op t werk is trouwens best leuk. Ik ben 3 kwartier bezig geweest met het zoeken van 3 mensen
Mwa, ik houd wel van duidelijkheid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zijn de beste hè, de e-players waarbij je niet direct het idee hebt dat het e-players zijn.
OP aangepastquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:48 schreef Adolecens het volgende:
En weer heeft iemand de OP verneukt
[..]
Ow en het IS een slowchat![]()
Iedereen vindt zichzelf duidelijk, en permitteert zichzelf daarbij een zekere marge.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mwa, ik houd wel van duidelijkheid.
Nee. Er is niets on-wiki's aan om het te beperken tot mensen met enig gezond verstand en om in ieder geval editten op IP-adres uit te zetten zodat mensen nog enige verantwoording mogen nemen voor hun wijzigingenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is dat niet het bestaansrecht van wiki?
En tevens waarom een wiki in mijn ogen niet voor elk doel geschikt is. Voordeel is dat je de lollige onderbroek weer ongedaan kan maken, maar het vereist kwa onderhoud gewoon meer werk en een oplettende gebruiker.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is dat niet het bestaansrecht van wiki?
I disagree. Ik ben niet duidelijk. Soms wel, maar meestal niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Iedereen vindt zichzelf duidelijk, en permitteert zichzelf daarbij een zekere marge.
Kun je deze zin uit je mond krijgen, zonder te hakkelen of adem te halen? Ik niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Er is niets on-wiki's aan om het te beperken tot mensen met enig gezond verstand en om in ieder geval editten op IP-adres uit te zetten zodat mensen nog enige verantwoording mogen nemen voor hun wijzigingen.
Ik weet van mezelf dat ik niet altijd even duidelijk benquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Iedereen vindt zichzelf duidelijk, en permitteert zichzelf daarbij een zekere marge.
En sex kan in de SEX SCquote:
Dan is dát iig duidelijk.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
I disagree. Ik ben niet duidelijk. Soms wel, maar meestal niet.
Probleemloos.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kun je deze zin uit je mond krijgen, zonder te hakkelen of adem te halen? Ik niet.
Nee, want dat hoort ook bij het single zijn, of eigenlijk het niet hebben van sex omdat je single bentquote:
Of het wel hebben van sex ook al ben je single.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, want dat hoort ook bij het single zijn, of eigenlijk het niet hebben van sex omdat je single bent
Ja, dat is ook een optiequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of het wel hebben van sex ook al ben je single.
Kan allemaal
Good for youquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan is dát iig duidelijk.
Zie je wel?
Ik heb nog steeds gelijk.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan heb jij toch haast niets meer te posten hier??? En nog een paar....
Waarom denk je dat je deurpost daar op zou zitten wachten?quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan heb jij toch haast niets meer te posten hier??? En nog een paar....
De dames zijn van mening dat ik het altijd over sex heb, daarop aanstuur en niks anders te melden heb?!quote:
Of het nou over sex gaat of niet, jij bent één van de weinige die het probeert ontopic te houden of daar op aan te sturen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef Adolecens het volgende:
De dames zijn van mening dat ik het altijd over sex heb, daarop aanstuur en niks anders te melden heb?!
De betere ademhalingstechnieken worden inderdaad gewaardeerd.quote:
Niet altijd, maar je mag wel toegeven dat je er best vaak naar verwijst. Of insinueert bij bepaalde post.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
De dames zijn van mening dat ik het altijd over sex heb, daarop aanstuur en niks anders te melden heb?!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet altijd, maar je mag wel toegeven dat je er best vaak naar verwijst. Of insinueert bij bepaalde post.
Ok, je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet altijd, maar je mag wel toegeven dat je er best vaak naar verwijst. Of insinueert bij bepaalde post.
Ik heb 'm even ver 'Ado'd...quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:10 schreef Adolecens het volgende:
Ok, je hebt helemaal gelijk. Neuken?
quote:
jullie houden je relatie-beslommeringen toch wel ff lekker buiten dit topic hè.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom ben je chagrijnig eigenlijk Ado?
Volgens mij wel, maar ik heb dan ook net twee uur liggen pitten.quote:
Met Blanka hequote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
jullie houden je relatie-beslommeringen toch wel ff lekker buiten dit topic hè.
Slechte film gekeken gisteravond, te laat gaan slapen, slecht geslapen, te vroeg wakker en een lichtelijk geïrriteerd gevoel met een kort lontje vandaag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom ben je chagrijnig eigenlijk Ado?
Dat laatste was duidelijk jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Slechte film gekeken gisteravond, te laat gaan slapen, slecht geslapen, te vroeg wakker en een lichtelijk geïrriteerd gevoel met een kort lontje vandaag.
Grappig, erg grappigquote:
Ook goed! PSVquote:
Je was in het begin een stuk erger dan nu iig, maar als je eenmaal een naam hebt, kom je daar nooit meer vanaf.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Grappig, erg grappigIk dacht eerlijk gezegd nog eerder aan Duimelot...
Ik zal er eens op letten, maar ik ben in mijn ogen erg spaarzaam met dat soort opmerkingen.
Zoals Bengeltje al aan gaf, het heeft op zich ook nog wel wat ook. Hoe je het ook wendt of keert, blijkbaar heb je het vermogen om door middel van woorden mensen aan je te binden. Je zou gek zijn in mijn ogen als je van een dergelijke vaardigheid geen gebruik zou maken,quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:19 schreef Adolecens het volgende:
Ik zal er eens op letten, maar ik ben in mijn ogen erg spaarzaam met dat soort opmerkingen.
Zit al een tijdje naar je opmerking te staren en wil er wel wat over zeggen, maar doe het voor nu even niet...quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals Bengeltje al aan gaf, het heeft op zich ook nog wel wat ook. Hoe je het ook wendt of keert, blijkbaar heb je het vermogen om door middel van woorden mensen aan je te binden. Je zou gek zijn in mijn ogen als je van een dergelijke vaardigheid geen gebruik zou maken,
Heb ik een gevoelige snaar geraakt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef Adolecens het volgende:
Zit al een tijdje naar je opmerking te staren en wil er wel wat over zeggen, maar doe het voor nu even niet...
Hij hoeft er toch ook niet vanaf te komen? Vind het wel bij hem passen, hij is niet vulgair ofzo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je was in het begin een stuk erger dan nu iig, maar als je eenmaal een naam hebt, kom je daar nooit meer vanaf.
Fijne voor de World Press Photo dit jaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef Belsezar het volgende:
Zal je denk ik niet te vaak meemaken als je met je cameratje bezig bent .
http://www.telegraph.co.u(...)-camera.html?image=1
Inderdaad!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Fijne voor de World Press Photo dit jaar.
Ado wil er blijkbaar wel vanaf. Hij heeft zijn signature in ieder geval net aangepast.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef Bengeltje het volgende:
Hij hoeft er toch ook niet vanaf te komen? Vind het wel bij hem passen, hij is niet vulgair ofzo.
Laten we geen conclusies gaan trekken voor anderen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
[..]
Ado wil er blijkbaar wel vanaf. Hij heeft zijn signature in ieder geval aangepast.
De vraag is of je mensen aan je wil binden, of dat je wil dat ze elke keer opnieuw kiezen voor je om wie je bent, niet om je woorden. Dus eigenlijk vind ik dit helemaal geen compliment.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals Bengeltje al aan gaf, het heeft op zich ook nog wel wat ook. Hoe je het ook wendt of keert, blijkbaar heb je het vermogen om door middel van woorden mensen aan je te binden. Je zou gek zijn in mijn ogen als je van een dergelijke vaardigheid geen gebruik zou maken,
Het is geen vrouwquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ik een gevoelige snaar geraakt?
Dat hoeft daar toch niets mee te maken te hebben? Doen er wel meer, regelmatig een andere sig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef Howl het volgende:
[..]
Ado wil er blijkbaar wel vanaf. Hij heeft zijn signature in ieder geval aangepast.
Dat is ook een manier waarop je het kan interpreteren ja. Zo bedoelde ik het in ieder geval niet. En gezien mijn huidige fysieke conditie heb ik geen zin om na te denken over hoe ik het dan moet formuleren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:46 schreef heksehiel het volgende:
De vraag is of je mensen aan je wil binden, of dat je wil dat ze elke keer opnieuw kiezen voor je om wie je bent, niet om je woorden. Dus eigenlijk vind ik dit helemaal geen compliment.
Wat volgens mij hier op Fok en specifieker: hier in Singles nog weleens vergeten wordt, is dat we veelal niet veel méér hebben dan die woorden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:46 schreef heksehiel het volgende:
De vraag is of je mensen aan je wil binden, of dat je wil dat ze elke keer opnieuw kiezen voor je om wie je bent, niet om je woorden. Dus eigenlijk vind ik dit helemaal geen compliment.
Gelukkig kunnen we je ziekte de schuld geven. Stomme rot ziekte, laat Air met rustquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is ook een manier waarop je het kan interpreteren ja. Zo bedoelde ik het in ieder geval niet. En gezien mijn huidige fysieke conditie heb ik geen zin om na te denken over hoe ik het dan moet formuleren.
We hebben ook smileys en onderschat niet hoe belangrijk die soms zijn om te pogen de non-verbale communicatie te vervangen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat volgens mij hier op Fok en specifieker: hier in Singles nog weleens vergeten wordt, is dat we veelal niet veel méér hebben dan die woorden.
Volgens een aantal vrouwelijke posters heeft dat ongetwijfeld niks met elkaar te maken. Die beweerden gisteren nog dat mannen altijd iets of iemand anders de schuld geven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:52 schreef heksehiel het volgende:
Gelukkig kunnen we je ziekte de schuld geven. Stomme rot ziekte, laat Air met rust
Ligt er aan hoe je het leest. Als hij zo goed met woorden is, vind ik het wel een compliment.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
Ligt er aan hoe je het leest. Als hij zo goed met woorden is, vind ik het wel een compliment.
Dan beoordeel je de persoon op zijn woorden en niet op zijn uiterlijk. Zijn woorden zijn toch ook een onderdeel van hem. Ik lees het niet als negatief, juist als positief.
JIj externaliseert nu toch ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens een aantal vrouwelijke posters heeft dat ongetwijfeld niks met elkaar te maken. Die beweerden gisteren nog dat mannen altijd iets of iemand anders de schuld geven.
Rationeel denken past op dit moment niet in mijn zelfmedelijden...quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:56 schreef heksehiel het volgende:
JIj externaliseert nu toch ookOf wil je zeggen dat je griepje een onderdeel is van je eigen persoonlijkheid?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Blegh.. net thuis gekomen, door de regen en met koppijn nog steeds
Je kunt met een shitload aan smilies nog steeds niet bewerkstelligen dat men weet hoe je bent, terwijl een IRL-contact met iemand die vraag in no-time kan beantwoorden, denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:53 schreef heksehiel het volgende:
We hebben ook smileys en onderschat niet hoe belangrijk die soms zijn om te pogen de non-verbale communicatie te vervangen!
Ik heb het ook niet zo zeer over uiterlijk als wel daden of non-verbale communicatie/uitstraling, gebaren etc. Ik denk dat ik persoonlijk minder waarde ben gaan hechten aan woorden alleen. Woordenkunstenaars zijn niet altijd van binnen als wie ze pretenderen te zijn dmv van hun woorden. Maar jullie hebben gelijk in die zin dat je op Fok weinig anders hebt en het wel ubertriest zou zijn als je hier mensen aan je zou binden omdat je een fijne foto in je fobo zou hebben, maar voor de rest onzin lult.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het leest. Als hij zo goed met woorden is, vind ik het wel een compliment.
Dan beoordeel je de persoon op zijn woorden en niet op zijn uiterlijk. Zijn woorden zijn toch ook een onderdeel van hem. Ik lees het niet als negatief, juist als positief.
Nee wel goed gegeten, maar komt door m'n verkoudheid. Morgenvroeg is het wel weer effe wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Even opwarmen en iets aan je hoofdpijn gaan doen?
Heb je slecht gegeten? Daar kan je ook hoofdpijn van krijgen.
Jij praat tegen je laptop, ik doe wel eens Fok-smileys na in het echte leven. Dat zijn de momenten dat ik denk: 'ok, nu wordt het écht tijd om te gaan afkicken.'quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kunt met een shitload aan smilies nog steeds niet bewerkstelligen dat men weet hoe je bent, terwijl een IRL-contact met iemand die vraag in no-time kan beantwoorden, denk ik.
Wat je echter wel vaak ziet gebeuren, vooral in kleinere samenstellingen zoals zo'n SIngles-reeks, dat mensen gaan dénken dat ze elkaar kennen omdat ze elkaar toch al zo vaak hebben gequote.
Dat bedenk ik althans weleens, en dan vind ik dat frappant. "Hey, wat frappant." zeg ik dan tegen de laptop.
Ik merk het als ik woorden als rofl en lol ga gebruiken als ik met iemand aan het praten benquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij praat tegen je laptop, ik doe wel eens Fok-smileys na in het echte leven. Dat zijn de momenten dat ik denk: 'ok, nu wordt het écht tijd om te gaan afkicken.'
Ik doe dat echt nooitquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik merk het als ik woorden als rofl en lol ga gebruiken als ik met iemand aan het praten ben
rofl heb ik nooit echt begrepen. lol dan wel weer, maar meer als lol dan de uitgeschreven versie ervan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik merk het als ik woorden als rofl en lol ga gebruiken als ik met iemand aan het praten ben
Ik heb hem toegevoegd aan mijn msn smiley archiefquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
rofl heb ik nooit echt begrepen. lol dan wel weer, maar meer als lol dan de uitgeschreven versie ervan.
Merk wel dat ik op msn op een gegeven moment deontzettend miste omdat die zoveel zegt
Wanneer wel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rationeel denken past op dit moment niet in mijn zelfmedelijden...
Jah ik ook, maar het is wel de eerste die ik mis als ik msn opnieuw heb geinstalleerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb hem toegevoegd aan mijn msn smiley archief
Ow dat verklaart mijn hoofdpijn..quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Even opwarmen en iets aan je hoofdpijn gaan doen?
Heb je slecht gegeten? Daar kan je ook hoofdpijn van krijgen.
Touché.quote:
Of op een computer waar je normaal nooit op zit even gaat msnen. Ik mis dan een hoop smileys merk ik hehequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah ik ook, maar het is wel de eerste die ik mis als ik msn opnieuw heb geinstalleerd
Dus het is .. of stoppen met fokken en de smilies niet meer gaan missen.. Of gewoon niet msnen.. Of gewoon kansloos zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Of op een computer waar je normaal nooit op zit even gaat msnen. Ik mis dan een hoop smileys merk ik hehe
Kansloos zijn die mensen die niet fokken en ook niet op msn zitten toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus het is .. of stoppen met fokken en de smilies niet meer gaan missen.. Of gewoon niet msnen.. Of gewoon kansloos zijn
Verloofde!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:15 schreef Duimelot het volgende:
Ik mis een printer
moet tevaak teveel printen, ga toch maar snel een aanschaffen, elke keer naar vrienden huppelen is t ook niet
dat zijn echte losersquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kansloos zijn die mensen die niet fokken en ook niet op msn zitten toch?
Voor jou misschien welquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kansloos zijn die mensen die niet fokken en ook niet op msn zitten toch?
Zo voel ik me veel dagen.. welkomquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben chagrijnig verdorie en op mn werk was t eigenlijk best leuk
oh gaan we gezellig met zn allen sjago wezen jeeeeeeeejquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben chagrijnig verdorie en op mn werk was t eigenlijk best leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wilde al reagerenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
-edit- dacht dat het Cue was.sorry
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
-edit- dacht dat het Cue was.sorry
En stuur eens iets.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh gaan we gezellig met zn allen sjago wezen jeeeeeeeejJa kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen is het dit keer geen ex waar ik chagrijnig van ben
compact en kleverig.
Hoger.. hehequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn smaak ligt iets hoger dan dat.![]()
Hoewel Rebel leuk en lief is.
Wat jij wilquote:
Ik dacht dat je het over bengel had, snapte die opmerkingen die na jouw post kwamen ook nietquote:
Iedereen hier een beetje scheel aan het worden ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over bengel had, snapte die opmerkingen die na jouw post kwamen ook niet
(Omdat ze je vraagt iets te sturen)
Maar je had het over Bels
Cue houdt van mij, want ik ben geen player.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over bengel had, snapte die opmerkingen die na jouw post kwamen ook niet
(Omdat ze je vraagt iets te sturen)
Maar je had het over Bels
Vandaar dat ik eht een rare opmerking vondquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Cue houdt van mij, want ik ben geen player.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:30 schreef Bengeltje het volgende:
Cue houdt van mij, want ik ben geen player.
Gelukkig is het wel bekend hierquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vandaar dat ik eht een rare opmerking vond
Ik zie dat niemand de moeite heeft genomen het even te verklaren, maar ik ben de beroerdste niet:quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:04 schreef Cuegirllie het volgende:
rofl heb ik nooit echt begrepen. lol dan wel weer, maar meer als lol dan de uitgeschreven versie ervan.
Merk wel dat ik op msn op een gegeven moment deontzettend miste omdat die zoveel zegt
Mag jij bedenken wat 'roflmaogcb' isquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zie dat niemand de moeite heeft genomen het even te verklaren, maar ik ben de beroerdste niet:
lol = laughing out loud;
rofl = rolling on (the) floor laughing
Nu mag jij zelf bedenken wat 'roflmao' dan is.
Wat aardig van jequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zie dat niemand de moeite heeft genomen het even te verklaren, maar ik ben de beroerdste niet:
lol = laughing out loud;
rofl = rolling on (the) floor laughing
Nu mag jij zelf bedenken wat 'roflmao' dan is.
met laughing er nog tussen dus, maar een kniesoor die daarop let.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef Cuegirllie het volgende:
rolling on (the) floor laughing my ass off?
jij rolt nooit over de grond van het lachen?quote:rofl slaat dan echt nergens op
verdomme, die g staat voor going denk ik, maar verder kom ik niet.quote:
Nee, 'Getting'quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:48 schreef Garisson72 het volgende:
verdomme, die g staat voor going denk ik, maar verder kom ik niet.
Ik gaf iets te graag antwoord op het nieuwe stukje, dat ik de korte versie niet genoeg aandacht gafquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:48 schreef Garisson72 het volgende:
met laughing er nog tussen dus, maar een kniesoor die daarop let.
Anders edit je evenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:48 schreef Garisson72 het volgende:
jij rolt nooit over de grond van het lachen?
"getting c... burns" dan of zo?quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Anders edit je even![]()
Maar uh nee eigenlijk niet
Ik had hem nog zo verdekt opgesteld dacht ik, die edit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Anders edit je even![]()
Maar uh nee eigenlijk niet
Dan ben ik snel oud gewordenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik had hem nog zo verdekt opgesteld dacht ik, die edit.
Nee, ik ook niet. Niet méér althans. Dat verleer je als je ouder wordt.
quote:
Jouw sig en de mijnequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat aardig van je
rofl slaat dan echt nergens op
rolling on (the) floor my ass off?
Ik zie mijn broer te weinig, bedenk ik me spontaan ineens zomaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar misschien met de juiste mensen om je heen.. die het kind in je naar boven halen
Ik kan je sig niet zienquote:
Laat me weten hoe het wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zie mijn broer te weinig, bedenk ik me spontaan ineens zomaar.
*belt broer
Toch trots dat ik er zelf nog achter kwam, al was het nooit gelukt als ik bij 'going' was blijven hangen. So thanks.quote:
Ik heb: We all want something beautiful, jij het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan je sig niet zienuitgeschakeld
Aah jah, leuke combiquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb: We all want something beautiful, jij het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een goedenavond! Nog maar 1 dagje werken en dan WINTERSPOOOOOOOOOORT!
Jaaaaaaah, en dan ligt er helemaal geen sneeuw meerquote:
Ja, ga lekker je gang daar in Italië, ik ga naar Val Thorensquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaaaaah, en dan ligt er helemaal geen sneeuw meerWant ik board alles aan snot!
whiiiiiihoeeeeeeeeee
You're welcomequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toch trots dat ik er zelf nog achter kwam, al was het nooit gelukt als ik bij 'going' was blijven hangen. So thanks.
Nee, dagquote:
Wat denk je, na mij is er van heel die alpen niets meer over!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ga lekker je gang daar in Italië, ik ga naar Val Thorens
Als je mijn eerste wintersportervaring maar tof laat zijn!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat denk je, na mij is er van heel die alpen niets meer over!
1e? dan eeehm, zal ik niet met de vlam in de pijp boarden, maar gewoon loei snelquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je mijn eerste wintersportervaring maar tof laat zijn!
Ga eens weg, je was naar schoolquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Correctie: Ik BEN op schoolquote:
quote:
Maar wel leuk en lief.quote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 18:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar volk, die vrouwen.
Ook niet allemaalquote:
Ja daarmee lokken ze je. En als het te laat is, dán bemerk je die onbetrouwbaarheid pas. Maar dan is 't te laat.quote:
Met de gipsvlucht terug?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hiep Hiep?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Traa lalalalaa aaalaaalalaaa trallalala gloriaaa..
Je pm inbox?quote:
Schatjuhhhhquote:
hahaha lekkerrrrrrrrrr die had ik gister, maar dat wist je alquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Schatjuhhhh![]()
![]()
![]()
Ik heb loempiatjes gegeten vandaag!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha lekkerrrrrrrrrr die had ik gister, maar dat wist je al
Uitstekend! Erg lekkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Voor nu even ja.
Hoe waren je loempiatjes?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef Belsezar het volgende:
Pizza is niet eens zo'n slecht idee. Dus ik denk het welquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus morgen eet je pizza en overmorgen ga je uit eten bij de mexicaan?
naaperquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pizza is niet eens zo'n slecht idee. Dus ik denk het wel
Ik heb mijn pad gekozen toen ik loempiatjes ging eten.quote:
ohhhhhhhhh dan moet je dus zaterdag naar valkenburg, en dan ben je toch in de buurt dussuhquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb mijn pad gekozen toen ik loempiatjes ging eten.
Valkenburgquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh dan moet je dus zaterdag naar valkenburg, en dan ben je toch in de buurt dussuh
dan zal je je pad snel weer verlatenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Valkenburg
Ik denk alleen niet dat het in mijn schema past. Ik moet een vriend helpen met wat spullen sjouwen overdags. Hij belde net
Ik zal hem weer snel opzoeken naderhandquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zal je je pad snel weer verlaten
Prima!quote:
Over je voetenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe t gelijk in de pot, scheelt poetswerk!
Relaxed, dagje school en klaar, lekker hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prima!
Geen training meer deze week. Alleen morgen nog even naar school en dan weekend
En met jou dan?
Nog een dagje voor jou, ook wel vol te houden toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Relaxed, dagje school en klaar, lekker hoor!
Lekker! Bijna weekend he. Ben wel moe, dus vroeg naar bedje vandaag
Oh jawel, als het maar geen kopie wordt van vandaag. Echt teveel mailtjes en telefoontjes vandaagquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nog een dagje voor jou, ook wel vol te houden toch?
Beetje stressen is toch ook wel leuk soms?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jawel, als het maar geen kopie wordt van vandaag. Echt teveel mailtjes en telefoontjes vandaag
Uitdaging!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Beetje stressen is toch ook wel leuk soms?
Hey Noukster!quote:
Ik moest hem googelenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef Q. het volgende:
"Let's grow old together and die at the same time"
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar wel állemaal onbetrouwbaar!
quote:
What's up?quote:
Oow ja, dat is te vergelijken...quote:
quote:
Jij luistert nooit Radio Veronica dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die staat samen met Paradise by the dashboardlight op 1 in mijn platen-die-ongelofelijk-veel-irritatie-opwekken top 10.
Tevreden!quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:35 schreef Ludootje het volgende:
Jij luistert nooit Radio Veronica dus?
tering grote jopen...quote:
Zonder te dan. Ik ben trouwquote:
Ik heb 8 jaar bij een bedrijf gewerkt waar dat áltijd aan stond... Kan je in ieder geval wel veel meezingenquote:
In het geval van Veronica is een week luisteren al voldoende. Bijzonder weinig variatie in het aanbod. Dat geldt overigens voor de meeste zenders is mijn ervaring.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Ludootje het volgende:
Ik heb 8 jaar bij een bedrijf gewerkt waar dat áltijd aan stond... Kan je in ieder geval wel veel meezingen
Nu al?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga nu te bed trouwens, fijne avond nog
Truste, lieverd!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vandaag de zender veranderd op mijn werkplek. Ik was de "variatie" van Veronica helemaal zat en aangezien ik het alleen leuk vind tussen 7 en 10 's avonds heb ik het maar veranderd naar Qmusic. Iets beter..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar bij een bedrijf gewerkt waar dat áltijd aan stond... Kan je in ieder geval wel veel meezingen
Inderdaad, overal een beetje hetzelfde liedje (pun intendedquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het geval van Veronica is een week luisteren al voldoende. Bijzonder weinig variatie in het aanbod. Dat geldt overigens voor de meeste zenders is mijn ervaring.
Weltrust!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
3FM heeft wat dat betreft bij mij nog wel een voorkeurspositie. Verder luister ik vooral naar mijn CD's / MP3's.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:41 schreef Ludootje het volgende:
Inderdaad, overal een beetje hetzelfde liedje (pun intended). Weinig origineels meer in de ether
Hier ook overwegend MP3's. CD's doe ik al heel lang niet meerquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3FM heeft wat dat betreft bij mij nog wel een voorkeurspositie. Verder luister ik vooral naar mijn CD's / MP3's.
Alle vrouwen zijn kuthoeren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:45 schreef DeRuphelman het volgende:
Och germ, je klinkt enigszins verbitterd!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:45 schreef DeRuphelman het volgende:
Waar ik de schijt soms van krijg als single is dat als je op een meid verliefd raakt je net weer de verkeerde te pakken hebt en ze jou niet ziet staan.
Daarom boeit het me geen *** meer en laat ik de dames maar naar mij toekomen als ze ooit eens zin hebben in een relatie met mij .
![]()
en zo nietnou dan heb ik dat ook weer gehad
Ik heb mijn hele CD collectie ge'MP3't. Ik koop nog regelmatig CD's. Goede artiesten verdienen wat mij betreft mijn bijdrage voor hun boterham!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:45 schreef Ludootje het volgende:
Hier ook overwegend MP3's. CD's doe ik al heel lang niet meer
Vind ik ook in principe. Alleen in praktijk kom ik er vaak niet toe om het album ook weer te kopen, te veel gedoequote:Op donderdag 12 maart 2009 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele CD collectie ge'MP3't. Ik koop nog regelmatig CD's. Goede artiesten verdienen wat mij betreft mijn bijdrage voor hun boterham!
Wijf!quote:Op donderdag 12 maart 2009 @ 21:51 schreef Ludootje het volgende:
Oeh, huisgenootje lokt me van m'n kamer met wijn... Tot straks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |