quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:11 schreef heksehiel het volgende:
Ik welMaar in geval van échte liefde valt daar ook wel een mouw aan te passen
Het wordt er niet veel duidelijker op.quote:
Dagnabbit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:15 schreef heksehiel het volgende:
ONder de noemer tropisch valt het niet en je kans is bij deze verkeken
Vast wel iemand denk ik zo...quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:19 schreef heksehiel het volgende:
Wie geeft me de Wiki- link? Gemakzucht FTW
Je hebt het topic ook gelezen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef JonKeL het volgende:
Je zou maar een vriendin hebben, er seks mee hebben maar niet haar lichaam mogen zien
Ik las het net ja.. ach hij mag in iedergeval voelen, dat is al heel watquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef JonKeL het volgende:
Je zou maar een vriendin hebben, er seks mee hebben maar niet haar lichaam mogen zien
Haha inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:23 schreef JonKeL het volgende:
Je denkt dat Heksehiel zich wel het bed in laat paaien door de eerste de beste die aan haar gemakszucht tegenmoet komt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef Adolecens het volgende:
Even kijken wie je het liefst in bed wil hebben
Ze zullen vast ook wel goede seks hebben op deze manierquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik las het net ja.. ach hij mag in iedergeval voelen, dat is al heel wat
Het is echt erg. Een maand lang elke dag hetzelfde eten bijvoorbeeld (blanke pasta), met 10 man in 1 cel, plassen en poepen in een emmer, isoleer cel is een doos van metaal 1,5x1,5x1,5 midden op de binnenplaats in de zon en daar word je een maand ingepropt en je ziet maar wat je dan doet voor hygiene die maand.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kunnen ze hier in NL nog een voorbeeld aan nemen.
Nee, dat denk ik nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je denkt dat Heksehiel zich wel het bed in laat paaien door de eerste de beste die aan haar gemakszucht tegenmoet komt?
Ik denk dat meer mensen dat niet denken. Het duurde een hele 10 minuten voor iemand hapte.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:28 schreef Garisson72 het volgende:
Je denkt dat Heksehiel zich wel het bed in laat paaien door de eerste de beste die aan haar gemakszucht tegenmoet komt?
And we have a winner!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
Hier Heksje:
http://wiki.fok.nl/index.php/Singles
Maak het haar nog makkelijkerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
Hier Heksje:
achja.. sommigenquote:
Die moeten er ook zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:36 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan wel weer zien wie wie onder de duim heeft
Toch jammer dat ze hem weg hebben gehaald, anders hij had zijn vriendin later in zijn eentje kunnen DP'enquote:Moskou - In Rusland is een jongen geboren met twee penissen.
Artyom G. werd twee weken geleden geboren na een normale bevalling.
De jongen heeft een vijf uur durende operatie in het kinderziekenhuis St Vladimir in Moskou moeten ondergaan om van de twee penissen één te laten maken.
"Het was een ingewikkelde operatie", vertelt een van de doktoren achteraf. "Hij zal opgroeien als een normale man en kan later kinderen krijgen."
De operatie is geslaagd en de baby is nu in goede gezondheid, weet The Sun.
In juni vorig jaar werd in China een baby geboren met een penis op zijn rug.
Jah maar nu kan ie kinderen krijgen.. Ik lees het te letterlijk denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze hem weg hebben gehaald, anders hij had zijn vriendin later in zijn eentje kunnen DP'en
Dagnabbit: Oldcootism used during great consternation or surprise. Used by 1890's prospectors, cantankerous old farmers, and young people playing old people on TV in the 60's and 70's.quote:
quote:
Dat zegt opa Simpson o.a. weleens, het is de politiek-correcte variant op "Gawddamnit". Aangezien ik oud werd genoemd daarnet, vond ik het wel toepasselijk.quote:
Thnx B.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef Belsezar het volgende:
Hier Heksje:
Bij jou heb ik niet direct het idee dat je dubieuze intenties hebtquote:
Het is wel 1 van de players.. dus wel weer indirectquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bij jou heb ik niet direct het idee dat je dubieuze intenties hebt
dat intern verhuizen op t werk is trouwens best leuk. Ik ben 3 kwartier bezig geweest met het zoeken van 3 mensen
Ow en het IS een slowchatquote:Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan was het laatste topic het laatste topic.
Dat zijn de beste hè, de e-players waarbij je niet direct het idee hebt dat het e-players zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
Dat natuurlijk ookquote:
is dat niet het bestaansrecht van wiki?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:49 schreef kwaakvaak het volgende:
Handig zo'n wiki waar elke lollige onderbroek kan bewerken.
NPquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat intern verhuizen op t werk is trouwens best leuk. Ik ben 3 kwartier bezig geweest met het zoeken van 3 mensen
Mwa, ik houd wel van duidelijkheid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zijn de beste hè, de e-players waarbij je niet direct het idee hebt dat het e-players zijn.
OP aangepastquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:48 schreef Adolecens het volgende:
En weer heeft iemand de OP verneukt
[..]
Ow en het IS een slowchat![]()
Iedereen vindt zichzelf duidelijk, en permitteert zichzelf daarbij een zekere marge.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mwa, ik houd wel van duidelijkheid.
Nee. Er is niets on-wiki's aan om het te beperken tot mensen met enig gezond verstand en om in ieder geval editten op IP-adres uit te zetten zodat mensen nog enige verantwoording mogen nemen voor hun wijzigingenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is dat niet het bestaansrecht van wiki?
En tevens waarom een wiki in mijn ogen niet voor elk doel geschikt is. Voordeel is dat je de lollige onderbroek weer ongedaan kan maken, maar het vereist kwa onderhoud gewoon meer werk en een oplettende gebruiker.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is dat niet het bestaansrecht van wiki?
I disagree. Ik ben niet duidelijk. Soms wel, maar meestal niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Iedereen vindt zichzelf duidelijk, en permitteert zichzelf daarbij een zekere marge.
Kun je deze zin uit je mond krijgen, zonder te hakkelen of adem te halen? Ik niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Er is niets on-wiki's aan om het te beperken tot mensen met enig gezond verstand en om in ieder geval editten op IP-adres uit te zetten zodat mensen nog enige verantwoording mogen nemen voor hun wijzigingen.
Ik weet van mezelf dat ik niet altijd even duidelijk benquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Iedereen vindt zichzelf duidelijk, en permitteert zichzelf daarbij een zekere marge.
En sex kan in de SEX SCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |