Ik had dus een halve badbruisbal gekregen van Oh-oh, want Oh-oh is schijnbaar manisch allergisch voor glitter en ik vond glitter wel lollig. Bovendien, hoe erg kan een halve bal zijn hm
Dus, maskertje op, haarmaskertje op, bal in bad, leuk. Je zag nauwelijks glitter van buitenaf, maar zodra het ding het water raakte was het zo van *POEF* o-ve-ral glitter. En dus niet van die gezellige glitter zoals in Ruby Red Slippers of Gold Star, nee, van die nasty Iridiscent Glitterbug semi-doorzichtige veel te aanhankelijke glittertroep
Maar ach, ik zou daarna toch nog gaan douchen, dus het was nog wel grappig. Maskertjes in laten werken, bad leeg laten lopen. Toch wel erg veel glitter. Dan eerst maar eens de badkuip uitspoelen. Geen effect. Douchestraal op massagestand. Effect: glitter zit nu ook op de muren. Hm.
Douche aan, maskers wegwassen, pompiedom, ladieda. Nog steeds glitterende bombonella's en ook mn benen glimmen meer dan normaal. Buffy maar eens proberen, die ongeveer het scrubbende effect van een baksteen blijkt te hebben, wat handig lijkt gezien hardnekkige glitter. Effect: roze huid. Met glitter
Douche weer op jet-straal, restjes Buffy en glitter wegspoelen, lijkt goed te werken. Badkuip morgen maar bekijken, nu naar bed.
Volgende ochtend: ruw wakker geschud door meneer Dipkip want 'er zitten dingetjes in het bed'. Glitterende dingetjes

badkamer wil ook niet schoon worden
Nu wil ik graag weten welke bruisbal dit was want ik moet binnenkort naar een verjaardag van iemand die ik niet aardig vind

het was een lichtrozige bal met een poederig geurtje.